Tył zbyt "francuski", ale gdyby przenieść napisy z powrotem pod światła?
Przód -kompletna porażka! Całość to pomieszanie stylów Ameryki, Europy i Azji!!
Zresztą muszę to napisać;
Sorry chłopie ale czyś ty nigdy nie słyszał pojęcia proporcje? Szkoda tyle pracy na marne. Bez obrazy, ale ten kundel wygląda żałośnie. Spróbuję wyjaśnić Ci dlaczego. Stylistyka probe (która podoba się nam wszystkim
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
) charakteryzuję się łagodnymi liniami obejmującymi całą formę bryły karoserii. Elegancja polegająca na eliminowaniu wszystkich zbędnych kształtów. Właściwie zrównoważone proporcje podkreślające dynamizm, prędkość, szyk. A ty co, po prostu dokładając obce elementy, działając lokalnie a nie z myślą o całości kompozycji zaburzyłeś tą harmonię. Szkoda, że tak późno dołączyłem do forum, nie miałem przez to okazji przestrzec Cię na wcześniejszym etapie pracy. Zwróć zresztą uwagę że zaczynając od przednich świateł nie naruszyłeś jeszcze stylistyki probka -działałeś "po formie". Tragedia zaczęła się z chwilą wprowadzenia nowego podziału klapy silnika, być może gdybyś rozciął ją po całej długości zwracając uwagę na współgranie z charakterystycznym owalnym kształtem dołu szyb...
No cóż teraz już za późno.
Niestety, Twoja porażka jest ofiarą złożoną na rzecz wszystkich klubowiczów pragnących poprawiać probe na własną rękę.
Szkoda, naprawdę szkoda tego wysiłku i kasy która na to poszła.
Nie traktuj tego komentarza jako nagonki na Ciebie, naprawdę żal mi w jakiej sytuacji się znalazłeś. Sam zresztą zauważyłeś że coś jest z nim nie tak. Pamiętajmy że stylistykę każdego samochodu projektują naprawdę dobrzy fachowcy. Czy zrobiłeś w ogóle projekt zanim zacząłeś prace?
Znacznie łatwiej coś poprawić na papierze, a nie jak już jest pospawane i nie wyszło. Jeśli masz wątpliwości możesz zrobić wizualizację komputerową albo choćby makietkę z tektury - tak jest dużo prościej.
Ale żeby od razu eksperymenty na żywym organiźmie?
![:1111_placz:](./images/smilies/1111_placz.gif)