Przez nieuwagę zerwałem przewód z sondy.
Fakt że ledwo się trzymał bo był przypalony i nadłamany.
Bez problemu można kupić uniwersalną jednoprzewodową sondę Boscha
za jedne 100-130 zeta. Tylko - znalazłem dwa rodzaje różniące się kolorami przewodu /czarny i niebieski/. Ani w sklepie ani u elektryka nie wiedzą czym się różnią .Mnie się wydaje że pod wzgłędem elektronicznym
nie powinno byc różnicy - napięcie 0-1V na przewodzie i nic więcej bo nie
podgrzewana. Może różnią się tylko wytrzymałością?
Co założyć??????????
Jaki jest gwint oryginalnej sondy?
Jak wykręcę starą może się okazać że nowa nie pasuje
Pozdro......
			
			
									
						
							Sonda lambda
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Sonda lambda
BEAUTY...POWER...SOUL...
			
						- 
				Gość
 
- kicur
 - Posty: 290
 - Rejestracja: 2004-11-08 18:58
 - Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
 - Galeria: viewtopic.php?t=6637
 - Lokalizacja: Bukowno
 
apropo sondy --jak wyglada i ile kosztuje oryginał ???i gdzie go mozna kupic?-pytam bo wydaje mi sie ze w probasku powinien byc oryginal bo z tego co widze to kolektorek czesto swieci na czerwono a przedzial temperatur ma chyba jakies znaczenie jesli chodzi o sonde...? 
 ...no wlasnie ma czy nie ma?? 
 jak to jest z ta sonda -sa tam jakies ciepłoty wyszczegolnione tak jak w swiecach zapłonowych??
			
			
									
						
							..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. 
 PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT  tel.794560393