Osiągi na Lpg
- Adamkat
 - Posty: 320
 - Rejestracja: 2004-03-08 19:52
 - Samochód: ford probe gt 91
 - Galeria: viewtopic.php?t=10500
 - Lokalizacja: Lębork
 
Osiągi na Lpg
Witam dreczy mnie i dreczy to cały czas, mam u siebie zwykłą instalacje lpg i pytam sie was jakie macie przyśpieszenia do 100km/h na gazie??Czy na benzynie jest to samo? do czego zmierzam? W instalacji jest zamontowany mikser przed kolektorem i wydaje mi sie ze on powoduje słabsze przyspieszenie na Pb(z mikserem od gazu) w rzeczywistości działa jak kryza. Po usunieciu miksera auto osiąga 7,5s do 100km/h a z mikserem na lpg czy na Pb 8,9s--100km/h.
			
			
									
						
							2.2 GT-91r. był
2.0 16v-97r.był
2.2 GT -91r JEST
"Kazda droga prowadzi ku doskonalosci"
			
						2.0 16v-97r.był
2.2 GT -91r JEST
"Kazda droga prowadzi ku doskonalosci"
- laptop
 - Posty: 1842
 - Rejestracja: 2005-01-01 17:23
 - Galeria: viewtopic.php?t=5531
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Dziwisz się że z mikserem jest wolniej? Ile powietrza przejdzie przez gardziel o średnicy 8 cm a ile przez gardziel i średniy 4 cm?
Podpowiedź - przepływ liczy się jakos tak że pole przekroju jest wprost proporcjonalne, a pole przekroju to Pi*D*D/4
A więc przepływ = a*D*D gdzie a to jakieś tam pi/4/bodajże gestość powietrza- ogólnie nam się to skraca jak liczymy o ile się zmniejszy...
różnica przepływu więc to a*d1*d1/(a*d2*d2)=
8*8/4*4= 64/16 = 4 razy....
to ciesz się stary że masz 8,9 do setki a nie 12....
			
			
									
						
							Podpowiedź - przepływ liczy się jakos tak że pole przekroju jest wprost proporcjonalne, a pole przekroju to Pi*D*D/4
A więc przepływ = a*D*D gdzie a to jakieś tam pi/4/bodajże gestość powietrza- ogólnie nam się to skraca jak liczymy o ile się zmniejszy...
różnica przepływu więc to a*d1*d1/(a*d2*d2)=
8*8/4*4= 64/16 = 4 razy....
to ciesz się stary że masz 8,9 do setki a nie 12....
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
			
						GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- laptop
 - Posty: 1842
 - Rejestracja: 2005-01-01 17:23
 - Galeria: viewtopic.php?t=5531
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- 
				Raf
 - Klubowicz
 - Posty: 1830
 - Rejestracja: 2002-09-02 11:46
 - Galeria: viewtopic.php?t=5495
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
nie masz gazu = nie masz miksera  
 
z tego co pamietam to zwezenie odpowiada za wolne obroty, znajomy kombinuje nad 2 dolotami przelaczanymi guzikiem z kabiny. bez zwezki do szalenia, a standardowy do normalnej jazdy
			
			
													z tego co pamietam to zwezenie odpowiada za wolne obroty, znajomy kombinuje nad 2 dolotami przelaczanymi guzikiem z kabiny. bez zwezki do szalenia, a standardowy do normalnej jazdy
					Ostatnio zmieniony 2005-07-18 12:07 przez pavoolon, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						mikser odpowiada za kształt charakterystyki. Gdyby średnica miksera była równa średnicy dolotu (czyli kompensacji) membrana nie wychylałaby się - czyli parownik podawałby stałą ilość gazu niezależnie czy obroty wynosiłyby 600 czy 6000 obrotów.pavoolon pisze:
z tego co pamietam to zwezenie odpowiada za wolne obroty (...)
Zwiększenie średnicy miksera daje albo brak mocy w górnych partiach obrotów (wyregulowanie na niskie obroty), albo potężne spalanie przy jeździe po mieście (20l i więciej).
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
			
						GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- 
				Raf
 - Klubowicz
 - Posty: 1830
 - Rejestracja: 2002-09-02 11:46
 - Galeria: viewtopic.php?t=5495
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Tak Raf - do 2,5v6 jest dedykowany mikser wykorzystujący zmieniający się przekrój wraz z wciskaniem sie "jajka" w przepływomierzu.
Jest też mikser sportowy. Ma wbudowaną przepustnicę i własny sterownik (fachowcy mówią komputer).
			
			
									
						
							Jest też mikser sportowy. Ma wbudowaną przepustnicę i własny sterownik (fachowcy mówią komputer).
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
			
						GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- 
				Raf
 - Klubowicz
 - Posty: 1830
 - Rejestracja: 2002-09-02 11:46
 - Galeria: viewtopic.php?t=5495
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
to jest jeszcze jakas inna zwezka ktora odpowiada za utrzymanie wolnych obrotow? bo z tego co mi wiadomo wlasnie po to sie je stosuje tyle ze przy okazji zamulaja auto, i myslalem ze chodzi wlasnie o taMiH pisze:mikser odpowiada za kształt charakterystyki. Gdyby średnica miksera była równa średnicy dolotu (czyli kompensacji) membrana nie wychylałaby się - czyli parownik podawałby stałą ilość gazu niezależnie czy obroty wynosiłyby 600 czy 6000 obrotów.pavoolon pisze:
z tego co pamietam to zwezenie odpowiada za wolne obroty (...)
Zwiększenie średnicy miksera daje albo brak mocy w górnych partiach obrotów (wyregulowanie na niskie obroty), albo potężne spalanie przy jeździe po mieście (20l i więciej).
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
przy sekwencji masz wtrysk gazu. miksera brak i osiagi zblizone do benzyny a po lekkim tuningu instalki (np u Goduli) nawet lepszeBogdan9999 pisze:A powiedzcie czy na sekwencji też są takie problemy z mikserem ?? bo jak tak to rezygnuje z gaza bo ... nie będę jeździł probkiem który ma 9 sekund setki bo kto będzie uczył innych kierowców szacunku do probe ??![]()
![]()
![]()
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
pavoolon pisze:
przy sekwencji masz wtrysk gazu. miksera brak i osiagi zblizone do benzyny a po lekkim tuningu instalki (np u Goduli) nawet lepsze
A co oni dokładnie robią że są lepsze osiągi ?? Coraz bardziej zaczyna mi się podobać LPG hehehe mocy przybywaj !!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4
			
						Sportage FE3N 4X4
- Mr. Cynk
 - Posty: 3325
 - Rejestracja: 2003-09-14 22:41
 - Samochód: Pontiac TransAM 350'
 - Lokalizacja: W-M UE
 
generalnie przy sekwencji możliwości sterowania jest sporo więcej.. 
zaczynając od średnicy wtrysków, przez same cewki wtryskiwaczy (czas reakcji) idąc aż do oprogramowania dawkującego kończąc...
Ostatnio do instalacji mojej i Andrzeja pojawił się konkretny programik pozwalający "conieco" poprawić tu i tam...
 
w skrócie mówiąc obecnie w swojej instalacji mogę sobie wgrywać różne ustawienia parametrów...
więc mogę sobie zestroić rally mode i grandfather mode..
 
jeszcze tylko brakuje trochę większego ciśnienia przy turbodoładowaniu bo przy 12-14PSI wtryski już nie mają po prostu takiego ciśnienia LPG żeby zasilić silnik.
z gazem czy bez za licznik wychodzi.
			
			
									
						
										
						zaczynając od średnicy wtrysków, przez same cewki wtryskiwaczy (czas reakcji) idąc aż do oprogramowania dawkującego kończąc...
Ostatnio do instalacji mojej i Andrzeja pojawił się konkretny programik pozwalający "conieco" poprawić tu i tam...
w skrócie mówiąc obecnie w swojej instalacji mogę sobie wgrywać różne ustawienia parametrów...
więc mogę sobie zestroić rally mode i grandfather mode..
jeszcze tylko brakuje trochę większego ciśnienia przy turbodoładowaniu bo przy 12-14PSI wtryski już nie mają po prostu takiego ciśnienia LPG żeby zasilić silnik.
z gazem czy bez za licznik wychodzi.
- Qki G
 - Klubowicz
 - Posty: 2916
 - Rejestracja: 2004-08-20 09:04
 - Galeria: viewtopic.php?t=5511
 - Lokalizacja: Warszawa
 
- Qki G
 - Klubowicz
 - Posty: 2916
 - Rejestracja: 2004-08-20 09:04
 - Galeria: viewtopic.php?t=5511
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Bo u was po prostu przycinają sobie na gazie a u nas na benzynce.
Nie chce nic krakać bo też słyszałem różne opowieści , że gaz ma koszkotować w okolocy 2 zlotych a nawet więcej jak to miało w przypadke przed nowym rokiem , ale stuki co jestem z takich cen GAZU oczywiście bardzo zadowolony:)
			
			
									
						
							Nie chce nic krakać bo też słyszałem różne opowieści , że gaz ma koszkotować w okolocy 2 zlotych a nawet więcej jak to miało w przypadke przed nowym rokiem , ale stuki co jestem z takich cen GAZU oczywiście bardzo zadowolony:)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio 
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
			
						Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
- Patrycjan
 - Posty: 78
 - Rejestracja: 2004-11-15 14:25
 - Galeria: viewtopic.php?t=8945
 - Lokalizacja: Warszawa
 
A ja pamiętam czasy, kiedy gaz tankowało się za mniej niż złotówkę 
 Późniejszym ciosem było wstąpienie Polski do UE 1go maja. Pamiętam jak jechałem do kuzyna wieczorem 30go kwietnia i zatankowałem za "resztki" po 1,35zł/l. Rano, już 1go maja, gdy wracałem na tej samej stacji LPG kosztował 1,65zł/l. Podobnie było na innych stacjach 
A wracając do tematu: sekwencja to jest to!!!
			
			
									
						
							A wracając do tematu: sekwencja to jest to!!!
Black Probe 2.2 GT ver. USA '93 (I rej.) - sprzedany
			
						- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- Qki G
 - Klubowicz
 - Posty: 2916
 - Rejestracja: 2004-08-20 09:04
 - Galeria: viewtopic.php?t=5511
 - Lokalizacja: Warszawa