to ze wrocilem do gry to jeszcze nic. 2 dni temu odebralem samochod od gazola bo mialem 3 wystrzal w swoim zyciu i sie cos schrzanilo. nie chcial jechac na gazie a na benzynie jechal. okazalo sie ze pekla membrana w kolektorz mieszajacym gaz/powietrze + zsunely sie 2 przewody (jakies tam). 200 PLN extra
ale nie w tym rzecz. jak skrecam kierownica, nawet delikatnie to slysze stuki. nie jestem pewien ale chyba gdzies na koncu kierownicy. przeguby wymienialem pol roku temu. moze po tym jak plot wyskoczyl mi na droge cos sie przesunelo/uszkodzilo???
Ja w swoim tak miałem jak kupiłem auto. Jak skręcałem w lewo to tak zaj.....ście się tukło. Okazało się że mam wachacz do wymiany. Wybiły się gumy. Po zmianie jak ręką odjął a wystarczył nie duży skręt w lewo.
Więc sprawdź wachacze.
Probe 2.2 GL 89' Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Gdyby na postuju podczas skręcania kierownicą czuć było przeskoki i stuki to powodem mogło by być łożysko mcpersona.
Wachacz w JC ale do 1gen. kosztuje 220 zł.
Za łożysko mcp Mokry płacił chyba 60 zł ale kupił jeszcze pod nie gumy oryginalne i kąplet 200 zł na jedną stronę (tak mi się wydaje)
Probe 2.2 GL 89' Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Łożysko pracuje wraz ze skrętem to w jedną to w drugą. Dlatego będzie go słychać cały czas.
Ostatnio zmieniony 2003-09-18 12:32 przez kollek, łącznie zmieniany 1 raz.
Probe 2.2 GL 89' Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Wachacze łątwo sprawdzić.
Łożysko mcp też bo będziesz czuł jak na postuju podczas skręcania przeskakuje kierownica zamiast chodzić płynnie.
Probe 2.2 GL 89' Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
kollek pisze:Gdyby na postuju podczas skręcania kierownicą czuć było przeskoki i stuki to powodem mogło by być łożysko mcpersona.
Wachacz w JC ale do 1gen. kosztuje 220 zł.
Za łożysko mcp Mokry płacił chyba 60 zł ale kupił jeszcze pod nie gumy oryginalne i kąplet 200 zł na jedną stronę (tak mi się wydaje)
umnie wlasnie tak stuka ale kierownica nie pszeskakuje, ale podczas jazdy nic mi nie stuka. To tez moze byc lozysko mcpersona?
prawdopodobnie tak. Problem może być ten sam a objawy nieco różne. U jednego przeskakuje kierownica (Probert - przynajmniej takie miałem wrażenie) u dugiego nie ale słychać łożysko (u mokrego) a przyczyna jest ta sama.
Probe 2.2 GL 89' Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Jak sprawdzić? hmm.. najlepiej samemu. Wg powyzszego co pisaliśmy.
Nie masz jakiegoś zaufanego mechanika??? Wiem, chodzi o to żeby nie powiedział np. że masz padnięte łożysko i przy tym amortyzator żeby na Tobie zarobił.
Probe 2.2 GL 89' Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
badz wymiana calego przodu. ale mam jednego zaufanego wiec go poprosze o sprawdzenie tego wlasnie elementu + wahaczy. dzieki za info, poinformuje jak postepy
Ja też miałem stukanie podczas postoju przy skręcaniu. Okazało się, że końcówki drążka były do wymiany i swożeń. Po wymianie jak ręką odjął. Cisza aż miło.
Co do lozyska w Mcpersonie to wystarczy je wyjac , przeczyscic i posmarowac (chyba ze sie rozlatuje,jest to lozysko igielkowe)Ja tez tak mialem ,przy okazji jak wymienialem sprezyny to tak zrobilem i jak reka odjal,Duzo roboty nie ma tylko musisz miec sciagacz do sprezyn
maglownice rzekomo wymienial mi jeden mechanior z rok temu (fachowiec w sandalach z dziura na duzym palcu ) ale nie widzialem ani tej "nowej" anie tej wymienionej.
amra pisze:maglownice rzekomo wymienial mi jeden mechanior z rok temu (fachowiec w sandalach z dziura na duzym palcu ) ale nie widzialem ani tej "nowej" anie tej wymienionej.
no widzisz - problem masz rozwiązany, zacznij wobec tego od maglownicy. Czytam uważnie te posty i coś mi się wydaje że po maglownicy warto sprawdzić sworznie na wahaczach i końcówki drążków. Kolejny raz odwołam się do rupieci których była w moim posiadaniu niezliczona ilość - z reguły to właśnie po pojawieniu się stuków wymieniałem sworznie górne i dolne + końcówki. Koszty