

Miska olejowa została zdemontowana w celu dospawania odpływu oleju z turbiny przy okazji wymieniłem panewki na korbach.
Drzymek napisał(a):
Kalii, a jaką planujesz mieć docelową moc w swoim Probe?
Sądzę że jak będzie 250 i ok 400nm to będzie super...
Sony dsc napisał:
Czy trwałość tak przerobionego silnika odbiega bardzo o serii
no i jak wygląda sprawa ze skrzynią itp. - wytrzymuje to wszystko (a raczej będzie wytrzymywało)?
Żywotność takiego motoru napewno się zmniejszy. A co do napędu to skrzynia i przeguby są bardzo trwałe i spokojnie wytrzymają ale seryjne sprzęgło to napewno po miesiącu poleci.Tak miałem w jedynce.
Zresztą wyjdzie wszystko w trakcie.
Ja jestem tego zdania że każda modyfikacja niesie za sobą jakieś zmiany nie można mieć czegoś kosztem niczego ---coś za coś a poza tym każde auto ma jakieś określone parametry jeżeli chodzi o moc i wytrzyma do pewnego momentu -dokąd pozwolą poszczególne podzespoły i właśnie chodzi o to żeby te podzespoły wzmocnić ! dlatego wymienia się np . na kute tłoki,albo sprzęgło spiekowe ,po to żeby to funnkcjonowało dłużej.
Chodzi o to żeby z czegoś czym dysponujemy zrobić coś innego lepszego czego nie można spotkać na codzień na ulicy.! to właśnie jest super jak stoisz na światłach i objeżdzasz kolesia który ma auto za np 60 do 100 tyś zł a twój probe jest wart np.15 - 20 tyś --
Lukask wiesz opis wszystkich modyfikacji mam w planie tylko chcę to zrobić jak będzie wszystko skończone czyli gdzieś w połowie stycznia.Lukask napisał:
Hej Kalii mam prośbe czy mógł byś po kolei opisywać to co się dzieje z autkiem i jakich części używasz np: typ turbo z czego fmic , jaki bov itp. Pozdrawiam i trzymam kciuki .
Będą fotki i opisy całej pracy przy aucie.