Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Kolejny głupawy problem...
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
blaszka jest przymocowana do klocka. jak zdejmiesz klocki to ją zobaczysz. żeby wyjąć klocek musisz: zdjąć koło i odkręcić śrubę 12 od tyłu zacisku na dole. potem podnosisz zacisk tak jak by był na zawiasie tylko uważaj żeby nie urwać przewodu z płynem!! wyciągasz tzw sprężynki czyli druciki rozprężające klocki no i wreszcie same klocki. blaszka powinna być na klocku zewnętrznym, chyba że ktoś inaczej je zamontował bo też tak można 
Tofil
fakt, można tak jeździć ale to już nie są te hamulce co potrzeba
po prostu jest mniejsza powierzchnia tarcia klocka o tarczę przez co jest mniejsza siła hamowania. pół biedy jak ten rdzawy pierścionek jest jeszcze dość cienki i po obu stronach taki sam ale jesli jest gruby i to z jednej strony tylko to przy hamowaniu będzie Ci autko pływać bo jedno koło będzie słabiej hamowało
pozdro

Tofil


pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok 

- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Mija 12*30 minut - ani chybi się już zabił po odłączeniu hamulców 

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Żyje! Małe sprosotwanie, mój komputer chodzi dzień i noc, gg cały czas aktywne, ale gdy jest (zaraz wracam) tzn, że mnie nie ma przy PC, ale jak jest (dostępny) to jestem.
Śrubę chyba znalazłem tym razem tą co trzeba, ma zmolestowaną czapkę i nie da się jej odkręcić:(
Sprostowanie vol 2. Nie ja popsułem czapke
żeby nie było 
Śrubę chyba znalazłem tym razem tą co trzeba, ma zmolestowaną czapkę i nie da się jej odkręcić:(
Sprostowanie vol 2. Nie ja popsułem czapke


Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Czemu zepsucie "czapki" od śruby zajęło Ci dobę dłużej, niż zakładałeś? Trafiłaś na jakąś wysoce moralną śrubę - trudną do zepsucia?laptop pisze:za jakiieś 30 minut wyskocze w tym temacie, że coś zepsułem... Pozdro!

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
A oto cała relacją z wymiany klocków - operacja udała się i probe JESZCZE jeździ:)
Sobota 7.08.05
Wstałem rano z myślą, że grzebne coś przy klockach, więc rano tel. do intercars, zamówiłem klocki (Bóg zapłać Maciucha) krótka rozmowa z moim doradcą on-line Pimpem i do dzieła.
Takowa czapka na śrubie była zjechana, uprzedzam to nie moja robota, tak już było i trudno, próbowałem odkręcic, kluczami oczkowymi, przypiłowałem na mniejszą czapke żeby mniejszy klucz wszedł i nic, używałem kombinerek, francuskiego, żabki, nawet małego imadełka i ni gówno...
Kolega podrzucił mi pomysł aby zaspawać na tą czapke większą śrubę, i tak zrobiłem, zaspawałem 19tke iiii i póściła, krótka zabawa i klocuszki wymienione. Z drugiej strony były większe jaja bo zaciski były zapieczone więc wd40, młotek
i jakoś póściło, przynajmniej ze śrubą nie było problemów.. wymiana klocków i wszystko ładnie poszło.
Znajomy odpowietrzył mi układ w którym też miałem udział bo naciskałem na pedał hamulca. dolałem jeszcze płynu i wuala!
Dzięki Pimpo za rady(pamiętaj nic na siłę)
Sobota 7.08.05
Wstałem rano z myślą, że grzebne coś przy klockach, więc rano tel. do intercars, zamówiłem klocki (Bóg zapłać Maciucha) krótka rozmowa z moim doradcą on-line Pimpem i do dzieła.
Takowa czapka na śrubie była zjechana, uprzedzam to nie moja robota, tak już było i trudno, próbowałem odkręcic, kluczami oczkowymi, przypiłowałem na mniejszą czapke żeby mniejszy klucz wszedł i nic, używałem kombinerek, francuskiego, żabki, nawet małego imadełka i ni gówno...
Kolega podrzucił mi pomysł aby zaspawać na tą czapke większą śrubę, i tak zrobiłem, zaspawałem 19tke iiii i póściła, krótka zabawa i klocuszki wymienione. Z drugiej strony były większe jaja bo zaciski były zapieczone więc wd40, młotek

Znajomy odpowietrzył mi układ w którym też miałem udział bo naciskałem na pedał hamulca. dolałem jeszcze płynu i wuala!
Dzięki Pimpo za rady(pamiętaj nic na siłę)

Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
luzne klocki hamulcowe...
Witam
Tak jak w tytule tzn mam luzne klocki hamulcowe z tylu tzn przy wymianie klockow zgubilem takie druciki sprzezynujace bo blaszki mam ale tych drucikow juz nie
denerwuje mnie to jak to lata po dziurach
taka troche siara takie autko a tu takie dzwieki
Mam prosbe czy ma ktos namiary gdzie mozna kupic takie cos ? tzn te druciki sprezynujace dodam ze do Probe 2 2.5 litra V6
dodam ze bylem w serwisie forda i nie maja 
Tak jak w tytule tzn mam luzne klocki hamulcowe z tylu tzn przy wymianie klockow zgubilem takie druciki sprzezynujace bo blaszki mam ale tych drucikow juz nie





Probe 2.5 litra
i pare konikow pod maska 
Druga milosc to HONDA CBR F4


Druga milosc to HONDA CBR F4

- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: luzne klocki hamulcowe...
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
- Metal
- Posty: 62
- Rejestracja: 2010-05-30 13:48
- Samochód: 2gen. 2,5 V6! :)
- Galeria: viewtopic.php?t=17643
- Lokalizacja: Chorzów
Re: Kolejny głupawy problem...
Fizol jesteś ,,DUPNY'' ;D
W starym komplecie na którym jezdziłeś pewnie miałeś te spręzynki i w nowym też powinieneś mieć więc są 2 zestawy? Jest opcja jeszcze że kupiłeś najtańsze klocki i drucików nie było... W takim razie z doświadcznenia wiem że to się zemści. Same klocki nie kosztują tak dużo żeby na nich oszczędzać i teraz widzisz brak drucików a na dokładkę niech zaczną piszczeć! Idzie ogłupieć! Mądrala ze mnie co? Sam jeżdże jak baran na nowych klockach (5tyś) a piszczą jak świnia do zabicia... Wstyd jak Byk ;/ . Dlatego zamierzam zmienić jak najszybciej. Czyli tak jak mówię powinny być w zestawie z klockami a jak nie było to się ich pozbądz
W starym komplecie na którym jezdziłeś pewnie miałeś te spręzynki i w nowym też powinieneś mieć więc są 2 zestawy? Jest opcja jeszcze że kupiłeś najtańsze klocki i drucików nie było... W takim razie z doświadcznenia wiem że to się zemści. Same klocki nie kosztują tak dużo żeby na nich oszczędzać i teraz widzisz brak drucików a na dokładkę niech zaczną piszczeć! Idzie ogłupieć! Mądrala ze mnie co? Sam jeżdże jak baran na nowych klockach (5tyś) a piszczą jak świnia do zabicia... Wstyd jak Byk ;/ . Dlatego zamierzam zmienić jak najszybciej. Czyli tak jak mówię powinny być w zestawie z klockami a jak nie było to się ich pozbądz
- maciejuuu
- Posty: 31
- Rejestracja: 2009-02-24 22:31
- Samochód: Probe II '95 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=16689
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Kolejny głupawy problem...
fizol, nie jest wcale ciężko dogiąć nowe sprężynki z odpowiedniego drutu, a w ogóle jak masz mocno luźne klocki to ja bym sprawdził też prowadnice zacisków bo klocki nie odbijają na tyle od tarczy żeby były na tyle luźne, może prowadnice są zapieczone bądź trzeba je przesmarować i zacisk hamuje tylko od strony tłoczka, u mnie tak było, zewnętrzny klocek był luźny i prawie nie hamował.
probe II 2.0 '95
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Kolejny głupawy problem...
no ja też tak miałem ale o ile ja zrozumiałem to on wymienił klocki a wątpię żeby je wymienił nie ruszając prowadnicy
bo ja żeby wyjąć zacisk z prowadnicy tłukłem go młotem chyba pół godziny

Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Re: Kolejny głupawy problem...
Metal pisze:Fizol jesteś ,,DUPNY'' ;D
W starym komplecie na którym jezdziłeś pewnie miałeś te spręzynki i w nowym też powinieneś mieć więc są 2 zestawy? Jest opcja jeszcze że kupiłeś najtańsze klocki i drucików nie było... W takim razie z doświadcznenia wiem że to się zemści. Same klocki nie kosztują tak dużo żeby na nich oszczędzać i teraz widzisz brak drucików a na dokładkę niech zaczną piszczeć! Idzie ogłupieć! Mądrala ze mnie co? Sam jeżdże jak baran na nowych klockach (5tyś) a piszczą jak świnia do zabicia... Wstyd jak Byk ;/ . Dlatego zamierzam zmienić jak najszybciej. Czyli tak jak mówię powinny być w zestawie z klockami a jak nie było to się ich pozbądz
Wiesz co moze ja nie wiem





A Teraz druga prawa glupi problem kolejny ;/ chodzi mi o czujnik od plytu do spryskiwaczy caly czas mi sie swieci dodam ze zbiorniki sa pelne wiec nie powinny... ;/ ktos moze mi powiedziec gdzie sie znajduje taki czujnik ?
Probe 2.5 litra
i pare konikow pod maska 
Druga milosc to HONDA CBR F4


Druga milosc to HONDA CBR F4

- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Kolejny głupawy problem...
[o]Dobra dość!
Temat jest głupawo zatytułowany i przez to za duży syf się tu robi.
Zamykam.
Ps. Na Wasze ostatnie pytania jest sporo odpowiedzi w mądrzej zatytułowanych wątkach.[/o]
Temat jest głupawo zatytułowany i przez to za duży syf się tu robi.
Zamykam.
Ps. Na Wasze ostatnie pytania jest sporo odpowiedzi w mądrzej zatytułowanych wątkach.[/o]
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]