Pomóżcie !!! Spalanie 17 l przy spokojnej jeżdzie !!!
Pomóżcie !!! Spalanie 17 l przy spokojnej jeżdzie !!!
Witam Wszystkich !!!
Sorry że zakładam nowy temat ale niewiem już co robić pomóżcie, założyłem gaz zwykły do Probe 2.2 GT i spala mi 17 l w jezdzie mieszanej jak gazole wyregulują że spalanie powinno być mniejsze to wtedy na niskich obrotach w przediale 1500-2000 obr./min. auto szarpie po gwałtownym dodaniu gazu jak znowu zwiększa dawkę na nskich obrotach że wtedy juz nie szarpie na niskich obrotach to wtedy spalanie jest na poziomie 17 l !!!!!!! Co robić pomóżcie ????
			
			
									
						
							Sorry że zakładam nowy temat ale niewiem już co robić pomóżcie, założyłem gaz zwykły do Probe 2.2 GT i spala mi 17 l w jezdzie mieszanej jak gazole wyregulują że spalanie powinno być mniejsze to wtedy na niskich obrotach w przediale 1500-2000 obr./min. auto szarpie po gwałtownym dodaniu gazu jak znowu zwiększa dawkę na nskich obrotach że wtedy juz nie szarpie na niskich obrotach to wtedy spalanie jest na poziomie 17 l !!!!!!! Co robić pomóżcie ????
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
			
						- 
				Sh(.)(.)ters
 - Posty: 1703
 - Rejestracja: 2004-01-28 21:17
 - Galeria: viewtopic.php?t=5520
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Pomóżcie !!! Spalanie 17 l przy spokojnej jeżdzie !!!
Proszę się zrelaksować i przyzwyczaić, to już tak zostanieLukas21 pisze:...założyłem gaz zwykły do Probe 2.2 GT i spala mi 17 l w jezdzie mieszanej...
..........
.........
.....The Power of Dreams.....
			
						
..............The Power of Dreams.....
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Re: Pomóżcie !!! Spalanie 17 l przy spokojnej jeżdzie !!!
Sh(.)(.)ters jest mistrzem pocieszaniaSh(.)(.)ters pisze: Proszę się zrelaksować i przyzwyczaić, to już tak zostanie.
A tak być nie powinno, bo nawet Audi mojego ojca z silnikiem 2.8 V6 pali średnio 11 litrów przy normalnej jeździe...
Męcz dalej gazoli!
BEAUTY...POWER...SOUL...
			
						- 
				Sh(.)(.)ters
 - Posty: 1703
 - Rejestracja: 2004-01-28 21:17
 - Galeria: viewtopic.php?t=5520
 - Lokalizacja: Warszawa
 
- 
				Sh(.)(.)ters
 - Posty: 1703
 - Rejestracja: 2004-01-28 21:17
 - Galeria: viewtopic.php?t=5520
 - Lokalizacja: Warszawa
 
- Jedrek
 - Posty: 1134
 - Rejestracja: 2004-06-24 10:19
 - Samochód: Igen 1992 2,2GT
 - Lokalizacja: Ośno Lubuskie
 - Kontakt:
 
Silniczek + komputer.
Dziwię się w ogóle że takie coś zamontowali. Przepisy zabraniają stosowania takich układów do silników z wtryskiem paliwa.
 
			
			
									
						
							Dziwię się w ogóle że takie coś zamontowali. Przepisy zabraniają stosowania takich układów do silników z wtryskiem paliwa.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
			
						Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- 
				Sh(.)(.)ters
 - Posty: 1703
 - Rejestracja: 2004-01-28 21:17
 - Galeria: viewtopic.php?t=5520
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Ja ci pomogę. Na początek postaraj się zrozumieć co napisał Andrzej powyżej. Poproś grzecznie partacza co by ci zamontował silniczek + komputer.Jedrek pisze:Silniczek + komputer.
Dziwię się w ogóle że takie coś zamontowali. Przepisy zabraniają stosowania takich układów do silników z wtryskiem paliwa.
Później zastanów się nad karą dla gazola, który zrobił ci taką krzywdę.
..........
.........
.....The Power of Dreams.....
			
						
..............The Power of Dreams.....
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- 
				Gość
 
Duzo zalezy od cyklu jakim jezdzisz, jesli tak jak ja dojezdzasz prawie tylko do pracy 5 km przez miasto, to akurat jak sie rozgrzeje i mniej pali to wylaczam, bo jestem na miejscu i moze tak wyjsc. Druga sprawa to polecam mojego gazownika, ktory juz zakladal gaz np. LisiowiGT i pali b. malo, nie wiem gdzie te Jawory sie znajduja, ale jesli niedaleko Szczecina to pomysl nad odwiedzeniem nas  
			
			
									
						
										
						- Lisiu
 - Klubowicz
 - Posty: 3616
 - Rejestracja: 2005-04-05 17:40
 - Samochód: Corvette C4 LT1
 - Galeria: viewtopic.php?t=6117
 - Lokalizacja: Sieraków
 
witam. 
polecam jak najbardziej gazownika o którym mówi ( pisze) Simonse. ja u niego zakładałem i jestem super zadowolony. auto przy naprawde ostrej jezdzie pali 13 litrów - to chyba nie dużo???
ja jechałem prawie 200 km w jedna strone do Szczecina po gaz i myśle że w pełni to sie opłaciło!!!!!
			
			
									
						
							polecam jak najbardziej gazownika o którym mówi ( pisze) Simonse. ja u niego zakładałem i jestem super zadowolony. auto przy naprawde ostrej jezdzie pali 13 litrów - to chyba nie dużo???
ja jechałem prawie 200 km w jedna strone do Szczecina po gaz i myśle że w pełni to sie opłaciło!!!!!
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
			
						EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- 
				Gość
 
- 
				Gość
 
Niestety, to nie jest takie proste. Najlepiej sprawdz ile pali benzyny, wtedy bedzie wiadomo czy przyczyna tkwi w instalacji LPG czy gdzies indziej. Generalnie komputer z silniczkiem pomaga miedzy innymi zaoszczedzic troche gazu, ale czy to wystarczy to pewnie nikt nie jest w stanie stwierdzic przynajmniej bez dokladnego obejzenia instalacji.
			
			
									
						
										
						- Tomo
 - Posty: 97
 - Rejestracja: 2005-07-12 23:36
 - Galeria: viewtopic.php?t=7365
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Witam, też mam "gaz na śrubę" 
 ale z takim kupiłem auto. To niestety tak już będzie 
 u mnie jak na gazie przekroczę 4000obr to mi się muli strasznie i jak docisnę mocno to nie ma siły jechać ale pali mi w granicy 15l w mieście.Nie stać mnie niestety na sekwencję ale gazu używam do jazdy z punktu A do punktu B(TANIO),a jak chcę poszaleć to przełączam na benzynkę i ogień 
  
  
 Poza tym zawsze warto mieć chociaż te 3 litry wahy w baku na rozruch(przy zwykłej instalacji)
Pozdrawiam
			
			
									
						
										
						Pozdrawiam
- 
				Gość
 
To co opisujesz moze wynikac na 99% z tylko 3 rzeczy - za maly parownik, nieodpowiedni mixer lub brak drugiego doprowadzenia gazu do mixera. W zwiazku z tym, ze de facto sa 2 przestnice (druga otwiera sie zalaczajac turbo) w instalacjach dedykowanych do silnikow turbodoladowanych jest drugi wpust w mixerze po przeciwnej stronie. Sprawdz te 3 rzeczy, bo moze sie okazac, ze brakuje tylko jednej z nich do pelni szczescia 
U mnie chodzi prawie identycznie jak na benzynie w calym zakresie obrotow, stad wcale nie musi byc to sekwencja, zeby pracowalo prawidlowo.
			
			
									
						
										
						U mnie chodzi prawie identycznie jak na benzynie w calym zakresie obrotow, stad wcale nie musi byc to sekwencja, zeby pracowalo prawidlowo.
Witam Wszystkich !!!
Dzisiaj byłem u gazownika który mi zakładał gaz i wymienił mikser na jakiś strumieniowy wyglądający inaczej niż ten który miałem, twierdzi że po zastosowaniu takiego miksera w BMW 520 spalanie gazu było niewiele wyższe niż na benzynie !!! Ale zobaczymy jak przetestuje. Jeżeli by to nie pomogło to mówi że założy jeszcze silnik krokowy + komputer !!! Auto po założeniu tego miksera zyskało troszkę na mocy
  
Pozdrawiam !!!!!
			
			
									
						
							Dzisiaj byłem u gazownika który mi zakładał gaz i wymienił mikser na jakiś strumieniowy wyglądający inaczej niż ten który miałem, twierdzi że po zastosowaniu takiego miksera w BMW 520 spalanie gazu było niewiele wyższe niż na benzynie !!! Ale zobaczymy jak przetestuje. Jeżeli by to nie pomogło to mówi że założy jeszcze silnik krokowy + komputer !!! Auto po założeniu tego miksera zyskało troszkę na mocy
Pozdrawiam !!!!!
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
			
						

