hkmm hkmmm hmmm.. Mam nadzieje ze nie popełnie kolejnej gafy jak sie coś zapytam....
Otóż koledzy...
Jak sie ściaga kierownice w I GT. Jakies srubki może. Mam dwie naby i chce dopasowac czy by jedna chociaz nie pasowała. Jak bedzie pasować to usłyszycie okrzyk radości z Bielska - Białej.
Bardzo Was prosze o porade jak sie do tego zabrac????
Moja rada!
Nim odkrecisz te duza glowna srube do konca, to lepiej zostaw ja troche wkrecona. CZesto by zdjac kierownice to trzeba w nia kilka razy dobrze uderzyc (np. reka) od spodu by wyskoczyla z wieloklinu i czesto gdy nie ma juz sruby potrafi ona uszkodzic np. nochala a jak sadze nie chcialbys zachlapac krwia swojej tapicerki (bo co tam nos)
po pierwsze jak koledzy zauważyli trzeba odkręcić część wewnętrzną kierownicy dwie śruby wkręcane od tyłu. Uważaj żebyś nie urwał kabla od klaksonu oraz zaczepu w górnej części kierownicy. Jak już ściągniesz zostaje śruba 21mm którą trzeba odkręcić. żeby ściągnąć kierownicę możesz użyć dwóch otworów na śruby i pomiędzy nie włożyć kawałek stali. Ja dorobiłem sobie mały kawałek blachy 10mm. Jak dojdziesz do wprawy to ściągnięcie kierownicy powinno ci zająć raptem 2min.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Najlepiej jest wziąć punktak i uderzyć weń młotkiem przy wieloklinie np. na lewo od wieloklinu. Potem szarpnąć lewą stronę kiery do siebie, później dół, góra, prawo i powtórzyć wszystko jeszcze raz i kierownice można na paluszku wyjąć
Robert pisze:Ściągnąć - pestka, ale później prosto założyć
oj tak dzisiaj założyłem nabe ze sportową kiera i 4 razy ją przestawiałem na postoju niby prosto a jak sie ruszy krzywo ostatni raz zatrzymałem sie na awaryjny,chodkręciłem kiere na drodze( oczywiście na postoju ) i przestawiłem w odpowiedniej pozycji i nareszcie jest prosto
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...