Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Stało się... moja żonka jutro będzie mieć sekwencje
- akademia
- Posty: 163
- Rejestracja: 2004-09-27 12:09
- Galeria: viewtopic.php?t=5499
Stało się... moja żonka jutro będzie mieć sekwencje
Stało się... moja żonka jutro będzie mieć sekwencje tz. dzis oddalem do mechanika koszt 3000 zł za sekwencje IV gen. Cieszę się:) Pozdro!
Black Probe 16V 97/98 medici
- akademia
- Posty: 163
- Rejestracja: 2004-09-27 12:09
- Galeria: viewtopic.php?t=5499
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 2005-04-09 10:48
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Zabrze
- akademia
- Posty: 163
- Rejestracja: 2004-09-27 12:09
- Galeria: viewtopic.php?t=5499
Jak skończysz remont to napisz na gg:) Mam pytanie, mam kontrolki świetlne pod kierownica stanu gazu są 4 zielone i 1 czerwona rezerwa z tym, że słyszałem iz lampka o kolorze czerwonym zapala się gdy jest ok 11 litrów w baku, a do mojego wchodzi 32-33 litra. Pytanie jest następujące: czy mogę myśleć tak, że jeśłi czerwona lampka ma włączać sie jak zostanie ok11litrów w baku czyli kolejne 4 zielone są na pozostałe 21-22l czyli jedna zielona wychodzi na 5,5 litra? czy jest to dokladne, bo mam nadzieję, że nie bo zrobilem narazie 80 km i dwie zielone zgasły, a na sekwencji ma spalic ok 10-11 a nie 15:)
Black Probe 16V 97/98 medici
Sprawdź sobie tak jak ja to zrobiłem:
Do mojego baku (mam w kole zapasowym i wchodzi na max 37 litrów) zatankowałem na ful.Zzerowałem licznik i sprawdziłem spalanie biorąc poprawkę że czekam na rozgrzanie się silnika na postoju (ponieważ nie mogę odpalać na gazie i muszę czekać aż parownik osiągnie 20 stopni celsjusza). Oczywiście czasem bardziej mi się spieszyło (raczej zawsze staram się odpalić autko i poczekać na spokojnie aż się rozgrzeje auto) więc odjąłem od przejechanego stanu maksymalnego 10 km. (lecz jest to z zapasem).
Na całej butli przejechałem 370 km. więc wyszło mi że spaliłem średnio równe 10 l/100 km.To był mój najlepszy wynik
Co do diod to powiem Ci szczerze że albo mam coś nie tak z czerwoną diodą i przy ostatniej nie zapala mi się czerwona bo auto zaczyna mi przyszarpywać (gaz się konczy) zawsze już jak trochę km. nawalę na ostatniej zielonej diodzie...
Pamiętaj też zeby mieć zawsze zapas benzynki bo auto musi zawsze odpalać na benzynie (jak jej nie będziesz miał będziesz miał lipę
)
Ps. do moderatora aby przenieść ten topic do LPG
Do mojego baku (mam w kole zapasowym i wchodzi na max 37 litrów) zatankowałem na ful.Zzerowałem licznik i sprawdziłem spalanie biorąc poprawkę że czekam na rozgrzanie się silnika na postoju (ponieważ nie mogę odpalać na gazie i muszę czekać aż parownik osiągnie 20 stopni celsjusza). Oczywiście czasem bardziej mi się spieszyło (raczej zawsze staram się odpalić autko i poczekać na spokojnie aż się rozgrzeje auto) więc odjąłem od przejechanego stanu maksymalnego 10 km. (lecz jest to z zapasem).
Na całej butli przejechałem 370 km. więc wyszło mi że spaliłem średnio równe 10 l/100 km.To był mój najlepszy wynik

Co do diod to powiem Ci szczerze że albo mam coś nie tak z czerwoną diodą i przy ostatniej nie zapala mi się czerwona bo auto zaczyna mi przyszarpywać (gaz się konczy) zawsze już jak trochę km. nawalę na ostatniej zielonej diodzie...

Pamiętaj też zeby mieć zawsze zapas benzynki bo auto musi zawsze odpalać na benzynie (jak jej nie będziesz miał będziesz miał lipę


Ps. do moderatora aby przenieść ten topic do LPG

fast and furious
PROBE I GEN. 2,2 GT (był) ale będzie kolejny;)
PROBE I GEN. 2,2 GT (był) ale będzie kolejny;)
- akademia
- Posty: 163
- Rejestracja: 2004-09-27 12:09
- Galeria: viewtopic.php?t=5499
Miałem troszkę niższe mniej więcej ok. 9-11 l/100 km (to było w dużym stopniu uzależnione od jazdy jak zawsze jeśli więcej w trasie to niżej a jak więcej po mieście to wyżej
).
Oczywiście małe sprostwanie - nie mam ciężkiej nogi (tylko czasami) i raczej nie piłuję na codzień Probka. Ale powiem Ci szczerze że benzynki nigdy dokładnie nie sprawdziłem. Z tego co mówił mój gazownik to przy sekwencji spalanie powinno być podobne do spalania benzyny...

Oczywiście małe sprostwanie - nie mam ciężkiej nogi (tylko czasami) i raczej nie piłuję na codzień Probka. Ale powiem Ci szczerze że benzynki nigdy dokładnie nie sprawdziłem. Z tego co mówił mój gazownik to przy sekwencji spalanie powinno być podobne do spalania benzyny...
fast and furious
PROBE I GEN. 2,2 GT (był) ale będzie kolejny;)
PROBE I GEN. 2,2 GT (był) ale będzie kolejny;)
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Nooooo wypraszam sobieswoosh pisze:To fakt trzeba przyznać że ładnie mu spalił...No ale jak się nie używa turbinki i jeszcze trasa to taki wynik można osiągnąć..





Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
No dobra czasem można sobie pozwolić na ODROBINĘ SZALEŃSTWAAndrzej pisze:Nooooo wypraszam sobieswoosh pisze:To fakt trzeba przyznać że ładnie mu spalił...No ale jak się nie używa turbinki i jeszcze trasa to taki wynik można osiągnąć..w Poznaniu dwa razy na światłach musiałem pokazać co mam pod maską
, a i na drodze podczas wyprzedzania nie wyobrażam sobie żeby nie załączyła mi się turbinka.
![]()
![]()



Pozdro
fast and furious
PROBE I GEN. 2,2 GT (był) ale będzie kolejny;)
PROBE I GEN. 2,2 GT (był) ale będzie kolejny;)