Co o tym sądzicie? - Siłownik zamka sterowany pilotem
- el_talerzos
- Posty: 375
- Rejestracja: 2005-08-09 20:05
- Samochód: model wiadomy,94r 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=7985
- Lokalizacja: Łódź - Bournemouth
Co o tym sądzicie? - Siłownik zamka sterowany pilotem
Fajnie by było gdyby w działach technicznych posty miały odpowiedni temat. Ułatwi to szukanie - prawda?
Założyli mi alarm i twierdzą że nie mogą podłączyć centralki z pilota bo siłownik od strony kierowcy jest walniety - objawy - gdy zamykam kluczykiem od strony kierowcy zamykają się tylko te drzwi, a gdy zamknę od strony pasażera zamykają się jedne i drugie - facet twierdzi, że bez wymiany siłownika w drzwiach się nie obejdzie (mówi, że 250zł kosztuje) - coś mi się wydaje że chce mnie na kase wkręcić.
Andrzej wysłał mi linka na którym jest jakiś uniwersalny siłownik i kosztuje jedyne 15zł - czy w razie czego można taki założyc?
http://www.hadron.pl/sklep/product_info ... ucts_id=90
I czy nie możnaby było zrobić tej centralki z pilota bez wymiany tego siłownika - bo w sumie jak wcześniej pisałem, od strony kierowcy jak przekręcę kluczyk to zamykają się jedne i drugie?
Czekam na wasze opinie
Pozdrawiam
IIgen, 2.0, 16V, 94r.
Założyli mi alarm i twierdzą że nie mogą podłączyć centralki z pilota bo siłownik od strony kierowcy jest walniety - objawy - gdy zamykam kluczykiem od strony kierowcy zamykają się tylko te drzwi, a gdy zamknę od strony pasażera zamykają się jedne i drugie - facet twierdzi, że bez wymiany siłownika w drzwiach się nie obejdzie (mówi, że 250zł kosztuje) - coś mi się wydaje że chce mnie na kase wkręcić.
Andrzej wysłał mi linka na którym jest jakiś uniwersalny siłownik i kosztuje jedyne 15zł - czy w razie czego można taki założyc?
http://www.hadron.pl/sklep/product_info ... ucts_id=90
I czy nie możnaby było zrobić tej centralki z pilota bez wymiany tego siłownika - bo w sumie jak wcześniej pisałem, od strony kierowcy jak przekręcę kluczyk to zamykają się jedne i drugie?
Czekam na wasze opinie
Pozdrawiam
IIgen, 2.0, 16V, 94r.
- el_talerzos
- Posty: 375
- Rejestracja: 2005-08-09 20:05
- Samochód: model wiadomy,94r 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=7985
- Lokalizacja: Łódź - Bournemouth
Dzieki
no też coś mi się tak wydawało ale jutro podjade do niego bo w dodatku cos zrąbał bo mi teraz lusterka nie działają - mam nadzieje ze nie bedzie nic gadal bo w trąbe zarobi - k...a fachowiec za 3 grosze
Dzieki za zainteresowanie
Dzieki za zainteresowanie
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
A powiedzcie mi czy w probe 1 gen jak zamyka się jedne drzwi to zamykaja się i drugie ???? bo u mnie nie Anie wiem czy to defekt czy tak powinno być ??????? I jeszcze jedno w przyciskach od centralki przy klamce jak ncisnę kruciutko to wsówaja mi się bole w drzwiach do połowy a czy nie powinny automatycznie do końca zjechać ??
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
W dwójce sterowanie centralnym jest na 1 przewodzie. Sam sobie zakładałem alarm i zamykanie albo otwieranie jest przez rezystor 4,7k. Jak poszukam rozpiskę to ci podeślę. Co do siłownika to nie on odpowiada za zamknięcie obu drzwi. Przy zamku jest mikrostyk. Sprawdź czy masz alarm fabryczny. Jeśli tak to potrzebna będzie dodatkowa przeróbka. Wal na PW.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Ja mam to samo. Nie da się kluczykiem uruchomić centralnego.Bogdan9999 pisze:A powiedzcie mi czy w probe 1 gen jak zamyka się jedne drzwi to zamykaja się i drugie ???? bo u mnie nie Anie wiem czy to defekt czy tak powinno być ??????? I jeszcze jedno w przyciskach od centralki przy klamce jak ncisnę kruciutko to wsówaja mi się bole w drzwiach do połowy a czy nie powinny automatycznie do końca zjechać ??
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
a mi magik wlutował sterowanie z alarmu (2 kable) bezpośrednio w przekaźniki w module fabrycznym i pięknie działa, z tym że wcześniej jak sam kombinowałem to prawdopodobnie spaliłem switche w drzwiach bo z kluczyka przestało działać....tofil pisze:W dwójce sterowanie centralnym jest na 1 przewodzie. Sam sobie zakładałem alarm i zamykanie albo otwieranie jest przez rezystor 4,7k. Jak poszukam rozpiskę to ci podeślę. Co do siłownika to nie on odpowiada za zamknięcie obu drzwi. Przy zamku jest mikrostyk. Sprawdź czy masz alarm fabryczny. Jeśli tak to potrzebna będzie dodatkowa przeróbka. Wal na PW.
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Jest BMW730i E-38
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
I tu się mylisztofil pisze:Co do siłownika to nie on odpowiada za zamknięcie obu drzwi.
Siłowniki trzeba rozróżnić na dwa typy "master" i "slave".
Slave ma tylko dwa przewody i funkcjonuje jak normalny pojedynczy siłownik.
Master ma cztery (pięć) przewody i odpowiada za pracę samego siebie i podłączonych do niego innych siłowników. To właśnie ten typ powinien znaleźć się w drzwiach kierowcy, on wyzwala inne po przekręceniu kluczyka w zamku.
Ford Probe 2.0 '94r.
w mojej II otwiera się dwustopniowo z obu stron tak samo - przekręcenie kluczyka I stopień tylko otwierane drzwi - II stopień oboje drzwiVoodoo pisze:I tu się mylisztofil pisze:Co do siłownika to nie on odpowiada za zamknięcie obu drzwi.
Siłowniki trzeba rozróżnić na dwa typy "master" i "slave".
Slave ma tylko dwa przewody i funkcjonuje jak normalny pojedynczy siłownik.
Master ma cztery (pięć) przewody i odpowiada za pracę samego siebie i podłączonych do niego innych siłowników. To właśnie ten typ powinien znaleźć się w drzwiach kierowcy, on wyzwala inne po przekręceniu kluczyka w zamku.
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
Opisałeś właśnie zasadę działania zamka uniwersalnego z allegro itp. Nasze Proby są wyjątkowe i mają wyjątkowe rozwiązania. Gdybyś spojżał na schemat elektryczny,jeżeli się na tym znasz, to byś wiedział. Osobiście prześwietliłem zamek podczas montowania alarmu. Dlatego masz przełączniki na drzwiach "zamknij-otwórz" bo nie ma czegoś takiego jak siłownik Master.Voodoo pisze:I tu się mylisztofil pisze:Co do siłownika to nie on odpowiada za zamknięcie obu drzwi.
Siłowniki trzeba rozróżnić na dwa typy "master" i "slave".
Slave ma tylko dwa przewody i funkcjonuje jak normalny pojedynczy siłownik.
Master ma cztery (pięć) przewody i odpowiada za pracę samego siebie i podłączonych do niego innych siłowników. To właśnie ten typ powinien znaleźć się w drzwiach kierowcy, on wyzwala inne po przekręceniu kluczyka w zamku.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Sorki, że tak późno ale dopiero czas znalazłem. Jak jeszcze nie zrobiłeś to masz wskazówki. A więc tak. Moduł zamka znajduje się po prawej stronie pod schowkiem przy nogach pasażera. Musisz ściągnąć plastikową osłonę. Znajdź przewód zielono-czarny we wtyczce wchodzącej do modułu. Z alarmu musisz mieć 2 przewody, jeden otwieranie (sygnał do otwarcia 12V), drugi zamykanie (sygnał do zamknięcia 12V).Przewód zamykania podłączasz bezpośrednio do zielono-czarnego, otwierania przez rezystor 4,7k (moc rezystora nieistotna, kupisz w sklepie elektronicznym) też do zielono-czarnego. I to wszystko. Możesz przeciąć zielono-czarny ale musisz go spowrotem połączyć.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 2007-12-15 17:34
- Galeria: viewtopic.php?t=12820
- Lokalizacja: Częstochowa
Witam ja wczoraj zamykałem autko z pilota bo już miał central na pilot jak go kupiłem , dziś rano idę otwieram atu lipa prawe się otworzyły lewe nie. I teraz lewy zamek nie reaguje wcale, nie dzieje się nic!lewe drzwi musze otwierać kluczykiem ale w tym czasie wydaje mi się , że powinny się też otworzyć drzwi prawe a tu lipa. i od czego zacząć szukanie przyczyny nie chce zdejmować tapicerki bo może przyczyna leży w czymś innym i ktoś z was już tak miał.Aha wewnątrz jest przycisk od zamykania i otwierania zamków i też zamykają się i otwierają tylko lewe drzwi. pozdrawiam i czekam na wskazówki -nie lubię jak w autku mi coś nie tenteges
Probe 2,5 v6 srebrny 94 rok
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 2007-12-15 17:34
- Galeria: viewtopic.php?t=12820
- Lokalizacja: Częstochowa
mam nadzieje .Pomyliłem się wyżej -otwierają się cały czas tylko prawe lewe co ważniejsze nie..
<b title="Zapraszam do lektury. Robert">Chcesz dopisać coś pod własnym postem? Przeczytaj Kilka porad dla nowego użytkownika !
Robert</b>
już działa to jednak mróz dzisiaj cieplej i jest okej, dobrze ,że nic nie rozbierałem
<b title="Zapraszam do lektury. Robert">Chcesz dopisać coś pod własnym postem? Przeczytaj Kilka porad dla nowego użytkownika !
Robert</b>
już działa to jednak mróz dzisiaj cieplej i jest okej, dobrze ,że nic nie rozbierałem
Probe 2,5 v6 srebrny 94 rok