Spalanie stukowe - regulator ciśnienia paliwa
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Kali a ja tak sobie myślałem i wymyśliłem jedno dotyczące spalania stukowego a może jaśniej sprawa dotyczy bardziej ciśnienia paliwa od pompy wpadłem na pomysł by zamontować zegar w kokpicie mierzący ciśnienie paliwa w przewodach a po to by nie dopuścić aby ciśnienie było zbyt niskie a jeśli by tak sie zdarzyło to noga z gazu. Co wy o tym myślicie ?? Zdało by sie to do czegoś ????
A tak prawde mówiąc jak oglądam zdjęcia które wkleiłeś z rozbiórki to aż mnie ciarki przechodzą i przypomina mi się mój rozebrany probek w lato tak długo się nad nim meczyłem ale za to teraz przód jest jak nowy :D:D:D:D Wszędzie pokryła nowa warstwa farby po dokładnym oczyszczeniu starej no i zużyte części poszły na złom.
Pozdrawiam
A tak prawde mówiąc jak oglądam zdjęcia które wkleiłeś z rozbiórki to aż mnie ciarki przechodzą i przypomina mi się mój rozebrany probek w lato tak długo się nad nim meczyłem ale za to teraz przód jest jak nowy :D:D:D:D Wszędzie pokryła nowa warstwa farby po dokładnym oczyszczeniu starej no i zużyte części poszły na złom.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2006-01-03 00:16 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Dokładnie to co napisał sqad - dobry regulator ciśnienia paliwa ma w sobie zegar który raz ustawiasz i już ale zegar pokaże ci ciśnienie w listwie a nam potrzebne są dane dotyczące spalin.Do tego służy AFR który na podstawie temperatury spalin pokazuje czy mieszanka jest uboga czy bogata.Im wyższa temperatura spalin tym gorzej dla tłoków.!
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
http://www.e-x-c.com/index.php?cPath=117_162_263
Bogdan zegar ciśnienia paliwa też do tanich nie należy.ale to wkońcu Auto Meter
Bogdan zegar ciśnienia paliwa też do tanich nie należy.ale to wkońcu Auto Meter
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Panowie troche luziku, nie jest tak zle! polecam artukuł o spalaniu stukowym na www.tuning.aplus.pl w zakladce artykuły i oczywiscie samo urzadzenie AFR za uwaga 160 PLN + koszcik przesylki. pozdro.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Przeniosłem z wątku o pompie paliwa
davidlive pisze:http://moto.allegro.pl/item184427995_re ... ejdz_.html wtrące sie troszke , czy opyla sie kupic coś takiego ??
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Dzęki i czy nadało by sie to do 1 gen. i co by mogło dać ???
Ostatnio zmieniony 2007-04-16 12:26 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
T2T koeldzy sie niedosc dokladnie wyrazili to MUSI BYC WIDE BAND a za 160zl to sobie mozesz kupic wskaznik ktory ci pokaze na diodach napiecie sondy (najczesciej do tego narrow band ktora ci i tak nic nie powie) co ci jest potzrebne jak piesc do nosa bo napiecie sondy jest miarodajne tylko wtedy jak jak sonda jest odowpiednio nagrzana a nie nagrzeje sie odpwoiednio bez podgrzewania ktorego taki wskaznik nie zapewnia jedynym mozliwym rozwiazaniem jest
1.kupienie kontrolera szerokopasmowej sondy (o ile patrze to kosztuje on tam 825zl)
2.zrobienie takiego cuda (ja jestem w trakcie tworzenia ale musze jeszcze troche popracowac nad tym a robie o wolnym czasie ktorego za duzo nie mam)
Duzo mozna wywnioskowac z EGT a AFR waskopasmowy tez sie moze przydac ale tylko jako wskaznik ostrzegajacy ze cos zlego sie dzieje gdy mamy na maxa otwarta przepustnice a wczesniej ustawilismy dobrze AFR na wide bandzie inaczej pomiary Narrow band mozna sobie wsadzic we wiadome miejsce
Pozdrawiam
1.kupienie kontrolera szerokopasmowej sondy (o ile patrze to kosztuje on tam 825zl)
2.zrobienie takiego cuda (ja jestem w trakcie tworzenia ale musze jeszcze troche popracowac nad tym a robie o wolnym czasie ktorego za duzo nie mam)
Duzo mozna wywnioskowac z EGT a AFR waskopasmowy tez sie moze przydac ale tylko jako wskaznik ostrzegajacy ze cos zlego sie dzieje gdy mamy na maxa otwarta przepustnice a wczesniej ustawilismy dobrze AFR na wide bandzie inaczej pomiary Narrow band mozna sobie wsadzic we wiadome miejsce
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT