Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
wydajność wtrysków gt
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
wydajność wtrysków gt
CZeść,jak w temacie .Jak można obliczyć wydajność wtryskiwaczy w gt ,bo mam dwa komplety a z tych numerków na nich to niewiele wiadomo.
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
Oj będzie ci ciężko ale może przydadzą się kalkulatory które możesz sprawdzić na tej stronce http://www.performanceprobe.com
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Zacznijmy od tego że jak użyjesz takich wtrysków to zapomnij o wolnych obrotach jeżeli w ogóle będą bo będzie go bardzo zalewać ,może tak być że równo będzie pracować dopiero przy 2000obr.Poza tym listwa paliwowa gt-ka nie wystarczy potrzebna będzie większa o większej pojemności to samo tyczy się pompy i zaworu regul.ciśnienia paliwa.Do takich wtrysków musiał byś wpompować przeszło 2bary a silnik wytrzymuje na seryjnych tłokach 1,4 bara a do normalnej jazdy 1.2 to max.też może trochę mniejsze :?:np 450ccmika_vixen pisze:Dzięki.A od czego będą pasować ,aby miały ok 550 cc
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
marco ma racje z tym mitsu 3000gt, ale fakt ciezko dostac.. jak chcesz mozesz zarzucic wtryski od mitsu (galant turbo, eclipse turbo) silnik 4G63T. te wtryski wytrzymuja do 300km, ale... ale Kalii dobrze napisał. Tyle paliwa to tylko doladowanie powyzej 1 bar i modyfikacja elektroniki, bo zalejesz na wolnych.. aha no i wazna rzecz na wtryskach REZYSTENCJA!!! MISKOWE TURBA PRACUJA NA 2-3 OHM A WOLNOSSAKI NA 12-13 OHM. POZDRO
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
Ztego co napisał T2T rozumuję to że wtryski od mitsu chodzą na 2-3 omy,a od probe 12-13 to chyba nie jest problem,oporność można zmniejszyć w bardzo prosty sposób.A co do wtrysków od 3000 GT,to myślę że jestem wstanie sobie załatwić.T2T pisze:
MISKOWE TURBA PRACUJA NA 2-3 OHM A WOLNOSSAKI NA 12-13 OHM. POZDRO
mika. nie zrozumielismy sie. te rezystencje podalem dla silników mitsubishi. dla turbo to 2 do 3 ohm a silniki wolnossace mitsu to 12-13 ohm. i nie musisz szukac od 3000 gt bo wystarcza ci od turbo eclipsa
latwiej znajdziesz. no tylko wlasnie muisz powalczyc z ta elektronika (opornoscia) ale jesli wiesz jak to dobrze zrobic to ok. poza tym jakby udalo ci sie dostac od razu rezystory wtrysku z mitsu to sprawe bys mial z glowy.
czekam na efekty jak juz to zmontujesz. pozdro 



- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
mika. nie bede sie wypisywal na temat probe bo nie znam tej opornosci, natomiast mam wiedze na temat mitsu bo akurat dlubie autko i chcialem ci ewentualnie pomoc ominac pewne zasadzki zwiazane z zamiana wtryskow od mitsu.. ale mysle ze Kalii nas wspomoze i blysnie ta opornascia w probkach.
a jak juz bedzie wiedza to i sposob sie znajdzie jak to zamontowac i ewentualnie zestroic.

- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
witaj mika. te wtryski od gti mitsu sa w silniku 4g63 2.0 i pracuja w mocach od 136 km do 150 km. ich rezystencja to wllasnie 12-13 ohm i tu pewnie nie bedziesz potrzebowal rezystorow ale tak jak sam napisales... pewnie nie wydola... moze jakies 180 km i dalej koniec brak paliwa... a co do mitsu turbo to te rezystory w zaleznopsci od modeli, ale przewaznie byly montowane na przedniej belce pod szyba w komorze silnika. moze byc tez tak ze jesli koles ma sama wiazke to poprostu odlaczyli wtyczki a rezystory zostaly przykrecone i poszly w swiat... jak znajde jakas fotke to zalacze obrazek abys zobaczyl jak to wyglada. a na koniec moje sdanie i tylko moje... te od gti wolnossacego mitsu to do niczego ći sie nie przydadza:( nie daj sie naciagnac.. szukaj tylko turbo.. a moze znasz jakis patent na ta opornosc, to podziel sie tym, bo wtedy nie potrzebne beda rezystory.
pozdro.

- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
WITAM.Założyłym wczoraj wskażnik AFR i okazuje się że mam strasznie bogatą mieszanke,tak na wolnych i na wysokich obrotach.Myślałem że będe miał ubogą,bo autko jest na kompie od GL.Teraz niewiem czym jest to spowodowane,czy wtryski poleciały albo niemiec się pobawił przy wtryskach i założył większe.Może wiecie jakie mają być w orginale,aby mieć punk zaczepienia.W moin autku aktualnie są wtryski o numerach 195500-2150 .
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Numer prosto z wtrysku
195500-2150 Koniecznie załatw komputer od GT na tym od GL są zupełnie inne mapy wtrysku i zapłonu i bez "świnki" nic nie zrobisz. Na moim wskaźniku AFR przy normalnej jeździe wskazania skaczą z ubogiej na normalną po całej skali,dopiero jak porządnie dołożę do pieca to wskazuje bogatą a po chwili normę, też nie wiem o co chodzi ,może przydała by się nowa sonda. 


PROBE GT TURBO prawie MUSTANG COBRA
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
mam pytanko odnośnie wtrysków,więc podpiąłem się pod ten temat.czy wtryski od Gl-a maja mniejszą wydajność,i czy będą pasowały do GT?problem jest taki,że po zdjęciu turbiny(niestety puściła olej) strasznie dużo zaczął palić,i z kodów wynika że mam zbyt bogatą mieszankę...dlatego zacząłem się zastanawiać czy nie założyć wtrysków od GL-a,bo mam cały silnik...tylko czy pasują?
Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity

Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był