Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
duze cisnienie w baku???
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
duze cisnienie w baku???
zastanawia mnie czy to jest normalne w probku - mianowicie odkrecam wlew paliwa a tu normalnie takie cisnienie ze szok - opary syczac wydostaja sie na zewnatrz- czy to normalne zjawisko czy moze odpowietrznik jest zatkany ?? wogole to gdzie on sie najduje i czy wogole sie znajduje ??
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Nie sadze bys mial duze cisnienie w baku, jesli juz to podcisnienie.
Z tego co zrozumialem, to jak odkrecasz korek to slyszysz taki sssssyyyk.
Napisz czy masz tak wtedy gdy masz resztke paliwa i zwroc uwage czy np. jesli masz polowe baku, to czy masz ten sam obiaw i czy tak samo mocno zasysa.
Z tego co zrozumialem, to jak odkrecasz korek to slyszysz taki sssssyyyk.
Napisz czy masz tak wtedy gdy masz resztke paliwa i zwroc uwage czy np. jesli masz polowe baku, to czy masz ten sam obiaw i czy tak samo mocno zasysa.
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
hehhe polowa baku to u mnie sie zdaza raz na rok - dzieki za rady -rzyeczywiscie to moze byc podcisnienie -sprawdze teraaz dokladnie- no alew jesli tam jest jakis odpowietrznik to nie powinno byc czegos takiego - pozdrooo
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
Re: duze cisnienie w baku???
ów syczenie (mało istotne w którą strone) spowodowane jest dość małą ilościa paliwa w baku.kicur pisze:zastanawia mnie czy to jest normalne w probku - mianowicie odkrecam wlew paliwa a tu normalnie takie cisnienie ze szok - opary syczac wydostaja sie na zewnatrz- czy to normalne zjawisko czy moze odpowietrznik jest zatkany ?? wogole to gdzie on sie najduje i czy wogole sie znajduje ??
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Dobra chłopaki nadszedł niemiły czas a mianowicie zdjełem osłone co jest przy tylnym kole od strony kierowcy i co się okazało jest tam kupe rdzy co najdziwniejsze jest tam takie coś nie wiem co wygląda jak kawałek rurki do którego wchodzą małe rureczki i wychodzą co to jest ??? Ja to mam przepróchniałe co to jest i do czego służy ??????? proszę o pomoc jak najszybciej !!!!!!!!!!!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
Koledze chyba chodzi o jakis filtr na odpowietrzeniu zbiornika.To jest za plastikowym nadkolem z lewej strony.U mnie po zdjęciu nadkola i lekkim stuknięciu wszystko spadło na podłogę garażu.Zaślepiłem tylko przewody które ocalały i tek jezdże.
PROBAS 89r, 2,2GT
Rzeczy niemożliwe wykonuję od ręki-na cuda trzeba chwilę poczekać.
Rzeczy niemożliwe wykonuję od ręki-na cuda trzeba chwilę poczekać.
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
No panowie ja miałem taki sam problem. Zdejmuje osłone a tam co?.....
Rdza i nic pozatym. Z Autopsji udało mi się odtworzyć pierwotny wyglond tego czegoś! jest to troche skomplikowane ale umnie mechanik na warsztacie przy pomocy paru rurek miedzianych o różnej średnicy, oraz wężyków i paru lasek srebra do lutowania - odtworzył coś takiego i działa. A syczenie z baku jak miałem tak mam i nie jest to raczej podciśnienie tylko nadciśnienie. Problem polega chyba na takich dwuch zawoirkach kture są umieszczone w tylnej belce do których to dochodzą rurki z tego dziwnego urządzenia za lewym tylnym kołem.
Pozdrawiam:
Bad
Rdza i nic pozatym. Z Autopsji udało mi się odtworzyć pierwotny wyglond tego czegoś! jest to troche skomplikowane ale umnie mechanik na warsztacie przy pomocy paru rurek miedzianych o różnej średnicy, oraz wężyków i paru lasek srebra do lutowania - odtworzył coś takiego i działa. A syczenie z baku jak miałem tak mam i nie jest to raczej podciśnienie tylko nadciśnienie. Problem polega chyba na takich dwuch zawoirkach kture są umieszczone w tylnej belce do których to dochodzą rurki z tego dziwnego urządzenia za lewym tylnym kołem.
Pozdrawiam:
Bad
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Jesli chodzi o ten dziwny Baniak do którego wchodzą 2 rurki a wychodzi 1 to na moje oko jest to po to aby w przyupadku gdy dostanie sie paliwo do tego "baniaka" mogło sobie tam spokojnie odparować a przez końcowy odpowietrznik wyszły tylko opary. Umnie na warsztacie dorabiał mi to mechanik - wszystko z miedzi. Na samym końcu układu odpowietrzającego są jakieś zaworki W belce podejrzewam iż służą one do utrzymania tego ciśnienia w zbiorniku, które ma na celu ( chyba ) wspomódz pompkę paliwa. Bo gdyby było podciśnienie to przecież paliwo by się wracało a pompa pracowała by na wzmożonym wysiłku.
To wszystko co mi wiadomo w tym temacie.
Pozdrawiam wszystkich i życze szerokich dróg i gumowych drzew
To wszystko co mi wiadomo w tym temacie.
Pozdrawiam wszystkich i życze szerokich dróg i gumowych drzew
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
To co w baku jest to jest podciśnienie bo skąd by tam sie wzieło tam ciśnienie ?? Jakaś sprężarka ?? A przecież pompka wyciaga paliwo z baku to zmniejsa sie ciśnienie.koniec kropka a t zaworki na belce powinny (bynajmniej tak mi sie wydaje) wpuszczać tam powietrze lecz nie ypuszczasć oparów. Pozdrawaima też po niedzieli będę robił to wszystko z miedzi.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
Dla zainteresowanych komplet rureczek o których mowa w trakcie remontu co prawda ale widać co trzeba
A tu linek z remontu zbiornika. Nie wiem czy u was jest taki sam ale pewniepodobny, a technologiamoże sie przydać
http://walus.1x.com.pl/service1/zbiornik.html
A te rurki to zdaje sie odpowietrzenie i przelew, z którego potem opary wędrują do filtra węglowego pod maską
A tu linek z remontu zbiornika. Nie wiem czy u was jest taki sam ale pewniepodobny, a technologiamoże sie przydać
http://walus.1x.com.pl/service1/zbiornik.html
A te rurki to zdaje sie odpowietrzenie i przelew, z którego potem opary wędrują do filtra węglowego pod maską
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
.... podciśnienie... może nie będę sie sprzeczał bo nie mam 100% pewności! Jednakże kontynuując wontek pompka zasysa paliwo itd. to potem te paliw wraca nadmiarem ( nie całe ale część tak i jest ono chyba trochę podgrzane i wtedy paliwko wzmaża swoją aktywność w odparownaiu i z tąd może sie wziąść ciśnienie. Ale pewny nie jestem. Postanowiłem to sprawdzić w wolnej chiwli - zapiernicze cały wlew paliwa jakąś pianą i zobacze co będzie jak odkręce korek albo ją wsyśnie albo wywali na zewnątrz. Jak zakończe eksperyment to wam napisze.
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
tez twierdze ze to cisnienie przynajmiej u mmnie - najgorzej jest jak samochod postoii caly dzien na sloncu - stad to sie bierze- tylko wlasnie zastanawia mnie czy tak powinno byc czy moze zastane sa odpowietrzniki i dlatego tak sie dzieje:(
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Tutaj malutki OT:
to powyżej to 666 post Drzymka!
I w dodatku jeździ czarnym diabłem (Probe)...
Apage Satana!
to powyżej to 666 post Drzymka!
I w dodatku jeździ czarnym diabłem (Probe)...
Apage Satana!
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Ja też bym obstawiał podciśnienie. Dzisiaj zatankowałem Toyke szefa i takiego ssania jeszcze nie widziałem. Delikatnie odkręciłem korek i ssało przez 3, może 4 sekundy, ale było wyraźnie czuć że pobiera powietrze nie wywala. A chyba w zbiornikach z pompą paliwa wewnątrz nie ma różnicy czy ToYotka, czy Ford czy Mazda (mówie o zasadzie działania)
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Wiesz moze jakie oznaczenie ma ta czesc w terminologii Mazdy badz Forda? (np: 98ab-45g567-ac)waluś pisze:Dla zainteresowanych komplet rureczek o których mowa w trakcie remontu co prawda ale widać co trzeba
A tu linek z remontu zbiornika. Nie wiem czy u was jest taki sam ale pewniepodobny, a technologiamoże sie przydać
http://walus.1x.com.pl/service1/zbiornik.html
A te rurki to zdaje sie odpowietrzenie i przelew, z którego potem opary wędrują do filtra węglowego pod maską
Tomcio - I generacja, 2,2 GT - Piękna czerwień II - Resurection