Sądzisz, że wytrzyma i taka śrubka nie wystrzeli na którymś wertepie?AXEL pisze:Tym razem bez spawania,dam śrubki z miedzianymi podkładkami i silikon na uszczelnienie.
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous.
Amortyzatory 2.2 GT
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
jeżeli będzie mała śrubka (powiedzmy 4mm) i do tego tego* gwintu tam trochę się znajdzie to sądzę, że spokojnie wytrzyma... ale ja bym chuchając na zimne zrobił interfejs..
pruspawał nakrętkę żeby pogrubić miejsce gdzie będzie gwint...
:)
wtedy to juz mamy pewność że amor nie zsika się w "pracy"
* musi być podwójnie tego bo pierwsze tego jest do zwrotu "i do tego" a drugie tego jest do "tego gwintu" buehiehiehiehie...
nowomowa..
wiecie, nie?


wtedy to juz mamy pewność że amor nie zsika się w "pracy"

* musi być podwójnie tego bo pierwsze tego jest do zwrotu "i do tego" a drugie tego jest do "tego gwintu" buehiehiehiehie...


- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:


Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Chłopaki ścianka amoru ma grubość 3 mm to spokojnie wystarczy śrubka 5 wkręcona w metal o grubości 3 mm to możecie się ew dwóch powiesić na pewno nie puści !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja wkręcałem w kątownik śrubkę 5 o grubości 2 mm i mi szarpneło to śrubka urwała się a gwint nie puścił więc nie bądzicie tak przesadni nakrętki juz przyspawujecie tulejki może ktoś odrazu walnie zawór o średnicy 20 mm bo może puścić dajcie spokój taka śrubka wkręcona w metal o grubości 3 mm to ciśnienie nie wysadzi pod warunkiem że zrobicie dobry gwint bo jak nie to może wysadzić !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!















PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4

Sportage FE3N 4X4

- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- KASZCZU
- Posty: 572
- Rejestracja: 2004-12-29 16:48
- Galeria: viewtopic.php?t=12249
- Lokalizacja: Kraków
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Ok dzieki a powiem ci Kaszczu amorów nie da się uszczelnić to jest jednorazówka niestety jak się wyleją to do śmietnika bynajmniej nie wiem o takim czymś żeby ktos uszczelnił amory możesz w ostateczności wlać gęsty olej ale to nie jest dobry pomysł !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4

Sportage FE3N 4X4

- KASZCZU
- Posty: 572
- Rejestracja: 2004-12-29 16:48
- Galeria: viewtopic.php?t=12249
- Lokalizacja: Kraków
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Mylisz się panie kolego,bogdan9999 pisze:Ok dzieki a powiem ci Kaszczu amorów nie da się uszczelnić to jest jednorazówka niestety jak się wyleją to do śmietnika bynajmniej nie wiem o takim czymś żeby ktos uszczelnił amory możesz w ostateczności wlać gęsty olej ale to nie jest dobry pomysł !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
w wawie jest warsztat w którym regenerują amorki tj wymieniaj uszczelnienie i zalewają nowym olejem.Dają gwarancje na amorki koszt to ok.100-150 pln.za szt.(razem z wyjęciem i włożeniem)
Pozdrawiam

- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Kaszczu widzisz kolega Pelot zna taki warsztat no to masz już problem z głowy skontaktuj się z nim i da ci namiary !!!!!!! Jak pisałem wyżej nie spotkałem się z takim czymś !!!!!!!! Pierwszy raz słyszę ale dzięki za info. Teraz będę wiedział !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4

Sportage FE3N 4X4

- KASZCZU
- Posty: 572
- Rejestracja: 2004-12-29 16:48
- Galeria: viewtopic.php?t=12249
- Lokalizacja: Kraków
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Mam możliwość kupna amorków z innego Probiaczka za 250zł komplet i właściciel mówi że są w bardzo dobrym stanie. Z jednej strony cena jest atrakcyjna a z drugiej wydaje mi się niska za bardzo dobre amorki. Samochód jest w Złotoryji i ma rzekomo przejechane 137000km. Mam prośbę do klubowiczów czy ktoś kto niedaleko mieszka lub będzie przejazdem nie mógł by podjechać i je obejrzeć, bo ja musiałbym przejechać ponad 600km, a trochę obawiam się kupić w ciemno. Pozdrawiam

-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Amortyzatory regulowane w dobrej cenie - USA link
Puk, puk, czy jest na sali okulista?Cynki pisze:jakich amorów..masz jakieś tanie regulowane na oku?

http://market.autopartsfair.com/ford-en ... 83pby.html
Ostatnio zmieniony 2006-01-12 15:44 przez Sh(.)(.)ters, łącznie zmieniany 1 raz.
..........
.........
.....The Power of Dreams.....

.....The Power of Dreams.....
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
Sh(.)(.)ters pisze:Puk, puk, czy jest na sali okulista?Cynki pisze:jakich amorów..masz jakieś tanie regulowane na oku?
![]()
http://market.autopartsfair.com/ford-en ... 83pby.html
WOW... o qrfaaaa....


Już to mam.. one sa jusz moje..


Rafik, normalnie jesteś moim idolem...


hehe... no za takie pieniądze to można cokolwiek inwestować bo jak wcześniej było po 970pln za sztukę to sory..

a BTW? Rafik, ty z tyłu u siebie nie powracasz do regulowanych może?

http://market.autopartsfair.com/ford-en ... 83pby.html
Coś mi mówi że te są bez regulacji (Exc.-znaczy except ,znaczy bez ), ale może się myle 


PROBE GT TURBO prawie MUSTANG COBRA
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:

(ale masz niestety rację - regulowane: patrz załącznik C)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





troche pozno przesledzilem temat ale czy zwrocil ktos uwage ile kosztuje na tej stronce zawor BYPASS ? druga cena jest pewnie po obnizce z tego co widze ale 716,95 $ to troszke sporo a nie wspomne o cenie przed obnizka 1,549,95 $
PS:nie zycze nikomu zeby byl zmuszony kiedys to zakupic u nich

byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
Znalazłem obok Białegostoku zakład zajmujący się regeneracją amorków, uzbierałem kasę, dzwonię przed chwilą do gościa a on mi mówi że jak zrobi to nie będzie regulacji. Ale się wqrwiłem. Typ mówi że tego nie da się zrobić i że ustawia twardość na stałe. Leci mi już całe zawieszenie przez te amorki, myślałem że w końcu to zrobię a tu taki ..uj. Chłopaki poradźcie co robić, zregenerować bez regulacji, szukać używanych (ostatnio kupiłem używane na przód, jeden włożyłem a drugi też cieknie, dobrze że zrezygnowałem z kupna tylnych), wstawić zwykłe bez regulacji (drożej wyjdzie) czy wybrać się na wycieczke do Warszawy i zregenerować. A ta firma o której pisał pelot to regeneruje dobrze, czyli przez jakiś czas są jak nowe i regulowane?
Pozdrawiam
Pozdrawiam

- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Radzę na stałe nie robić bo bez regulacji to już nie to samo a jak ci cieką to jest problem jeśli nie to zmień olej w nich a jeśli nie to jak masz kase na regeneracje amorków to znakiem tego masz na jeden nowy więc moim zdaniem dozbieraj drugą połowę albo weź pożyczkę i kup nowe dłużej pochodzą. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4

Sportage FE3N 4X4
