Cześć Asdero.
Nigdy ich nie wymieniałem i nie mam nawet takich w swojej probówce ale kiedyś majsterkowaliśmy przy amorach mokrego bo miał zdubany silniczek (lewy przód).
Z tego co wywnioskowaliśmy to najpierw trzeba by było podłączyć właśnie silniczki tak aby się wszystkie że tak powiem "wyzerowały" np. na soft i żeby nie doszło do tego aby podłaczyć jeden amor na soft a drugi na hard.
Teraz kolej na amory

. Silniczki mogą być ustawione i przykręcone tylko i wyłącznie w jednej pozycji i nie da sie nimi poruszać bo centralnie nachodzą na otwory w amorach a potem nimi (środkiem) poruszają. Więc musisz zobaczyć w jakiej pozycji się ustawiają a potem przypasować amory.
Więc masz 2 warianty do wyboru przy zakładaniu amorów. Pozycja 1 i pozycja 2 odwrócona o 180 stopni. Ale zastanawiam się czy to będzie miało jakiś wpły a jeśli tak to jaki? Trzeba by było się dowiedzieć na jakiej pozycji sa ustawione amory? Może na nich gdzieś pisze?
Pozdrawiam, Karol