nie chce mi zapalić- czy to może wina pompy??
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- Jedrek
 - Posty: 1134
 - Rejestracja: 2004-06-24 10:19
 - Samochód: Igen 1992 2,2GT
 - Lokalizacja: Ośno Lubuskie
 - Kontakt:
 
Cylindry liczysz od paska rozrządu, a przewody zaczynając od 1-go idą w kolejności 1-3-4-2.
Najpierw ustawiasz 1 tłok w położeniu górnym, ściągasz kopułkę z rozdzielacza i sprawdzasz czy palec pokazuje na 1-szy tłok.
Jest możliwość że będzie pokazywał 3-ci bo jak pewnie wiesz na pełny cykl pracy silnika korbowód potrzebuje dwa pełne obroty.
Żeby mieć pewność, że masz ustawiony 1 tłok musiałbyś ustawić wałek rozrządu na znak, czyli ściągnąć obudowę.
Powodzenia!
			
			
									
						
							Najpierw ustawiasz 1 tłok w położeniu górnym, ściągasz kopułkę z rozdzielacza i sprawdzasz czy palec pokazuje na 1-szy tłok.
Jest możliwość że będzie pokazywał 3-ci bo jak pewnie wiesz na pełny cykl pracy silnika korbowód potrzebuje dwa pełne obroty.
Żeby mieć pewność, że masz ustawiony 1 tłok musiałbyś ustawić wałek rozrządu na znak, czyli ściągnąć obudowę.
Powodzenia!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
			
						Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Niestety nic to nie dało- tylko jak sie kręci silnikiem to on tak dziwnie przyspiesza choćby chciał zapalić i czasami jest taki dźwięk- psyk - silnik staje tak choćby sie kręcił w drugą strone i za chwile znowu sie kręci normalnie. Co najmniej dziwne to dla mnie jest.bogdan9999 pisze:Endrju jak wrócisz to daj znać czy to coś dało !!!!!!!!!!!
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
			
						- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
Endrju ile masz swojego probka chyba kupiłeś go zepsutego i jeszcze się nim nie woziłeś jak tak to współczuje !!!!!!!!!!! A co do tego kręcenia jak ci się zatrzymuje i w pewnym momencie zaczyna się kręcić jakby w drugą stronę to dam ci radę pokombinuj z tymi przewodami !!! Ale również sprawdzi czy przypadkiem nie masz coś z zapłonem a nie wykluczone że może być rozwalony aparat zapłonowy !!!!! Ale wydaje mi się że napewno coś z zapłonem !!!!!
			
			
									
						
							PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4
			
						Sportage FE3N 4X4
Jeździłem już nim i to troche dawno temu ale dopiero teraz go kupiłem- nie wnikajmy w szczegóły 
 - i wiem co kupiłem.
Super sie jeździło i chciałbym se nim znowu pobuszować.
A co w nim jest to sie dowiecie kiedyś jak go zrobie- oczywiście z waszą pomocą
A co do tego kręcenia to on mi sie tylko zatrzymuje i nic więcej.
			
			
									
						
							Super sie jeździło i chciałbym se nim znowu pobuszować.
A co w nim jest to sie dowiecie kiedyś jak go zrobie- oczywiście z waszą pomocą
A co do tego kręcenia to on mi sie tylko zatrzymuje i nic więcej.
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
			
						Witam.
Mam podobny problem,tzn na gazie mi auto chodzi a ma benzynie nie.
Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem pompke(łącze testowe),przekaźnik też jest ok tylko,że działa jedynie przy zwartych wtykach ww łącza.
pospinałem piny w gnieździe przekaźnika co by podać prąd na pompe i po przekręceniu kluczyka paliwo idzie ale dalej nie chce zapalić.
Czyściłem wtryski bezpieczniki też są dobre -już sam nie wiem- czyżby komp?
Dodam jeszcze,że pospinałem kable od wtrysków bo myślałem,że może symulator od gazu nawalił ale nic to nie dało.
Gdzie się sprawdza ciśnienie paliwa? - na tej śrubie która jest na listwie?
Do wtrysków jest jakiś przekaźnik? - tak myślę,że gdyby on nie działał to może przez to pompa sie nie włącza.
...głupi już jestem
			
			
													Mam podobny problem,tzn na gazie mi auto chodzi a ma benzynie nie.
Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem pompke(łącze testowe),przekaźnik też jest ok tylko,że działa jedynie przy zwartych wtykach ww łącza.
pospinałem piny w gnieździe przekaźnika co by podać prąd na pompe i po przekręceniu kluczyka paliwo idzie ale dalej nie chce zapalić.
Czyściłem wtryski bezpieczniki też są dobre -już sam nie wiem- czyżby komp?
Dodam jeszcze,że pospinałem kable od wtrysków bo myślałem,że może symulator od gazu nawalił ale nic to nie dało.
Gdzie się sprawdza ciśnienie paliwa? - na tej śrubie która jest na listwie?
Do wtrysków jest jakiś przekaźnik? - tak myślę,że gdyby on nie działał to może przez to pompa sie nie włącza.
...głupi już jestem
					Ostatnio zmieniony 2008-09-10 10:44 przez seweryn, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
						
										
						- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade