
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Spioch
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2005-05-02 13:48
- Samochód: brak
- Lokalizacja: New York
Spioch
witam wszystkich jestem tutaj nowy. Mam pytanie o spioncej modifikacji swiatel naszego proba muj probe to 92 gt i czy jak bym podlonczyl przeloncznik on/off do retro fuse (tak jak pisze w zrub to sam dziale tej strony) czy to bendze dzialac ? jesli tak to gdzie trzeba bezpiecznik umocowac? i jaki? sory za blendy ortograficzne 

-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2005-05-02 13:48
- Samochód: brak
- Lokalizacja: New York
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: spioch
Jest taka funkcja92probe11222 pisze:sory za blendy ortograficzne


Witaj i popraw się

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Tak.
Co do ortografii,to nie będę się czepiał,bo New York,te sprawy itd.
Chociaż Robert dobrze prawi
Teraz na temat.
Dwa przewody w RETRA,na wyjściu plusa - bezpiecznik i sprawa załatwiona.
Ja miałem największy problem z puszczeniem przewodów przez grodz.
Nie wiedziałem którędy,ale jest jedno świetne miejsce.Nic o tym nie piszesz więc przypuszczam ,że znalazłeś.
Jeżeli nie to pisz.
Narka.
Co do ortografii,to nie będę się czepiał,bo New York,te sprawy itd.
Chociaż Robert dobrze prawi

Teraz na temat.
Dwa przewody w RETRA,na wyjściu plusa - bezpiecznik i sprawa załatwiona.
Ja miałem największy problem z puszczeniem przewodów przez grodz.
Nie wiedziałem którędy,ale jest jedno świetne miejsce.Nic o tym nie piszesz więc przypuszczam ,że znalazłeś.
Jeżeli nie to pisz.
Narka.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2005-05-02 13:48
- Samochód: brak
- Lokalizacja: New York
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
nie wiem jeszcze jak w GT bo nie patrzylem ale w moim poprzednim GL byl taki otworek którym z komory silnika do kabiny wchodzila linka licznika i cosik jeszcze, tamtedy mozna puscic kabelek i bedzie ładnie. zeby dustac sie do niego w srodu auta trzeba polozyc sie z przodu pod kierownica i szukac na grodzi blisko lewej strony.
pzdr/
pzdr/
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Przełącznik,który zamontujesz ma za zadanie odcinać i dostarczać prąd do silniczków.Światła nie uniosą się do połowy tak jak piszesz,tylko w zależności od tego jak będziesz manewrował włącznikiem(włączał go).Im szybciej włączysz i wyłączysz,tym lampy mniej się uniosą.Jeżeli zrobisz ON,
lampy się uniosą do końca.
lampy się uniosą do końca.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
A jak chcesz sobie zobaczyć jak to wszystko działa to jest bardzo prosty sposób na to: dźwigasz maske -> wyciągasz bezpiecznik Retra -> idziesz do autka załączasz światła -> idziesz pod maske i po prostu dotykasz bezpiecznikiem złącz tak żeby był przepływ prądu. No i już wiesz o co chodzi ze śpiochem.
Pozdro
Pozdro
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Dokładnie tak jak napisał Endrju.Wkładanie,a właściwie dotykanie
spinek bezpiecznika imituje zabawę przełącznikiem.Na upartego możesz
zrobić to zwykłym śrubokrętem,ale tylko do krótkiego sprawdzenia zasady działania i abyś mógł zaobserwować zachowanie się lamp,podczas krótkiego dopływu prądu.
spinek bezpiecznika imituje zabawę przełącznikiem.Na upartego możesz
zrobić to zwykłym śrubokrętem,ale tylko do krótkiego sprawdzenia zasady działania i abyś mógł zaobserwować zachowanie się lamp,podczas krótkiego dopływu prądu.
Ostatnio zmieniony 2005-05-04 19:37 przez OLEY, łącznie zmieniany 1 raz.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3615
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3615
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- KASZCZU
- Posty: 572
- Rejestracja: 2004-12-29 16:48
- Galeria: viewtopic.php?t=12249
- Lokalizacja: Kraków
Śpioch problem
Co począc z ruszającymi się lampami. Zrobiłem se śpioszka ale stwierdziłem po pierwszej jeździe że na większych prędkościach lampy "podskakują". Mają luzy na plastikach co z tym począc.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3615
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków