Przez nieuwagę zerwałem przewód z sondy.
Fakt że ledwo się trzymał bo był przypalony i nadłamany.
Bez problemu można kupić uniwersalną jednoprzewodową sondę Boscha
za jedne 100-130 zeta. Tylko - znalazłem dwa rodzaje różniące się kolorami przewodu /czarny i niebieski/. Ani w sklepie ani u elektryka nie wiedzą czym się różnią .Mnie się wydaje że pod wzgłędem elektronicznym
nie powinno byc różnicy - napięcie 0-1V na przewodzie i nic więcej bo nie
podgrzewana. Może różnią się tylko wytrzymałością?
Co założyć??????????
Jaki jest gwint oryginalnej sondy?
Jak wykręcę starą może się okazać że nowa nie pasuje
Pozdro......
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous.
Sonda lambda
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Sonda lambda
BEAUTY...POWER...SOUL...
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
apropo sondy --jak wyglada i ile kosztuje oryginał ???i gdzie go mozna kupic?-pytam bo wydaje mi sie ze w probasku powinien byc oryginal bo z tego co widze to kolektorek czesto swieci na czerwono a przedzial temperatur ma chyba jakies znaczenie jesli chodzi o sonde...?
...no wlasnie ma czy nie ma??
jak to jest z ta sonda -sa tam jakies ciepłoty wyszczegolnione tak jak w swiecach zapłonowych??


..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala..
PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
