emo
Posty: 22 Rejestracja: 2004-12-15 17:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Post
autor: emo » 2005-05-17 23:08
Witam mam mały problem przy ostrychy skretach zapala sie kontrolka BREAK na desce co moze byc tego przyczyna pozdrawiam za odpowiedzi dzieki
kicur
Posty: 290 Rejestracja: 2004-11-08 18:58
Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
Galeria: viewtopic.php?t=6637
Lokalizacja: Bukowno
Post
autor: kicur » 2005-05-17 23:46
no weglug mnie nisi poziom plynu hamulcowego.. chyba
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala..
PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
Kula
Posty: 138 Rejestracja: 2004-12-22 22:27
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubań
Post
autor: Kula » 2005-05-18 00:00
A w moim probku na zakretach zapala sie kontrolka od pasow
Powaznie. Widac tymi autami trzeba tylko prosto jezdzic he he
Czerwona jedynka GT 91'
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763 Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: OLEY » 2005-05-18 08:39
kicur pisze: no weglug mnie nisi poziom plynu hamulcowego.. chyba
Również stawiam na płyn.Uzupełnij zbiorniczek.
[o]Piękno nie zna ceny. [/o]
biker
Posty: 46 Rejestracja: 2005-03-13 01:09
Samochód: brak
Lokalizacja: Wołomin
Post
autor: biker » 2005-05-18 11:58
kicur pisze: no weglug mnie nisi poziom plynu hamulcowego.. chyba
Dołaczam się prawie na 100%
2,2 GT 89r.
cevinek
Posty: 363 Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:
Post
autor: cevinek » 2005-05-18 17:12
albo jakiś luźny kabelek...który na zakrętach sobie lata....
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Robert
Posty: 12613 Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:
Post
autor: Robert » 2005-05-19 12:57
A ja w takiej jedyneczce z turbo jak Emo mam kiepski wyłącznik pod dźwignią ręcznego i czasem źle kontaktuje. Muszę zwalniając ręczny odchylać dźwignię trochę na bok i wtedy wyłącza. Ale poziom płynu zawsze warto sprawdzić.
emo
Posty: 22 Rejestracja: 2004-12-15 17:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Post
autor: emo » 2005-05-22 14:19
tak mieliscie racje lipa byla z plynem ale teraz juz jest oki dzieki za podpowiedz pozdrawiam
Gość
Post
autor: Gość » 2005-05-22 15:39
emo pisze: tak mieliscie racje lipa byla z plynem ale teraz juz jest oki dzieki za podpowiedz pozdrawiam
To teraz pytanie dlaczego było go tak mało, płyn hamulcowy z reguły nie ucieka, więc coś musi być przyczyną.
cevinek
Posty: 363 Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:
Post
autor: cevinek » 2005-05-22 17:30
Sqad pisze: emo pisze: tak mieliscie racje lipa byla z plynem ale teraz juz jest oki dzieki za podpowiedz pozdrawiam
To teraz pytanie dlaczego było go tak mało, płyn hamulcowy z reguły nie ucieka, więc coś musi być przyczyną.
Jedną z przyczyn mogą być zużyte w znacznym stopniu klocki hamulcowe...wtedy też jest efekt małej ilości płynu....
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
biker
Posty: 46 Rejestracja: 2005-03-13 01:09
Samochód: brak
Lokalizacja: Wołomin
Post
autor: biker » 2005-05-22 23:37
Popieram
Klocki i tarcze też się zużywają.
Co może być przyczyną niskiego poziomu płynu.
Pozdro
2,2 GT 89r.
philipe
Posty: 174 Rejestracja: 2004-05-31 10:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole
Post
autor: philipe » 2005-05-23 12:59
u mnie ciągle się żarzy kontrolka od ręcznego, a jak zaciągnę ręczny to się normalnie zapala, to dlaczego nie gaśnie całkiem jak wyłączę ręczny
może ktoś wie
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763 Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: OLEY » 2005-05-23 13:38
Problem z alternatorem.
Koniec szczotek,regulator napięcia,luzny pasek klinowy.
Najprawdopodobniej koniec szczotek się zbliża.
[o]Piękno nie zna ceny. [/o]