Ale pojechałeś Kamil.... chamówa.Sqad pisze:Zapomniałeś o ABSie w wersji Beta czyli to co mamy w I generacji, tam jest Anti-Lock to taki raczkujący ABS
Raczkujący... no wiesz?
Ale pojechałeś Kamil.... chamówa.Sqad pisze:Zapomniałeś o ABSie w wersji Beta czyli to co mamy w I generacji, tam jest Anti-Lock to taki raczkujący ABS
lol ale polewka nie mogłem wytrzymaćRobert pisze:
Do piasty z tyłu nigdy się jeszcze nie dobierałem. Wymieniałem tylko łożysko z przodu więc na pewno zaopatrz się w WD-40! Skrajnie nie korzystne warunki tam panują do odkręcania jakichkolwiek śrubKamil_01 pisze:Dzisiaj wymieniam cała piaste, jeszcze nigdy tego nie robiłem macie może jakieś porady dla mnie. Co trzeba najpierw zrobić etc. na co mam się przygotować
z góry dzięki
to jak rozumiem wymienie wkońcu tą piaste z łożyskiem hałas powinien ustać tak??tofil pisze:Stabilizator hałasuje na nierównościach. Wygląda na łożysko.
Fakt!tofil pisze:I jakiś duży młotek i łom żeby sworzeń wahacza wybić
szczera prawda hałas roznosi się po całej budzie raz słysze z lewego koła to raz z prawego sam już nie wiem, będe musiał dokładnie obadać te dwa łożyska. Ale jestem już prawie pewien że to prawe, bo jak wchodze w ostrzejszy zakręt słysze tylko V6 czyli tak jak powinno być, bo każdy wie że jeżeli wchodzimy w zakręt działa siła odśrodkowa która to powoduje odciążenie samochodu, w moim wypadku jest to prawa strona, ona się odciąża i łożyska nie słychaćRonin pisze:Fakt!tofil pisze:I jakiś duży młotek i łom żeby sworzeń wahacza wybić
Kamil, zanim wymienisz łożysko, właściwie to piastę z tyłu to przejedz się z kimś kto ma dobry słuch Nadwozie samonośne ma to do siebie, że skutecznie przenosi chałas po całej budzie. A szkoda płacić dwa razy.