Jazda -> jesteś po prostu ... bezkonkurencyjnyJAZDA-PRZEMO pisze:A moze po prostu jestes zdolny jak ja to sie nie dziw non stop pedzel to tak bedzie. Napisz cos wiecej bo zaraz ci ktos napisze zebys wstawil silnik TDI.




ja mam podobnie, chociaz do 20l jeszcze nie doszedlem - 17 to maks na razie. kola kreca sie z oporem, ale sie kreca, a po zdjeciu kola, sama tarcza jest prawie nie do ruszenia. wiec pytanie jaki ma by dokladnie ten "opor"...MiH pisze: KURNA OLEK! ILEŻ TO ROBOTY PODŁOŻYĆ LEWAREK I DMUCHNĄĆ? POKRĘCIĆ KOŁEM I WSIO WIDAĆ?
W takim razie są dwie możliwości, albo kiedyś miała dzwona i teraz skutki są wyczuwalne, albo masz luzy na wachaczu innej możliwości nie ma no chyba że magiel ale to byś czuł po kierownicy.Arturo77 pisze:tak jest moj drogi Watsoniezenith839 pisze:ściąga ci na prawo bo cały czas masz zaciśnięty zacisk i pewnie dlatego pękł klocek bo się przegrzał od tarcia.tylko problem w tym ze roznica w oporach na lewym i prawym kole jest "gola reka" niewyczuwalna.
nie nie, dzwona nigdy nie mial, geometria jest OK, luzy na wahaczu (i koncowce drazka kierowniczego) zostaly zlikwidowane PRZED ustawieniem zbieznosci. ja uwazam ze to najprawdopodobniej zaciski, ktore moga sie roznie zachowywac. jak powiedzialem kola obracaja sie ale z oporem ktory mnie dosc zaskoczyl (wszystkie cztery), ale nie mam porownania jak jest jak jest dobrze :-/ w kazdym razie POWINNO miec to zwiazek z duzym spalaniem IMO...zenith839 pisze: W takim razie są dwie możliwości, albo kiedyś miała dzwona i teraz skutki są wyczuwalne, albo masz luzy na wachaczu innej możliwości nie ma no chyba że magiel ale to byś czuł po kierownicy.
Paulina!SoTonkA pisze:...Troszkę odświeżę temat...
http://ford-probe.net/images/stories/El ... ne25-1.gifchajs pisze:Ale w probie II 2.5 V6 chyba nie ma czegos takiego. A moze ktos mi powie gdzie w 2,5 V6 jest wlasnie czujnik ktory mowi dla komputera czy silnik jest zimny czy nie i steruje tzw ssaniem.
Mówi wyraźnie i miarowo słowem drukowanym...ktory mowi dla komputera ...