ZENiTH pisze:Mając jeszcze Mazdę 626 GD z silnikiem 2.0 12V, tak przerobiłem gaz że odpalała w zimie nawet przy -20 stopniach i nie było żadnego gaśnięcia. Autko przez trzy lata jeździło bez benzyny tylko na gazie. Autko sprzedałem i do dziś jeździ tylko na gazie.
tak zgadza sie bo ja tez w sierce przez 2 lata jezdziem i odpalałem na gazie czy zimą (duzo na (-)) czy latem, to szło odpalać i jezdzić przy zimnym silniku ale zaznaczam ze ja miałem zwykła instalacje czyli generacji II.
tak, zależy jak jest ustawiona sekwencja mozesz mieć "przykręconą" i mozesz niewielki spadek mocy poczuć, jezeli masz dobrze ustawioną i wyregulowaną to nawet nie odczujesz, spadek moze być w granicach 3% mocy -(odsyłam do wykresów z hamownji)
Odnosząc się do wypowiedzi sekwencje są 3 i 4 generacji a 5 jest w dopiero w budowie i ma być przeznaczona do silników typu FSI . Charakterystyczne głosy sekwencji ćwierkanie i temu podobnie jest charaktrystyczne do gówien o nazwie Drem , BRC sekłend 24 ,Stag Diego ,Romano i duzo innych .Wtryskiwaczy nie idzie rozrużnić w pracy przy instalacjach z górnej półki o nazwie SGI bądź Eliza a to kosztuje i lepiej jedzie auto niż na benzynie i Są w obsłudze w całej polsce i w europie
to troche dziwne bo ja sie spodkałem z instalacja V generacji za którą klijent zapłacił około 8tys.zł było to w fordzie mondeo
Systemy V generacji są to systemy wtrysku gazu w fazie ciekłej - ze względu na wysokie koszty są one rzadko stosowane.