Głowica - problem z uszczelka ;((
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
Głowica - problem z uszczelka ;((
witam!! mam nielada problem - zrobilem remont silniczka zalozylem nowa uszczelke pod glowice i po 2000 km ja wydmuchalo bo mi plyn spieprza z chlodnicy do zbiorniczka wyrownawczego - sprawdzalem reszte wezy i sa szczelne wiec to uszczelka jest raczej- moj kumpel mial tak samo tez zalozyl nowa i mu wydmuchalo po 1000 - czy w tej pie..... j glowicy tkwi jakis myk?? jakas mala pulapka moze jest , moze przy zakladaniu trzeba czyms posmarowac?? czy moze ktos z was posiada numery katalogowe uszczelki jaką powinno sie zalozyc do probka GT- moze poprostu zalozylem zla uszczelke ??czy wogole jest jakas roznica przy GL i GT?? ja zalozylem jakas "Victor Reinz" za ponad 100zl - weglug instrukcji to byla uszczelka do silnika F2 ale tam jest jeszcze w katalogu silnik FE 12V -moze taka powinna byc???. bardzo tez prosze o podpowiedz jaka sila dokrecac glowice - jak dokrecalem 3 etapami -ostatni 86NM - tak bylo wedlug instrukcji ale juz Qr.... nie wiem w czym tkwi problem z ta je.....a glowica-dodamn jeszcze ze byla planowana - bardzo prosze o pomoc bo nie chce znowu wyrzucac kasy w bloto - dzieki i pozdrooo!!
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
A czy jesteś pewien że jeśli płyn Ci się cofa do zbiorniczka z chłodnicy to jest uszczelka pod głowicą??
Uszczelka FE na pewno odpada.
Nie wiem czy tak jest w praktyce ale w teorii uszczelka od GT powinna być wyższa od zwykłego 2.2 ale czy tak jest w praktyce to nie wiem.
F220-10-271A - 205zł - numer i cena orginału
F201-10-235D - 30zł - a to pod dekiel zaworów też orginał.
Uszczelka FE na pewno odpada.
Nie wiem czy tak jest w praktyce ale w teorii uszczelka od GT powinna być wyższa od zwykłego 2.2 ale czy tak jest w praktyce to nie wiem.
F220-10-271A - 205zł - numer i cena orginału
F201-10-235D - 30zł - a to pod dekiel zaworów też orginał.
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
no to następnym razem będzie
I jeszcze powiedz że miałeś zepsuty klakson i światła Ci nie działały
Pozdrawiam, ale...
I jeszcze powiedz że miałeś zepsuty klakson i światła Ci nie działały
Pozdrawiam, ale...
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
...nie rzucaj słów na wiatr...nie uwierzysz, ale kilka dni temu siadł mi sygnał dzwiękowy i padły lampy (świecą, ale nie podnoszą się) więc jechałbym za Tobą jak ta dupa i musiałbym chyba do Ciebie zadzwonić żebyś luknął w lusterko wsteczneAndrzej pisze:
I jeszcze powiedz że miałeś zepsuty klakson i światła Ci nie działały
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
No jeżeli o to chodzi, to przeważnie co chwila zerkam we wsteczne, a Ci którzy tego nie robią to (jak to mówią kierowcy LKW) traktorzyściGreg pisze: musiałbym chyba do Ciebie zadzwonić żebyś luknął w lusterko wsteczne
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Pelot-traktorzysta nie ma w ogóle wstecznego.
Co to za przyjemność z jazdy kiedy nie widzisz ile odstawiłeś tego z tyłu?
Co to za przyjemność z jazdy kiedy nie widzisz ile odstawiłeś tego z tyłu?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Głowica
Witam,
na 90% pekla mi glowica....syf jak cholera.....
wie ktos ile moze kotsztowac uzywka w dobrym stanie
zepsul sie akurat kiedy byl najbardziej mi potrzebny
na 90% pekla mi glowica....syf jak cholera.....
wie ktos ile moze kotsztowac uzywka w dobrym stanie
zepsul sie akurat kiedy byl najbardziej mi potrzebny
,,..Ja mam proboszcza, ty masz proboszcza...''
KULT - ,,Zgroza''
PROBE MK1 USA'89 GL
KULT - ,,Zgroza''
PROBE MK1 USA'89 GL
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Popieram powyższe i może kierunek: Giełda...
(wszyscy powinni wiedzieć jaki model, gdyż przecież gdzieś-kiedyś) laidback pisze:probe'89 GL 2.2 gaz
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- SieMA
- Posty: 663
- Rejestracja: 2005-05-31 15:27
- Galeria: viewtopic.php?t=5617
- Lokalizacja: Bartoszyce
Re: Głowica
znaczy się,że co miałeś na myśli?? (nie żebym był złośliwy )laidback pisze:Witam,
na 90% pekla mi glowica....syf jak cholera.....
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2006-05-30 12:45
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Nowe Dąbie Bydgoszcz
Witam
Podczepię się po ten temat. W telegraficznym skrócie:
Przegrzanie. Wymiana uszczelki (z JC) bez planowania. Odbiór - na postoju się grzał, olej w układzie chłodniczym, znikała woda z układu chłodniczego. Ponowne kilkukrotne przegrzanie się silnika.
Dałem głowicę do sprawdzenia - dzwoniłem właśnie do zakładu - głowica szczelna. Co robić dalej, żeby nie było niepotrzebnych kosztów?
Poradźcie Panowie, czy jest możliwość, że przyczyną problemu jest niesplanowana głowica? Nie widziałem uszczelki, ale mechanik twierdzi, że tą, którą wsadził jest cała i czysta. Czy możliwym jest również, że uszczelka puszczała i nie ma na niej śladów? Szlifiarz twierdzi, że spotkał się z taka sytuacją. I na koniec. Jeśli nie głowica i uszczelka to, co?
Aha: głowica nie była dokręcana kluczem dynamometrycznym.
Proszę o radę.
Pozdrawiam
Podczepię się po ten temat. W telegraficznym skrócie:
Przegrzanie. Wymiana uszczelki (z JC) bez planowania. Odbiór - na postoju się grzał, olej w układzie chłodniczym, znikała woda z układu chłodniczego. Ponowne kilkukrotne przegrzanie się silnika.
Dałem głowicę do sprawdzenia - dzwoniłem właśnie do zakładu - głowica szczelna. Co robić dalej, żeby nie było niepotrzebnych kosztów?
Poradźcie Panowie, czy jest możliwość, że przyczyną problemu jest niesplanowana głowica? Nie widziałem uszczelki, ale mechanik twierdzi, że tą, którą wsadził jest cała i czysta. Czy możliwym jest również, że uszczelka puszczała i nie ma na niej śladów? Szlifiarz twierdzi, że spotkał się z taka sytuacją. I na koniec. Jeśli nie głowica i uszczelka to, co?
Aha: głowica nie była dokręcana kluczem dynamometrycznym.
Proszę o radę.
Pozdrawiam
I Gen 2.2T 93r.
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
a da sie dokrecic ją czym innym majac choć troche rozumu pod czacha???:roll:strzyzewski pisze:Witam
...
Aha: głowica nie była dokręcana kluczem dynamometrycznym...
no i nie wiem czemu nie planowales glowicy?? jezeli bylo przegrzanie, przeciek czy wydmuchanie uszczelki to zawsze sie planuje!! nie planujesz jezeli bardzo delikatnie zostala odkrecona glowica i nie bylo zadnego przedmuchu, przecieku
Ostatnio zmieniony 2007-04-16 23:27 przez pytlar, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2006-05-30 12:45
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Nowe Dąbie Bydgoszcz
No ok. Zgadzam się, że planowanie to podstawa. Mechanik nawalił i tyle, ale pytałem Was Panowie, że jeśli wina nie leży po stronie głowicy i uszczelki, to gdzie? Którędy olej przedostaje do wody? Kolektor? Obawiam się, że blok może być pęknięty. Nie potrafię zlokalizować przyczyny. Obejrzałem wczoraj starą uszczelkę. Niewiele widać ponieważ jest cała, metalowa i czarna, a mechanik twierdzi, że owszem popełnił błąd, ale na pewno na 4-ech tłokach jednocześnie woda by nie stała z powodu niesplanowanej głowicy
I Gen 2.2T 93r.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2006-05-30 12:45
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Nowe Dąbie Bydgoszcz