Muli na niskich obrotach
- DENAT
- Posty: 206
- Rejestracja: 2003-10-24 13:39
- Galeria: viewtopic.php?t=13615
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Muli na niskich obrotach
Odebrałem dzisiaj samochód. Autko pali. Zawory nie pukają dzięki Piotrek. Ale jest coś innego albo źle wyregulowany albo filtr powietrza albo nie wiem co. Filtr powietrza ma przejechane już około 15tys. A co się dzieje już mówię. Probek ma problemy z rozpędzaniem się. Jak lekko dodaję gazu to nie przerywa. A jak mocniej dodam to zaczyna przerywać do 2 tys obrotów. POtem już nie przerywa chociaż od czasu do czasu sobie beknie. Tak jest na każdym biegu. NA biegu jałowym jak powoli dodaje gazu wchodzi na obroty bez problemu do 5 tys probowałem. Jak dodam gazu mocniej to pryka do 2 tysięcy potem wskazówka idzie szybko w góre.
Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Ja obstawiam, że problem leży po stronie układu zapłonowego. Najprawdopodobniej źle ustawiony po ponownym założeniu głowicy, albo coś nie tak podłączone?
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
A ja stawiam na nieszczelność w układzie dolotowym powietrza.
Raczej jest nieduża dziurka, albo tak pęknięta rura, że nie zasysa dużo przy normalnej pracy.
W sobotę walczyłem ze swoją skorupką i pompą paliwa, którą rozebrałem do naga, bo wyglądało na to, że nie dostaje paliwa.
Efekt był taki, że powyżej 3.000 obr/min pracował normalnie, ale wariował na wolnych obrotach. Oczywiście komputer próbował usilnie ustabilizować te obroty, ale nie zdołał na tyle, żeby pracował na wolnych jak należy.
Na wyższych nie było problemu.
Jest jeszcze jedna możliwość, że nie został założony wężyk od podciśnienia, albo zamieniłeś wężyki miejscami.
Pozdro!
Raczej jest nieduża dziurka, albo tak pęknięta rura, że nie zasysa dużo przy normalnej pracy.
W sobotę walczyłem ze swoją skorupką i pompą paliwa, którą rozebrałem do naga, bo wyglądało na to, że nie dostaje paliwa.
Efekt był taki, że powyżej 3.000 obr/min pracował normalnie, ale wariował na wolnych obrotach. Oczywiście komputer próbował usilnie ustabilizować te obroty, ale nie zdołał na tyle, żeby pracował na wolnych jak należy.
Na wyższych nie było problemu.
Jest jeszcze jedna możliwość, że nie został założony wężyk od podciśnienia, albo zamieniłeś wężyki miejscami.
Pozdro!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- DENAT
- Posty: 206
- Rejestracja: 2003-10-24 13:39
- Galeria: viewtopic.php?t=13615
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Próba ustawienia kąta zapłonu nic nie dała. Ustawiłem nawet tak że miał 1.5 tys wolnych obrotów. Dalej to samo. Wymiana filtru powietrza nic nie dała. Przepływomierz wymieniony. Chyba że rzeczywiście lewe powietrze ciągnie. Ale to chyba nie turbinka?
Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96
- DENAT
- Posty: 206
- Rejestracja: 2003-10-24 13:39
- Galeria: viewtopic.php?t=13615
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
- DENAT
- Posty: 206
- Rejestracja: 2003-10-24 13:39
- Galeria: viewtopic.php?t=13615
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
witam!nie chce zakladac nowego tematu a skoro juz jestesmy przy lokalizowaniu usterek to pojawil sie dzis problem a mianowicie:wsiadam rano,odpalam jak zwykle zadnych problemow.pojechalem okolo 2 km do rodzicow,podjezdzam po dom i jak codzien podjezdzam pod kraweznik a ze jest dosc wysoki staram sie podjechac delikatnie.chyba zbyt delikatnie chcialem to zrobic bo troszke silnik przydusilem i zgasl.no wlasnie!i to bylo jego ostatnie slowo.przez dluzszy czas probowalem odpalic ale nic z tego.po pracy sciagnelem auto ze szwagrem do siebie pod dom i zaczalem poszukiwania.i oto co stwierdzilem.iskra jest bardzo ladna na kazdej swiecy,pompa paliwa chodzi a paliwo jest wtryskiwane do cylindrow pasek nie wykazuje sladow zuzycia pozatym zadnych bledow komp nie widzi.dodam ze jak go krece to czasami zaczyna zaskakiwac ( tzw dziki zachod ) ale nic z tego.czy ma ktos jakikolwiek spekulacje,przypuszczenia itp? bede wdzieczny
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Jeżeli tak jak piszesz jest dobra iskra, jest paliwo to musi palić, chyba że:
1. nie ma sprężania (jakieś mechaniczne uszkodzenie)
2. iskra jest podana w nieodpowiednim momencie - przestawiony rozrząd (np. przeskoczył pasek)
- nie ma już mieszanki w cylindrze
- brak kompresji w momencie pojawienia się iskry (uchylony zawór/zawory)
edit: Ja tu się produkuję pięć minut a Zenith w czterech słowach to ujął
1. nie ma sprężania (jakieś mechaniczne uszkodzenie)
2. iskra jest podana w nieodpowiednim momencie - przestawiony rozrząd (np. przeskoczył pasek)
- nie ma już mieszanki w cylindrze
- brak kompresji w momencie pojawienia się iskry (uchylony zawór/zawory)
edit: Ja tu się produkuję pięć minut a Zenith w czterech słowach to ujął
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
macieju wiesz co to jest znak przestankowy taki na przykład pytajnik jeśli tak to ułatwiłbyś wszystkim zrozumienie używając go czasem przynajmniej ze 2 razy w poprzednim poście jeśli nie to zapomnij nic nie pisałem
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Trafiłeś w sedno!
Gdybym znał odpowiedź, wróć - gdyby tylko wydawało mi się, że mogę coś wnieść do tematu to bym napisał.
Natomiast Ty znając zapewne autko Denata z autopsji przynajmniej powiadamiasz wszystkich, że ma gaz i podczas jazdy wydaje dziwne dźwięki z silnika. Gdzieś indziej napisałeś, że tylko gdybamy. Dzięki Tobie nie będziemy błądzić po omacku i można skupić się na rzeczywistym problemie Denata - ma problem z gazem (choć się go wypiera).
Gdybym znał odpowiedź, wróć - gdyby tylko wydawało mi się, że mogę coś wnieść do tematu to bym napisał.
Natomiast Ty znając zapewne autko Denata z autopsji przynajmniej powiadamiasz wszystkich, że ma gaz i podczas jazdy wydaje dziwne dźwięki z silnika. Gdzieś indziej napisałeś, że tylko gdybamy. Dzięki Tobie nie będziemy błądzić po omacku i można skupić się na rzeczywistym problemie Denata - ma problem z gazem (choć się go wypiera).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Robert
Robercie Zapoznaj się dobrze z tematem Denata a wtedy pisz na ten temat bo denata ja próbuje coś doradzić, a co do dalszego moge się zgodzić .Jak ci człowieku moja osoba się nie podoba to ja się moge wypisać z klubu .o fordach to moge książki pisać żyłem bez was i moge żyć dalej .
W innych klubach jest większa kultura na pisownie nie zwracają uwagi tam pomagają , tylko w klubie probe.
W innych klubach jest większa kultura na pisownie nie zwracają uwagi tam pomagają , tylko w klubie probe.
Ostatnio zmieniony 2006-04-05 18:39 przez maciej, łącznie zmieniany 1 raz.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: York
Przecież tylko Ty twierdzisz, że ma gaz w aucie i słyszałeś ponoć dziwne odgłosy silnika. Tak opisałeś to innym użytkownikom jakbyś osobiście "na żywo" pomagał już Denatowi przy tym konkretnym Probku.
Naprawdę musiałem czytać PW od Ciebie po kilka razy zanim (i o ile) zrozumiałem z kim się nie zgadzasz i czego ode mnie oczekujesz.
Koniec offa - nie obrażaj się z byle powodu i ani nie strasz wypisywaniem się z klubu, ani się nie wypisuj.
Pisaliśmy wcześniej na PW i jak widzisz nie czepiałem się Twej ortografii (choć pewnie nie widzisz). Z jednej strony w kolejnym wątku kreujesz się na wyrocznię - znawcę Probków, z drugiej drobna uwaga niemerytoryczna wywołuje histerię.maciej pisze:witam odłącz kleme z bateri minus na 10 minut i wyczyść świece bo zalane .masz gaz w aucie
jezeli to nie pomoże to sprawdż ustawienia rozrządu
jak jechałeś to silnik wydawał dziwne dzwięki
pozdrawiam
Naprawdę musiałem czytać PW od Ciebie po kilka razy zanim (i o ile) zrozumiałem z kim się nie zgadzasz i czego ode mnie oczekujesz.
Koniec offa - nie obrażaj się z byle powodu i ani nie strasz wypisywaniem się z klubu, ani się nie wypisuj.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Re: Robert
jakieś krople na uspokojenie chyba są potrzebne???maciej pisze:Robercie Zapoznaj się dobrze z tematem Denata a wtedy pisz na ten temat bo denata ja próbuje coś doradzić, a co do dalszego moge się zgodzić .Jak ci człowieku moja osoba się nie podoba to ja się moge wypisać z klubu .o fordach to moge książki pisać żyłem bez was i moge żyć dalej .
W innych klubach jest większa kultura na pisownie nie zwracają uwagi tam pomagają , tylko w klubie probe.
Zbyt duża nadpobudliwość...