Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
problemy z obrotomierzem na wolnych obrotach
problemy z obrotomierzem na wolnych obrotach
mam problem na wolnych obrotach skacze obrotomierz i gaśnie silnik. Moj Probe 2 ma silnik 2.0 16v. Pomóżcie
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Tak Damian - płyn może być przyczyną gaśnięcia. Mianowicie autossanie jest przy przepustnicy - czyli wysoko. Jak jest mało płynu chłodniczego nie dociera on tam i efekt jest taki że autossanie się wyłącza. Co za tym idzie silnik zdycha... Dzieje się tak tylko przez pierwsze 10 minut od uruchomienia silnika. Jak nabierze temp. pracy wszio działa ok.
W tym wypadku oprócz płynu sprawdziłbym czy nie bierze gdzieś lewego powietrza. To najprawdopodbniejsza przyczyna.
W tym wypadku oprócz płynu sprawdziłbym czy nie bierze gdzieś lewego powietrza. To najprawdopodbniejsza przyczyna.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Panowie, co się dzieje z naszymi silniczkami 2.0. Po rejestracji na forum przejrzałem chyba wszystkie posty na temat falowania obrotów, gaśnięciu na wolnych obrotach itd. i spora ilość problemów dotyczy silnika FS 2.0 16V. Ja po przełożeniu silniczna w mojej dwójeczce 2.0 1994 r. mam problemy nazwę tą podawaniem paliwa bo sam tak naprawdę jeszcze nie wiem (temat postu paliwko w cylindrach). Po zawężeniu problemu przez MiHa do kilku najbardziej prawdopodobnych przyczyn sprawdziłem prawie wszystko. Jeszcze raz dzięki MiH za serwisówkę! I nie obejdzie się jednak bez podłączenia kompa i sprawdzeniu błędów. Jutro przyjeżdża sprawdzony gość, który mi to wszystko sprawdzi. Myślę jednak pozytywnie. Pozdrawiam!!!
Witam
Miałem takie same objawy w moim Probe 2l .16V.Objawy były takie:problem z zapalaniem co jakiś czas , silnik gasł samoczynnie , nierówne obroty na obrotomierzu .Samodiagnoza nic niewykazała,po podłączeniu do komputera okazało się że jest uszkodzony komputer w samochodzie.Miał uszkodzone kondensatory elektrolityczne i to było przyczyną podawania fałszywego sygnału na aparat zapłonowy i wtryski.
Miałem takie same objawy w moim Probe 2l .16V.Objawy były takie:problem z zapalaniem co jakiś czas , silnik gasł samoczynnie , nierówne obroty na obrotomierzu .Samodiagnoza nic niewykazała,po podłączeniu do komputera okazało się że jest uszkodzony komputer w samochodzie.Miał uszkodzone kondensatory elektrolityczne i to było przyczyną podawania fałszywego sygnału na aparat zapłonowy i wtryski.
Mam podobny problem.
Mam podobny problem. To chodzi o płyn do chłodnic tylko że ja mam małą dziurke w przewodzie i pomalutku mi ubywa płynu zostawiając przy tym niewielką plamę na ziemi. Pytałem już mechanika i potwierdził mnie w tym że problem z obrotami jest spowodowany brakiem płynu w chłodnicy. W poniedziałek jade usunąć problem. Pozdrawiam.
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie