DODATKOWE 15KM ZA 11zł
- laptop
 - Posty: 1842
 - Rejestracja: 2005-01-01 17:23
 - Galeria: viewtopic.php?t=5531
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
DODATKOWE 15KM ZA 11zł
zobaczcie
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=48138204
czekam na komentarze - czy ktos wie o co chodzi??
			
			
									
						
							http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=48138204
czekam na komentarze - czy ktos wie o co chodzi??
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
			
						Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
- 
				Sh(.)(.)ters
 - Posty: 1703
 - Rejestracja: 2004-01-28 21:17
 - Galeria: viewtopic.php?t=5520
 - Lokalizacja: Warszawa
 
- darel
 - Posty: 663
 - Rejestracja: 2004-11-11 19:25
 - Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
 - Galeria: viewtopic.php?t=5509
 - Lokalizacja: Łódź
 - Kontakt:
 
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Symptomatyczne, że Laptop założył ten wątek w dziale II generacja, czyż nie? 
			
			
									
						
							Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- 
				Gość
 
- laptop
 - Posty: 1842
 - Rejestracja: 2005-01-01 17:23
 - Galeria: viewtopic.php?t=5531
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
O co chodzi z tym stukaniem!?Sqad pisze:No właśnie, a w konsekwencji może dojść do spalania stukowego.leoul pisze:Oszukuje temperaturę... podaje, że jest chłodniej niż w rzeczywistości i zalewa więcej paliwka. Ewenualnie zubaża w sposób odwrotny.
Na zubożonej powinno troszkę lepiej polecieć, kosztem zdrowia silnika.
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
			
						Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Opcja szukaj i jest wszystkoMARCO pisze:JEŻELI ZWIĘKSZAMY CIŚNIENIE DOŁADOWANIA MUSI BYĆ ZWIĘKSZONA DAWKA PALIWA! JEŻELI KTOŚ TEGO NIE WIE LEPIEJ NIECH SIĘ NIE BAWI W TUNING MECHANICZNY.KOMP W PROBKU ODCINA DLATEGO ŻE PRZY CIŚNIENIU DOŁADOWANIA OK. 15PSI KOŃCZY SIĘ WYDAJNOŚĆ UKŁADU PALIWOWEGO,TEGO NIE MOŻNA PRZEKROCZYĆ INACZEJ ZAFUNDUJECIE SOBIE EFEKT ZWANY SPALANIEM STUKOWYM.DZIEJE SIĘ TAK KIEDY W MIESZANCE PALIWOWO POWIETRZNEJ JEST ZA DUŻO TLENU W STOSUNKU DO PALIWA.
fast and furious
PROBE I GEN. 2,2 GT (był) ale będzie kolejny;)
			
						PROBE I GEN. 2,2 GT (był) ale będzie kolejny;)
(ode mnie)swoosh pisze:Opcja szukaj i jest wszystkoMARCO pisze:JEŻELI ZWIĘKSZAMY CIŚNIENIE DOŁADOWANIA MUSI BYĆ ZWIĘKSZONA DAWKA PALIWA! JEŻELI KTOŚ TEGO NIE WIE LEPIEJ NIECH SIĘ NIE BAWI W TUNING MECHANICZNY.KOMP W PROBKU ODCINA DLATEGO ŻE PRZY CIŚNIENIU DOŁADOWANIA OK. 15PSI KOŃCZY SIĘ WYDAJNOŚĆ UKŁADU PALIWOWEGO,TEGO NIE MOŻNA PRZEKROCZYĆ INACZEJ ZAFUNDUJECIE SOBIE EFEKT ZWANY SPALANIEM STUKOWYM.DZIEJE SIĘ TAK KIEDY W MIESZANCE PALIWOWO POWIETRZNEJ JEST ZA DUŻO TLENU W STOSUNKU DO PALIWA.
....mieszanka jest zbyt wybuchowa i powstaje gwałtowny wybuch a nie kontrolowane spalanie. Efektem jest uderzenie ciśnienia w tłok, korbowód i wał. Skutek - opłakany...
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
			
						GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
