
z gory dziekuje,
Rafał
195/45/15 oj przeklamywal i to o 20 - 30 proc (jak nie wiecej, bo nie porownywalem wskazan predkosciomierza do realnej predkosci)... autko mialo zauwazalnie lepsze osiagi (zmierzone gtechem - kilkanascie pomiarow)... wiec wielkosc opon ma do rzeczy ale chiba akurat nie w tym przypadku... tu przyczyny szukalbym w wydechu... dolot jest oki, bo turbo laduje na spoksa (przy nieszczelnosci tracilby cisnienie)... czyli wydech jest pewnie przyttkany... wywal na sprawdzenie katalizator... jak nie tu, to trza szukac dalej... a moze kurde sprzeglo Ci sie slizzzzzzga???Sqad pisze:Niech się wypowie wojtecki który miał, niegdyś na ćwiartki założone opony bodaj 195/45, licznik przekłamywał jak cholera.
w ten sposob nie sprawdzisz czy licznik przeklamuje opowiedzmy 20 proc w ktoras ze stron... radar, gtech albo w ostatecznosci drugie auto...Sqad pisze:Jeśli preość jest ok.
Tutaj bym polemizował i to bardzo.....Turbo moze pompowac na max a jezeli bedzie nieszczelnosc to bedzie to uchodzilo do atmosfery zamiast do silnika. Moja rada sprawdz sobie dolot, wszystkiw weze, opaski podokrecaj i sprawdz tez "puszke" z filtrem powietrza , bodajze Asdero miał kiedys worek nylonowy w dolocie powietrza do filtra i podobne objawy do twoich.dolot jest oki, bo turbo laduje na spoksa (przy nieszczelnosci tracilby cisnienie)
zrob sobie taki test... zdejmij dolot do coolera i daj w peadal... Turbo bedzie dawac na maksa, a i owszem, ale cisnienia w ukladzie nie utrzymasz, no ni kuku... jak Ci sie nie chce eksperymentowac na autku, to sobie wez papke do roweru... najpierw naciskaj tloczek "na sucho" a pozniej zatkaj otwor palcem... zgadnij kiedy bedziesz mial wyzsze cisnienie??? jesli bedzie nieszczelnosc, to uklad turbodoladowania na pewno nie bedzie trzymac cisnienia... to fizyka jestAlek pisze:Turbo moze pompowac na max a jezeli bedzie nieszczelnosc to bedzie to uchodzilo do atmosfery zamiast do silnika.
Jeżeli jest jakakolwiek nieszczelność na odcinku od turbiny do przepustnicy, to wskazówka zaraz na to zareaguje i pokaże że jest niskie ciśnienie doładowania.Alek pisze:Tutaj bym polemizował i to bardzo.....Turbo moze pompowac na max a jezeli bedzie nieszczelnosc to bedzie to uchodzilo do atmosfery zamiast do silnika. Moja rada sprawdz sobie dolot, wszystkiw weze, opaski podokrecaj i sprawdz tez "puszke" z filtrem powietrza , bodajze Asdero miał kiedys worek nylonowy w dolocie powietrza do filtra i podobne objawy do twoich.dolot jest oki, bo turbo laduje na spoksa (przy nieszczelnosci tracilby cisnienie)