Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Jak odłączyć komputer ?
- skorpion2.2
- Posty: 24
- Rejestracja: 2005-04-07 19:46
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Będzin
Jak odłączyć komputer ?
Pozdrowienia !!!
Przeszukałem prawie całe forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Chciałbym w czerwcu zająć się trochę swoim autkiem od spodu, bo jest tam parę dziurek.Problem polega na tym że podczas spawania może dojść do uszkodzenia kompa a ja nie wiem jak się przed tym ustrzec.Czy mógłbym prosić starych wyjadaczy o wskazówkę - jak go odłączyć ?
Poza tym tematem mam jeszcze jedno pytanie. Szukałem w necie książki napraw do Probe ale już wiem że darmowej nie ma. Nawet ściągałem Emulem poradniki "Haynes Manuals" i są do wszystkich autek za wyjątkiem Probe( Nawet do Lotus Elise gdyby ktoś chciał).Tak więc zwracam się do was z prośbą o udąstępnienie takiej książeczki w miarę możliwości. W moim Probe jest jeszcze dużo do zrobienia a metodą prób i błędów więcej zepsuję niż naprawię. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrowienia !!!
Przeszukałem prawie całe forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Chciałbym w czerwcu zająć się trochę swoim autkiem od spodu, bo jest tam parę dziurek.Problem polega na tym że podczas spawania może dojść do uszkodzenia kompa a ja nie wiem jak się przed tym ustrzec.Czy mógłbym prosić starych wyjadaczy o wskazówkę - jak go odłączyć ?
Poza tym tematem mam jeszcze jedno pytanie. Szukałem w necie książki napraw do Probe ale już wiem że darmowej nie ma. Nawet ściągałem Emulem poradniki "Haynes Manuals" i są do wszystkich autek za wyjątkiem Probe( Nawet do Lotus Elise gdyby ktoś chciał).Tak więc zwracam się do was z prośbą o udąstępnienie takiej książeczki w miarę możliwości. W moim Probe jest jeszcze dużo do zrobienia a metodą prób i błędów więcej zepsuję niż naprawię. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrowienia !!!
PROBE 89 2.2 GT USA FULL bez skóry
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- skorpion2.2
- Posty: 24
- Rejestracja: 2005-04-07 19:46
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Będzin
Nie widze potrzeby wyciągania kompa. Jest on schowany pod nawiewem (radiem) czyli centralnie na środku a od spodu nad tłumikiem. Chyba tam nie masz dziur???
Jeśli już uprzesz się na odpięcie go to wystarczy wyciągnąć z niego kilka wtyczek (może nawet jedną - nie wiem bo nawet się mu nigdy nie przyglądałem szczegółowo) i odkręcić parę śrub. I po bólu.
Jeśli już uprzesz się na odpięcie go to wystarczy wyciągnąć z niego kilka wtyczek (może nawet jedną - nie wiem bo nawet się mu nigdy nie przyglądałem szczegółowo) i odkręcić parę śrub. I po bólu.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- skorpion2.2
- Posty: 24
- Rejestracja: 2005-04-07 19:46
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Będzin
W porządku. Postaram się na nią zapracować.A co do kompa, to chodzi o jego odłączenie ponieważ spawanie łukiem elektrycznym podobno skutkuje jego uszkodzeniem. Posłucham fachowców i po prostu spróbuję wyciągnąć wtyczkę. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrowienia !
Pozdrowienia !
PROBE 89 2.2 GT USA FULL bez skóry
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
mój tłumikarz spina klemy jakimś magicznym ustrojstwem i nie odłącza akumulatora - spawałem już u niego kilka razy i wszystko w porządku...
Ostatnio zmieniony 2007-10-12 19:04 przez Gacek Wrocław, łącznie zmieniany 1 raz.
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
kollek pisze:Nie widze potrzeby wyciągania kompa. Jest on schowany pod nawiewem (radiem) czyli centralnie na środku a od spodu nad tłumikiem. Chyba tam nie masz dziur???
Jeśli już uprzesz się na odpięcie go to wystarczy wyciągnąć z niego kilka wtyczek (może nawet jedną - nie wiem bo nawet się mu nigdy nie przyglądałem szczegółowo) i odkręcić parę śrub. I po bólu.
a jak najprościej sie dostać do tego kompa??
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
A w jakim celu?
Najprościej wykręcić z boków plastiki, takie a'la trójkątne.
Znajdują się: lewy, przy pedale gazu, a prawy (wiadomo) identyczny w prawej strony. Komp ma trzy wtyczki z wiązkami przewodów.
Przykręcony jest na cztery śruby.
Do kostek najprościej dostać się od przodu, czyli zdemontować panel
z zegarkiem i włącznikiem przeciwmgielnego. W niektórych (starszych)
modelach w tym miejscu są schowki.
Cholera nie wiem, czy takie wiadomości powinny się tu znaleźć.

Najprościej wykręcić z boków plastiki, takie a'la trójkątne.
Znajdują się: lewy, przy pedale gazu, a prawy (wiadomo) identyczny w prawej strony. Komp ma trzy wtyczki z wiązkami przewodów.
Przykręcony jest na cztery śruby.
Do kostek najprościej dostać się od przodu, czyli zdemontować panel
z zegarkiem i włącznikiem przeciwmgielnego. W niektórych (starszych)
modelach w tym miejscu są schowki.
Cholera nie wiem, czy takie wiadomości powinny się tu znaleźć.

[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3615
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
a naj,najpierw zmień ten grający przegubdaniel pisze:flyke(vasil) pisze:Daniel skąd masz chipa ?? ile dales ? bedzie pasowal do 92??
flykesam mam rocznik 92
, a Ty najpierw opanuj autko na 12psi
![]()
a potem wiecej
hehe

EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra