Z OSTATNIEJ CHWILI
Pojeździłem, pojeździłem i oto co zliczyłem:
Tankowanie -> 37,43L gazu
Przejechano ->220,48 km
w tym:
- 2x30 km z prędkością 200 km/h
- 4x400 m (wszystkie wygrane)
- reszta to w miare spokojna jazda po mieście.
Spalanie: 16,97 L/100 km
Acha - i wszystko to przy non-stop włączonej klimatyzacji !!!
I tak to wygląda - chyb faktycznie niezależnie od tego jak będę jeździł spalanie będzie oscylować w granicach 17 litrów.
Zresztą zobaczymy przy dalszych wyjazdach.
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Do GAZOWNIKÓW :)
chłopaki
cały pic polega na tym ze trzeba wypierniczyc silnik krokowy dac regulacje reczną i jestes panem sytuacji
w drugim aucie przez dwa lata cos było spier... z gazem i zaden zapluty fachowiec nie wiedzial co z tym poczac laptopy pierdoły i kasuja az boli
a tu tymczasowo zamontowali mi za 15 zł !!!!!!!!!!!!!!!
reczna regluacje i problem sie rozwiazał
a za to nalezy mi sie nagroda
wiem jak kantuja na stacjach z gazem
w skrucie :
tankujesz do pełna za 50 zł jedziesz 250 km
tankujesz za 35 zł jedziesz 230 km
wniosek
w ostatniej fazie dopełniania butli idzie cały przekręt
na stacjach firmowych gaz jest co prawda drozszy ale
za 50 zł 36 litrów
i za 50 zł 30 litrow na firmowej i jedziesz tak samo deleko
wartosci są przyblizone
cały pic polega na tym ze trzeba wypierniczyc silnik krokowy dac regulacje reczną i jestes panem sytuacji
w drugim aucie przez dwa lata cos było spier... z gazem i zaden zapluty fachowiec nie wiedzial co z tym poczac laptopy pierdoły i kasuja az boli
a tu tymczasowo zamontowali mi za 15 zł !!!!!!!!!!!!!!!
reczna regluacje i problem sie rozwiazał
a za to nalezy mi sie nagroda
wiem jak kantuja na stacjach z gazem
w skrucie :
tankujesz do pełna za 50 zł jedziesz 250 km
tankujesz za 35 zł jedziesz 230 km
wniosek
w ostatniej fazie dopełniania butli idzie cały przekręt
na stacjach firmowych gaz jest co prawda drozszy ale
za 50 zł 36 litrów
i za 50 zł 30 litrow na firmowej i jedziesz tak samo deleko
wartosci są przyblizone
Tak silniczek krokowy steruje dawką gazu.
Jak masz zwykły zawór to ustawiasz sobie metodą prób i błędów i potem niezależnie jak jeździsz pali w przybliżeniu tyle samo.
A silniczek krokowy w zależności od wskazań sondy albo zwiększa (najczęściej) dawkę gazu albo zmniejsza.
Dzisiaj jechałem do Wrocławia a jutro jade na stacje zatankować to napisze jakie mi spalanie wyszło - ale czuje że dużo mniej niż 16L/100Km
Zresztą jutro się wszystko okaże !!
Jak masz zwykły zawór to ustawiasz sobie metodą prób i błędów i potem niezależnie jak jeździsz pali w przybliżeniu tyle samo.
A silniczek krokowy w zależności od wskazań sondy albo zwiększa (najczęściej) dawkę gazu albo zmniejsza.
Dzisiaj jechałem do Wrocławia a jutro jade na stacje zatankować to napisze jakie mi spalanie wyszło - ale czuje że dużo mniej niż 16L/100Km
Zresztą jutro się wszystko okaże !!
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version

PROBE II 2,5 GT USA Version

A więc odnośnie poprzedniego postu.
Pojechałem, zatankowałem, zapłaciłem, obliczyłem
I Panie i Panowie będę się chwalić:
13,18L/100Km
Zaznaczam że instalacja sterowana kompem
Warunki -> jazda z przeciętną prędkością 80-120 km/h bez szaleństw w 4 osoby.
Jak się uda poprawić wynik to nie omieszkam poinformować - w przyszłym tygoniu wybieram się
znów do Wrocławia to będzie okazja potestować jescze raz spalanie.
Acha - nie wybiera się ktoś do Korony na: "Za szybkich, za wściekłych"??
Pojechałem, zatankowałem, zapłaciłem, obliczyłem

I Panie i Panowie będę się chwalić:
13,18L/100Km
Zaznaczam że instalacja sterowana kompem

Warunki -> jazda z przeciętną prędkością 80-120 km/h bez szaleństw w 4 osoby.
Jak się uda poprawić wynik to nie omieszkam poinformować - w przyszłym tygoniu wybieram się
znów do Wrocławia to będzie okazja potestować jescze raz spalanie.
Acha - nie wybiera się ktoś do Korony na: "Za szybkich, za wściekłych"??
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version

PROBE II 2,5 GT USA Version

Po kolejnych tankowaniach średnia spalania utrzymuje się na poziomie 13L/100Km. Uważam że to nieźle.
Po mieście spokojnie biegi 1,2,4.
A na trasie spokojnie do 130km/h chyba że jest gdzie pocisnąc.
Wyszło, że trzeba się po prostu nauczyć takim samochodzikiem jeździć.
Wyczytałem na forum Mazdy, że starsze instalacje gazowe sterowane kompem miały obok silniczka krokowego regulację mieszanki gazu. Czyli niezależnie od otwarcia zaworu przez silniczek możnabyło ustawić sobie maksymalną dawkę gazu.
, a przez to ograniczyć spalanie.
Po mieście spokojnie biegi 1,2,4.
A na trasie spokojnie do 130km/h chyba że jest gdzie pocisnąc.
Wyszło, że trzeba się po prostu nauczyć takim samochodzikiem jeździć.
Wyczytałem na forum Mazdy, że starsze instalacje gazowe sterowane kompem miały obok silniczka krokowego regulację mieszanki gazu. Czyli niezależnie od otwarcia zaworu przez silniczek możnabyło ustawić sobie maksymalną dawkę gazu.

DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version

PROBE II 2,5 GT USA Version
