Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
WIcie co to gdzie wy kupujecie oryginałki rozumiem drogie ale ja za rudę łączącą ostatni tłumik z srodkowym dałem 72 zeta czy coś koło tego a nie jak wy piszecie takie ceny że aż się w głowie nie mieści a rury w swoim mam aluminizowane.
Bogdan9999 pisze:WIcie co to gdzie wy kupujecie oryginałki rozumiem drogie ale ja za rudę łączącą ostatni tłumik z srodkowym dałem 72 zeta czy coś koło tego a nie jak wy piszecie takie ceny że aż się w głowie nie mieści a rury w swoim mam aluminizowane.
Kupiłeś pewnie płóciennika, polskie i aluminiowane.
To jeśli rzekomo, pokryte bylo jakimś stopem aluminium, to w miejscu gdzie spawałeś powinno popękać, no chyba że robiłeś to specjalnie dobrany drutem aluminiowym, albo alumin pro, ale to inna bajka. A domyślam się że robiłeś to drutem miedzianym
Witam. Nie chcę robić nowego tematu więc pytam się tutaj. Przy dzwonie ucięło mi końcowy wydech. Chcę założyć dobry, trwały , lekko sportowy wydech ( ma nie buczeć od samego dołu lecz lekko mruczeć przy wysokich obrotach, ma po prostu nie męczyć). Czy możecie mi doradzić co wybrać i gdzie zakupić? Pozdrawiam serdecznie!!!
Najlepszym rozwiązaniem dla ciebie jest tłumik z regulowaną głośnością, mażesz znaleść takie na allegro. jak wyczaję troche czasu to poszukam i ci wkleje linki a może juz wcześniej ktoś mnie uprzedzi
Ja osobiście jeździłem z katalizatorem na początku , potem go wyrzuciłem i wstawiłem strumiennice - uwierzcie mi strata kasy. Natomiast teraz od jakiś 2 miesięcy wyrzuciłem wszystko za wyjątkiem ostatniego tłumika (i to nie najwyższych lotów - mam LORBI) i powiem wam ze poza ładnym basem i trochę głośną (ale miłą dla ucha) pracą układu przy wchodzeniu na obroty i podczas schodzenia z obrotów nie widać - aczkolwiek niedługo wybieram się na hamownie to napiszę wam jakie są wyniki. też jak ktoś ma trochę czasu i nie chce niepotrzebnie tracić kasy proponuje wywalić wszystko i zostawić ostatni tłumik , a jak nie będzie się podobać to później dodawać resztę......
w związku z tym, że Żenia odstąpi mi swój super seryjny tłumik pragnę zapytać czy on Żeniowy (Żeniony ??) tłumik od LX bedzie chciał wisieć i pasować w moim GT ??
pomijając fakt, że LX nie ma turbiny i ma tylko pojedyńczy wylot... nie pamiętam już jak jest ze średnicami.... ale generalnie zawsze cośtam można udrożnić, nie?
Ale wydaje mi się że nie jest to doby pomysł....GT ma o wiele większe ciśnienie wylotu spalin i przez założenie tłumika od LX możesz odczuć spadek mocy nie mówiąc już o możliwości uszkodzenia KATALIZATORA (cofanie spalin)
\\
Przynajmiej tak mi się wydaje ....
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Witam. Czy orientujecie sie od czego spasuje srodkowy tlumik do Probe 2.2 GT z 1992r.? Dodam ze w katalogach(przynajmniej u mnie w Lodzi) maja tylko drugie generacje Probe. Przy okazji co moze byc przyczyna tego, ze nie dzialaja mi dlugie i podgrzewanie tylnej szyby? Pozdrawiam
Najlepiej puścić prostą rurę i wywalić też kata- się samochód odmuli.
Powiniem przypasować od mazdy 626 coupe z tych lat
Ogrzewanie? bezpiecznik, albo na szybie ściezki sie poprzerywały. Przycisk się zanieczyścił.
cevinek pisze:
Nie mówiąc już o tym że całkowicie przelotowy tłumik jest zabójstwem dla silnika ( zaworów)
Pierwsze słyszę, Wiele osób tak miało i było zadowolonych Jakoś nie narzekali. Zabójstwo dla silnika?? Możesz napsiać dlaczego?? Chodzi oczywiście o 2,2 Turbo.