Probe V12 czy to jest możliwe?
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Probe V12 czy to jest możliwe?
Ostatnio się rozmarzyłem i pewnie na marzeniach się skończy ale czy jest możliwe wsadzenie silnika V12 np. od bmw 850? Taki silnik mogę mieć za 1000zł do Probe 2?
Do tego skrzynia 6-cio biegowa, zmieści się to w Probie? Jak z ECU?
Do tego skrzynia 6-cio biegowa, zmieści się to w Probie? Jak z ECU?
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
Re: Probe V12 czy to jest możliwe?
np??laptop pisze: np. od bmw 850
laptop kup se tą beemke w koncu i bedzie spokój
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
no coz - wydaje mi się, ze jesli jakims cudem wsadzisz ten silnik do probe to i tak nie jest to chyba dobre rozwiazanie:
- silnik bedzie ciezszy niz v6 - (wymiana zawieszenia ???? ) - pamietam, ze jak przełozylismy kiedys sprezyny z mojego probe pierwszego probe 2.0 do v6 GT Blade'a to auto po prostu siadło
- masz ciagle przedni naped w aucie ponad 300 konnym
- bedziesz miał spory fart jak jakis magik połaczy to z jakas instalacja elektryczna i komputerem...
- no i sprawa bezpieczenstwa - probe ma fabrycznie dupiate hamulce - małe tarczki - korodujace przewody itd. (wymiana hamulców)
ja tam bym sie bawił w taka wymiane...
jak chcesz miec tanio ponad 300 konne auto to polecam Super BiTurbo - roczniki 90-92 kupisz za jakies 12.000zł, albo BMW M5 - 92-93r. - z silnika 3.6 ma ponad 330 KM... jest jeden problem - wyglada jak tani dresowóz...
BMW 850 wydaje mi sie za drogie... w tej cenie masz juz super utrzymanego ZX300... a to chyba najlepsze auto w stosunku CENA/WYGLAD/OSIAGI...
- silnik bedzie ciezszy niz v6 - (wymiana zawieszenia ???? ) - pamietam, ze jak przełozylismy kiedys sprezyny z mojego probe pierwszego probe 2.0 do v6 GT Blade'a to auto po prostu siadło
- masz ciagle przedni naped w aucie ponad 300 konnym
- bedziesz miał spory fart jak jakis magik połaczy to z jakas instalacja elektryczna i komputerem...
- no i sprawa bezpieczenstwa - probe ma fabrycznie dupiate hamulce - małe tarczki - korodujace przewody itd. (wymiana hamulców)
ja tam bym sie bawił w taka wymiane...
jak chcesz miec tanio ponad 300 konne auto to polecam Super BiTurbo - roczniki 90-92 kupisz za jakies 12.000zł, albo BMW M5 - 92-93r. - z silnika 3.6 ma ponad 330 KM... jest jeden problem - wyglada jak tani dresowóz...
BMW 850 wydaje mi sie za drogie... w tej cenie masz juz super utrzymanego ZX300... a to chyba najlepsze auto w stosunku CENA/WYGLAD/OSIAGI...
<(k)night rider>
miałem probe
miałem probe
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Ger mi wystarcza te 4.40 do ostudzenia zapału:) Nie chodzi mi o chwalenie się mocą, chciałbym po prostu wiecej mocy!
ile orientacyjnie kosztuje taki kit który wyczaruje dajmy na to z transama 5,7 z 300 koni?
Jaki moment ma taki trasam?
ile orientacyjnie kosztuje taki kit który wyczaruje dajmy na to z transama 5,7 z 300 koni?
Jaki moment ma taki trasam?
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
A propos Trans Am- a lub Camaro to one (jak pisze na www.fbody.org.pl) to palą w granicach 15-17 litrów.
Więc nie jest tak strasznie dużo jak na tę pojemność.
Takie autka mają duże momenty, ale największą frajdą jest dźwięk silnika V8 wchodzącego na obroty:):):)
Pozdrawiam
Więc nie jest tak strasznie dużo jak na tę pojemność.
Takie autka mają duże momenty, ale największą frajdą jest dźwięk silnika V8 wchodzącego na obroty:):):)
Pozdrawiam
GG:9377317 white GT1 90'
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Marzy mi się kraina, gdzie komputery przenośne będą w cenie stacjonarnych przy tych samych możliwościach...
Laptop rulez...
Tfu! Zgiń, przepadnij...
Laptop rulez...
Tfu! Zgiń, przepadnij...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
ciezka sprawa, a propos beemek znalazlem ostatnio cus takiego, alpina silnik 3.5 moc 254 konie... to juz cos za taka kase no i niezle utrzymana z wygladu:
http://www.mobile.de/SIDgFX0diaML5tHXbM ... 1175803773&
http://www.mobile.de/SIDgFX0diaML5tHXbM ... 1175803773&
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Silnik + swap ok. 2000$
Sprzęgło nie wytrzyma więc też trzeba wymienić, coś porządnego to koszt ok450$
ECU koszt 300$
Po tych manewrach może będzie z 6,5 do setki
Dodatkowo można wymienić regulator ciśnienia paliwa, wtryski, pompa, dobry wydech.
Nie wiem czy gra warta świeczki.
KLZE/KLDE
http://www.geocities.com/viv95pgt/klze.html
Na samym dole strony są firmy które sprzedają silniki. W Canadzie silnik JDM kosztuje 800 dolarów z paroma gratami wymienionymi na lepsze.
Pamiętać jeszcze należy że są różne kolektory ssące. Tak więc trochę możliwości jest.
Na mniejszym kolek zwanym też short uzyskuje się 170 koni.
Ale pozostaje cały czas pytanie czy warto.
Rozwiązanie problemu ECU
http://www.shmotorsport.com/item234131.ctlg
KLZE vs. KLDE
http://www.mx6.com/forums/printthread.php?t=106380
Sprzęgło nie wytrzyma więc też trzeba wymienić, coś porządnego to koszt ok450$
ECU koszt 300$
Po tych manewrach może będzie z 6,5 do setki
Dodatkowo można wymienić regulator ciśnienia paliwa, wtryski, pompa, dobry wydech.
Nie wiem czy gra warta świeczki.
KLZE/KLDE
http://www.geocities.com/viv95pgt/klze.html
Na samym dole strony są firmy które sprzedają silniki. W Canadzie silnik JDM kosztuje 800 dolarów z paroma gratami wymienionymi na lepsze.
Pamiętać jeszcze należy że są różne kolektory ssące. Tak więc trochę możliwości jest.
Na mniejszym kolek zwanym też short uzyskuje się 170 koni.
Ale pozostaje cały czas pytanie czy warto.
Rozwiązanie problemu ECU
http://www.shmotorsport.com/item234131.ctlg
KLZE vs. KLDE
http://www.mx6.com/forums/printthread.php?t=106380