gaz juz jest
gaz juz jest
witam dzis udało mi się założyć gaz jak narazie rewelacja autko śmiga jak trzeba i z portwela się nie wylewa , polecam zakładajcie dałem za instalacje 1700 zł butla w koło 45l odjazd jeszcze tylko blacha i będę już mógł śmigać na całego pozdrawiam i życze zadowolenia z probków... 
  
  
  
			
			
									
						
										
						- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Będziesz w Borkach? Byś pokazał...
			
			
									
						
							Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Ja bym po wcześniejszych wypowiedziach emo obstawiał turbinkę i dlatego chętnie obejrzę 
			
			
									
						
							Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgradespoko
mam probka 1 z turbinką instalacja jutro napiszę części instalacji bo nie mam papierów przy sobie opisze teraz tak bez nazw ; zaraz przy wylocie z filtra powietrza jest wtryskiwacz gazu idzie do turbiny poczym z turbinki do interkulera i goli lepiej niz na benzyncebutla w kole i komputerek tez jest zrobię fotki to wyślę i pokarze naprawde jest rewelacja pozdrawiam was  
  
  
  
			
			
									
						
										
						- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Borki?
			
			
									
						
							Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- Pelot
 - Posty: 4620
 - Rejestracja: 2004-11-02 21:33
 - Samochód: F4
 - Galeria: viewtopic.php?t=5515
 - Lokalizacja: Wars i Sawa
 
Emo -> Cynki ma rację. Jeśli masz założony tak jak mówisz gaz to strach pomyśleć co będzie jak Ci....... J E B N I E (przepaszam za wulgaryzm ale w tym przypadku jest on nieodzowny). 
Po pierwsze - dlaczego. Ano mianowicie przy w pełni rozgrzanym aucie i po kiku urzyciach turbinki, ta właśnie turbinka potrafi podgrzać powietrze nawet do 300st C. Jeśli zamiast powietrza będzie tam mieszanka wybuchowa (bo taką jest mieszanina probanbutanu z powietrzem) oraz ciśnienie powiedzmy 8-9 PSI to nawet iskra nie jest potrzebna..........
Ja bym obstawiał następujące zniszczenia:
- rozwałka wirnika turbiny
- rozwałka intercoolera
- rozwałka wszystkich przewodów powietrza
- uszkodzona chłodnica odłamkami
- podniesiona maska
Wniosek drugi - to że 90% gazowników to partacze - to wszyscy wiedzą. Ale to że są w śród nich zamachowcy - to nie wiedziałem. LUDZIE! POWIEM SZCZERZE! JAKBYM TAKIEGO DOSTAŁ W SWOJE ŁAPY, TO WŁASNORĘCZNIE BYM MU JE Z D U P Y POWYRYWAŁ!!! KTO TAKIM LUDZIOM DAŁ PRACĘ? KTO IM DAŁ UPRAWNIENIA!!!!
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
			
			
									
						
							Po pierwsze - dlaczego. Ano mianowicie przy w pełni rozgrzanym aucie i po kiku urzyciach turbinki, ta właśnie turbinka potrafi podgrzać powietrze nawet do 300st C. Jeśli zamiast powietrza będzie tam mieszanka wybuchowa (bo taką jest mieszanina probanbutanu z powietrzem) oraz ciśnienie powiedzmy 8-9 PSI to nawet iskra nie jest potrzebna..........
Ja bym obstawiał następujące zniszczenia:
- rozwałka wirnika turbiny
- rozwałka intercoolera
- rozwałka wszystkich przewodów powietrza
- uszkodzona chłodnica odłamkami
- podniesiona maska
Wniosek drugi - to że 90% gazowników to partacze - to wszyscy wiedzą. Ale to że są w śród nich zamachowcy - to nie wiedziałem. LUDZIE! POWIEM SZCZERZE! JAKBYM TAKIEGO DOSTAŁ W SWOJE ŁAPY, TO WŁASNORĘCZNIE BYM MU JE Z D U P Y POWYRYWAŁ!!! KTO TAKIM LUDZIOM DAŁ PRACĘ? KTO IM DAŁ UPRAWNIENIA!!!!
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
			
						GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Re: spoko
Ja mam identycznie. Niedawno odebralem i smiga ok. Mam lekki spadek mocy na niskich obrotach, ale jak turbo sie wlacza to jest ok.emo pisze:; zaraz przy wylocie z filtra powietrza jest wtryskiwacz gazu idzie do turbiny poczym z turbinki do interkulera![]()
![]()
![]()
Pytalem gazownika co on na to ze w turbinie jest kilkaset stopni i tam ma gaz wejsc. Stwierdzil ze to nie przeszkadza
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
Stary - powiedz mi który to gazownik - podjadę tam z Szymonem i Robertem i porozmawiamy sobie z panem o gazie.... Zaczniemy od podgrzewania butli z propanem butanem palnikiem... Ciekawe czy też mu nie będzie to przeszkadzało....
JA PIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!
  
  
  
  
  
  
  
			
			
									
						
							JA PIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
			
						GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Nie robcie mu krzywdy! Sympatyczny człowiekMiH pisze:Stary - powiedz mi który to gazownik - podjadę tam z Szymonem i Robertem i porozmawiamy sobie z panem o gazie.... Zaczniemy od podgrzewania butli z propanem butanem palnikiem... Ciekawe czy też mu nie będzie to przeszkadzało....
JA PIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja tylko tak dla poparcia kolegów podrzuce tekscik z forum Saaba - czasem tam poczytam conieco bo to fajne autka 
...
Niestety kolega ma racje, nie rozumiem zacietrzewienia ludzi jeżdżącymi zagazowanymi turbo na zwracaną im uwagę, wiele razy widziałem wypalone dziury w tłokach, wypalone zawory i turbiny którym spadło ciśnienie doładowania z powodu za dużej szczeliny, pokrzywionych od temperatury łopatek czy popękanego zaworu upustowego, rozumiem że ich nie stać na benzynę, dziwne tylko że za to stać ich na naprawy.
i coś ode mnie - instalacja kosztuje 1700zł .... hmmm koszt gazu to połowa ceny paliwa.. hmm, wychodzi tak: - wezme pod uwagę ze jezdzisz jakies 20.000km. - inaczej jaki jest sens wkładać gaz ?... spalasz jakies 12 gazu do 10 paliwa... i mamy :
w pierwszym roku zyskujesz 1500zł na czysto - na ile napraw turbiny to wystarczy?
			
			
									
						
							Niestety kolega ma racje, nie rozumiem zacietrzewienia ludzi jeżdżącymi zagazowanymi turbo na zwracaną im uwagę, wiele razy widziałem wypalone dziury w tłokach, wypalone zawory i turbiny którym spadło ciśnienie doładowania z powodu za dużej szczeliny, pokrzywionych od temperatury łopatek czy popękanego zaworu upustowego, rozumiem że ich nie stać na benzynę, dziwne tylko że za to stać ich na naprawy.
i coś ode mnie - instalacja kosztuje 1700zł .... hmmm koszt gazu to połowa ceny paliwa.. hmm, wychodzi tak: - wezme pod uwagę ze jezdzisz jakies 20.000km. - inaczej jaki jest sens wkładać gaz ?... spalasz jakies 12 gazu do 10 paliwa... i mamy :
w pierwszym roku zyskujesz 1500zł na czysto - na ile napraw turbiny to wystarczy?
<(k)night rider>
miałem probe
			
						miałem probe
a ja widziałem skrzywiony korbowód - na benzynie...
a ja widziałem urwany zawór i jakie spustoszenie dokonał on w cylindrze.... - na benzynie...
i wiele innych rzeczy na benzynie...
Wiele rzeczy ma wpływ na kondycje naszych autek. Gaz jest jedną z nich. Pytanie - czy lepiej jeździć na dobrze wyregulowanym gazie czy na chrzczonym paliwie acetonem i innymi rozpuszczalnikami?
			
			
									
						
							a ja widziałem urwany zawór i jakie spustoszenie dokonał on w cylindrze.... - na benzynie...
i wiele innych rzeczy na benzynie...
Wiele rzeczy ma wpływ na kondycje naszych autek. Gaz jest jedną z nich. Pytanie - czy lepiej jeździć na dobrze wyregulowanym gazie czy na chrzczonym paliwie acetonem i innymi rozpuszczalnikami?
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
			
						GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Napewno masz racje, ale ja zakładając gaz kierowałem sie czym innym. Otóż mam znakomity komfort psychiczny że jeżdze tanio. Cenie sobie ten komfort, bo mam duużo lepszy humorYaneeck pisze: w pierwszym roku zyskujesz 1500zł na czysto - na ile napraw turbiny to wystarczy?
