Śpioch...
Śpioch...
Witam
Pewnie was zanudzam ale chciałem sie dowiedziec jak mozna zrobic śpiocha w moim autku. Tylko ze interesuje mnie śpioch z zapalonymi lampami. Czy mozna cos takiego zrobic?? Bo wiem ze bez zapalonych swiatel to jest do zrobienia w pare minut.
pozdrawiam
Pewnie was zanudzam ale chciałem sie dowiedziec jak mozna zrobic śpiocha w moim autku. Tylko ze interesuje mnie śpioch z zapalonymi lampami. Czy mozna cos takiego zrobic?? Bo wiem ze bez zapalonych swiatel to jest do zrobienia w pare minut.
pozdrawiam
Probe II 2,5 V6
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
Śpioch
Znalazłem na francuskiej stronie Probe opis i zdjęcie montażu włącznika dopinanego do bezpieczników wewnątrz kabiny.Czy ktoś się orientuje która to dokładnie kostka i jaki kolor.Chcę zrobić śpiocha a nie mam ,,retry''
www.fordprobe.pl/upload/files/beztytulu.bmp
www.fordprobe.pl/upload/files/beztytulu.bmp
2.0 16v 94r + LPG. Full wypas:)
Obczułem francuskiego śpiocha a działa to tak.
Po odpięciu tego przewodu i włączeniu świateł lampy pozostaja zamknięte i włączone. Po przyłożeniu przewodu otwierają się na daną wysokość. Jednak przy wyłanczaniu świateł otwierają się do końca i zamykają całkowicie. Przy następnym załączeniu świateł dodatkowym przełącznikiem trzeba ustawić wysokośc świateł jeszcze raz.
A jak działają wasze ,,śpiochy'', czy macie możliwoś pozostawienia zgaszonych lam na częściowo otwartych światłach ???
Ja jakoś nie moge obczaić ,,retry'' pod maską. Gdyby zastosować przełącznik dwu pozycyjny i prostą czasówkę o bardzo krótkim ustawianym czasie można by było wybierać między włączeniem lamp w trypie śpioch lub normalne otwarcie.
Po odpięciu tego przewodu i włączeniu świateł lampy pozostaja zamknięte i włączone. Po przyłożeniu przewodu otwierają się na daną wysokość. Jednak przy wyłanczaniu świateł otwierają się do końca i zamykają całkowicie. Przy następnym załączeniu świateł dodatkowym przełącznikiem trzeba ustawić wysokośc świateł jeszcze raz.
A jak działają wasze ,,śpiochy'', czy macie możliwoś pozostawienia zgaszonych lam na częściowo otwartych światłach ???
Ja jakoś nie moge obczaić ,,retry'' pod maską. Gdyby zastosować przełącznik dwu pozycyjny i prostą czasówkę o bardzo krótkim ustawianym czasie można by było wybierać między włączeniem lamp w trypie śpioch lub normalne otwarcie.
2.0 16v 94r + LPG. Full wypas:)
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Ja w swoim Probku jak włączę światełka to pozostają zamkniete, dopiero jak nacisnę magiczny przycisk (seryjny, pod sterowaniem klimą) to światła sie podnoszą. Więc mogę mieć otwarte światła i zgaszone lampy i na odwrót, więc miałbym łatwiej zrobić śpioszka. Dużo jest bawienia się z tym? Tylko, że mam problem, bo jedna lampa podnosi się wolniej. Pozdro
Masz trochę inaczej bo masz wersję USA ,która ma możliwość niezależnego otwierania lamp, więc elektryka napewno jest trochę inna.
Lampy nierówno się otwierają gdyż któryś z silników może być zanieczyszczony i mieć większe opory lub dostaje niższe napięcie przez straty na zanieczyszczonych połączeniach elektrycznych.
Lampy nierówno się otwierają gdyż któryś z silników może być zanieczyszczony i mieć większe opory lub dostaje niższe napięcie przez straty na zanieczyszczonych połączeniach elektrycznych.
2.0 16v 94r + LPG. Full wypas:)
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
www.performanceprobe.pl - tam jest dokladny opis jak zrobic spiocha
światła
Może głupie pytanie ale muszę je zadać bo chciał bym sie dowiedzieć jak zrobić zeby światła w probiaku otwierały sie tylko do połowy jak to jest na niektórych zdjęciach.
proszę o informację.nie śmiejcie się .
proszę o informację.nie śmiejcie się .
Lepiej umierać w samochodzie niż na łóżku 24v.
Pozdrawiam Suchy
Pozdrawiam Suchy
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
Temat wielokrotnie wałkowany, na przyszłość polecam użycie opcji "szukaj" - wszystko znajdziesz łatwo i przyjemnie
Oto link do spiocha:
http://www.fordprobe.pl/performanceprob ... spioch.htm
Pozdrawiam!
Temat wielokrotnie wałkowany, na przyszłość polecam użycie opcji "szukaj" - wszystko znajdziesz łatwo i przyjemnie
Oto link do spiocha:
http://www.fordprobe.pl/performanceprob ... spioch.htm
Pozdrawiam!
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
Śpiący Probek
Słuchajcie, ponieważ nie znalazłem nic w opcjach szukaj, czy ktoś mógłby mi powiedzieć dokładnie krok po kroku(bo jaj jestem laikiem) jak zrobić śpiącego probka.Najlepiej jak by były jakieś zdjęcia i jakiś schemacik:)
Z góry dziekuję za waszą pomoc:)
Z góry dziekuję za waszą pomoc:)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
No toś teraz pojechał po bandzie
Ty stary forumowicz i nie wiesz co gdzie jest.
Oj nie ładnie, nie ładnie.
A może tak to:
http://www.fordprobe.pl/performanceprob ... spioch.htm
Ty stary forumowicz i nie wiesz co gdzie jest.
Oj nie ładnie, nie ładnie.
A może tak to:
http://www.fordprobe.pl/performanceprob ... spioch.htm
Ford Probe 2.0 '94r.
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
O ile dobrze zrozumiałem, pytasz czy po modyfikacji można otworzyć światła normalnie. Można. Jak również regulować kąt otwarcia w zakresie od kilku milimetrów do normalnej pozycji lamp.Nitro_V6 pisze:OK fajna sprawa ale czy jest opcja żeby światła otwierały się normalnie.. TZN tak że w pełni i tylko na śpiocha??
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Sprawne palce i refleks - tak dokładnie w trakcie otwierania lamp odcinamy prąd do silniczków.
Ot i cały sekret.
Ot i cały sekret.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Sh(.)(.)ters napisał:Robert pisze:Sprawne palce i refleks - tak dokładnie w trakcie otwierania lamp odcinamy prąd do silniczków.
Ot i cały sekret.
No, bardzo precyzyjna regulacjaO ile dobrze zrozumiałem, pytasz czy po modyfikacji można otworzyć światła normalnie. Można. Jak również regulować kąt otwarcia w zakresie od kilku milimetrów do normalnej pozycji lamp.
BEAUTY...POWER...SOUL...
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie