mysz
- cuba27
 - Klubowicz
 - Posty: 512
 - Rejestracja: 2012-02-12 17:47
 - Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
 - Galeria: viewtopic.php?t=19969
 - Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
 
- 
				Prezes5G19
 - Posty: 486
 - Rejestracja: 2014-10-16 14:32
 - Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
 - Galeria: viewtopic.php?t=22741
 - Lokalizacja: Strzelce Opolskie
 
Re: mysz
Taką rozpurę co masz w bagarzolu można gdzieś nabyć drogą kupna czy dorabiałeś u jakiegoś flachowca???
			
			
									
						
										
						- marek08
 - Posty: 343
 - Rejestracja: 2015-03-12 16:34
 - Samochód: Probe RWD
 - Galeria: viewtopic.php?t=22798
 - Lokalizacja: Kętrzyn
 
Re: mysz
Mysle, ze rozporke na tyl mozna samemu sobie zrobic na stale (przyspawana) jesli ma sie jakies pojecie lub dac nawet do jakiegos pierwszego lepszego tunera, chyba powinien to zrobic. U siebie mam na stale
			
			
									
						
										
						- mysz
 - Klubowicz
 - Posty: 1941
 - Rejestracja: 2010-04-03 15:02
 - Galeria: viewtopic.php?t=18115
 - Lokalizacja: wwa
 
Re: mysz
O fuck. Zapomniałemcuba27 pisze:O doprosiłem się w końcu fotki tylnej rozpórki
Rozpórkę kupiłem na allebieda.pl
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
			
						Jest: ST220 2005r
- cuba27
 - Klubowicz
 - Posty: 512
 - Rejestracja: 2012-02-12 17:47
 - Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
 - Galeria: viewtopic.php?t=19969
 - Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
 
Re: mysz
Ja do siebie kupiłem od mx-6 na alledrogo według pomiarów musi pasować:) ale przekonam się wkrótce jak zacznę graty montować w aucie a nie tylko składować w pokoju.
			
			
									
						
										
						- mysz
 - Klubowicz
 - Posty: 1941
 - Rejestracja: 2010-04-03 15:02
 - Galeria: viewtopic.php?t=18115
 - Lokalizacja: wwa
 
Re: mysz
Mały update: do dwóch subów wleciał monoblock clariona 1kW przy 2ohm (głośniki 4ohm spięte równolegle). Zaczęło to jakoś grać. Ciśnienie jest naprawdę pokaźne. Niestety kondensator jest niezbędny- taki minimum 2F. Seryjny alternator totalnie nie radzi sobie z tak dużym obciążeniem (obecnie sprzęt audio ma 1.7kW)- obroty ostro falują, światła w zasadzie gasną.
			
			
									
						
							Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
			
						Jest: ST220 2005r
- 
				Prezes5G19
 - Posty: 486
 - Rejestracja: 2014-10-16 14:32
 - Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
 - Galeria: viewtopic.php?t=22741
 - Lokalizacja: Strzelce Opolskie
 
Re: mysz
Agregat prądotwórczy do bagarzola , z agregatu pociągniesz rurę przez budę i wypuścisz drugi tłumik  
  Same plusy  
			
			
									
						
										
						- mysz
 - Klubowicz
 - Posty: 1941
 - Rejestracja: 2010-04-03 15:02
 - Galeria: viewtopic.php?t=18115
 - Lokalizacja: wwa
 
Re: mysz
Kolejny update:
Daszki, felgi , szyberdach, podszybie, ramiona wycieraczek zostały pomalowane czarnym, matowym plastidipem.
Tłumik końcowy został zmieniony na ory, ponieważ układ był zbyt odprężony. Po zmianie 220km/h nie stanowi problemu
Poniżej kilka zdjęć, nie mojego autorstwa ☺
Ciąg dalszy nastąpi, zapewne w lipcu, chyba że wcześniej wygram w totka
			
							
			
									
						
							Daszki, felgi , szyberdach, podszybie, ramiona wycieraczek zostały pomalowane czarnym, matowym plastidipem.
Tłumik końcowy został zmieniony na ory, ponieważ układ był zbyt odprężony. Po zmianie 220km/h nie stanowi problemu
Poniżej kilka zdjęć, nie mojego autorstwa ☺
Ciąg dalszy nastąpi, zapewne w lipcu, chyba że wcześniej wygram w totka
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
			
						Jest: ST220 2005r
- Dziki Beduin
 - Posty: 449
 - Rejestracja: 2014-08-18 21:56
 - Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
 - Galeria: viewtopic.php?t=22388
 - Lokalizacja: Sosnowiec
 
Re: mysz
Jak to wygląda... < mniam > 
			
			
									
						
										
						- vitek
 - Klubowicz
 - Posty: 1749
 - Rejestracja: 2007-11-22 17:26
 - Galeria: viewtopic.php?t=13010
 - Lokalizacja: Skarżysko
 
Re: mysz
Do mnie jakoś nie przemawiają te czarne daszki, ale skoro Tobie się podobają ...
			
			
									
						
							był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
			
						jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
- 
				LukaszProbe
 - Posty: 510
 - Rejestracja: 2015-10-11 22:04
 - Samochód: Probe r.96 2.0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=23104
 - Lokalizacja: Tarnowskie Góry
 
Re: mysz
Fajny probek ale daszki to nieporozumienie.
			
			
									
						
										
						- marek08
 - Posty: 343
 - Rejestracja: 2015-03-12 16:34
 - Samochód: Probe RWD
 - Galeria: viewtopic.php?t=22798
 - Lokalizacja: Kętrzyn
 
Re: mysz
A mi sie podobaja te daszki 
 Calosc jest przekozacka 
			
			
									
						
										
						- Dziki Beduin
 - Posty: 449
 - Rejestracja: 2014-08-18 21:56
 - Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
 - Galeria: viewtopic.php?t=22388
 - Lokalizacja: Sosnowiec
 
Re: mysz
Dokładniemarek08 pisze:A mi sie podobaja te daszkiCalosc jest przekozacka
- 
				Prezes5G19
 - Posty: 486
 - Rejestracja: 2014-10-16 14:32
 - Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
 - Galeria: viewtopic.php?t=22741
 - Lokalizacja: Strzelce Opolskie
 
Re: mysz
Każdy robi wedle swojego gustu i właśnie twój probas trafia w mój gust. Nie jest przesadzony i ma swój smaczek .  
			
			
									
						
										
						- mysz
 - Klubowicz
 - Posty: 1941
 - Rejestracja: 2010-04-03 15:02
 - Galeria: viewtopic.php?t=18115
 - Lokalizacja: wwa
 
Re: mysz
Dawno nic nie pisałem tutaj, więc tak- probas obecnie więcej stoi niż jeździ, ale trochę się pozmieniało:
- wymiana tłumika końcowego na "stary" czyli csc italia- dwururka
- naprawa mocowań wahaczy tylnych/podłużnic (ruda tańczyła jak szalona) wraz z zabezpieczeniem
- wymiana klocków hamulcowych przód
- wymiana łożysk oraz poduszek mcphersona (mazda mx-3)
- wymiana osłon amortyzatorów przód (monroe)
- naprawa zderzaka tył plus lakierowanie (uszkodzenie podczas kolizji)
- lakierowanie plus wyciągnięcie prawego tylnego błotnika (uszkodzenie podczas kolizji)
- wymiana oleju oraz filtra (elf 5w30)
- wymiana płynu chłodniczego (ory mazda)
- nowe światła do jazdy dziennej (900lm)
- nowe żarówki H4 osram 5000K
- montaż dystansów ze szpilkami na wszystkie koła (25mm przód, 22mmtył)
- wymiana przewodów wn (ngk japan)
- wymiana ory przepływomierza na kl47
- wymiana aku topla energy- 66Ah, 620A prąd rozruchowy
- montaż lekkiego koła pasowego (waga 530g)
No i przez ostatnie dwa tygodnie:
- wymiana paska alternatora
- wymiana wszystkich wahaczy tylnych
- gumy stabilizatora tył z poliuretanu (żółte, najtwardsze)
- wymiana łączników stabilizatora tył (febi)
- ustawienie zbieżności przód/tył
- wywalenie jamexów tylnych (pęknięta sprężyna), montaż vogtlandów (póki co sam tył)- dupa usiadła
- wymiana tylnych amorków na gazówki wraz z poduszkami (kyb), osłonami i odbojami
Roboty od s…syna, czasu mało, samochód poza Warszawą, śruby pourywane w większości, to się trochę zeszło, ale było warto.
Plany: SĄ
			
			
													- wymiana tłumika końcowego na "stary" czyli csc italia- dwururka
- naprawa mocowań wahaczy tylnych/podłużnic (ruda tańczyła jak szalona) wraz z zabezpieczeniem
- wymiana klocków hamulcowych przód
- wymiana łożysk oraz poduszek mcphersona (mazda mx-3)
- wymiana osłon amortyzatorów przód (monroe)
- naprawa zderzaka tył plus lakierowanie (uszkodzenie podczas kolizji)
- lakierowanie plus wyciągnięcie prawego tylnego błotnika (uszkodzenie podczas kolizji)
- wymiana oleju oraz filtra (elf 5w30)
- wymiana płynu chłodniczego (ory mazda)
- nowe światła do jazdy dziennej (900lm)
- nowe żarówki H4 osram 5000K
- montaż dystansów ze szpilkami na wszystkie koła (25mm przód, 22mmtył)
- wymiana przewodów wn (ngk japan)
- wymiana ory przepływomierza na kl47
- wymiana aku topla energy- 66Ah, 620A prąd rozruchowy
- montaż lekkiego koła pasowego (waga 530g)
No i przez ostatnie dwa tygodnie:
- wymiana paska alternatora
- wymiana wszystkich wahaczy tylnych
- gumy stabilizatora tył z poliuretanu (żółte, najtwardsze)
- wymiana łączników stabilizatora tył (febi)
- ustawienie zbieżności przód/tył
- wywalenie jamexów tylnych (pęknięta sprężyna), montaż vogtlandów (póki co sam tył)- dupa usiadła
- wymiana tylnych amorków na gazówki wraz z poduszkami (kyb), osłonami i odbojami
Roboty od s…syna, czasu mało, samochód poza Warszawą, śruby pourywane w większości, to się trochę zeszło, ale było warto.
Plany: SĄ
					Ostatnio zmieniony 2017-02-02 00:00 przez mysz, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
			
						Jest: ST220 2005r
- 
				Prezes5G19
 - Posty: 486
 - Rejestracja: 2014-10-16 14:32
 - Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
 - Galeria: viewtopic.php?t=22741
 - Lokalizacja: Strzelce Opolskie
 
Re: mysz
No to poleciałeś na grubo 
 Roboty rzeczywiście miałeś od h*ja... coś o tym wiem  
 
Zarzuć jakimiś fotkami z prac . Prace blacharskie przeprowadziłeś samemu czy oddałeś do blacharza ?
			
			
									
						
										
						Zarzuć jakimiś fotkami z prac . Prace blacharskie przeprowadziłeś samemu czy oddałeś do blacharza ?
- mysz
 - Klubowicz
 - Posty: 1941
 - Rejestracja: 2010-04-03 15:02
 - Galeria: viewtopic.php?t=18115
 - Lokalizacja: wwa
 
Re: mysz
Nie no, blacharką zajmował się blacharz. I tak jestem wpieniony, że dałem się kumplowi namówić na (można powiedzieć) samodzielną robotę zawieszenia  
 Plus taki, że satysfakcja jest, no i trochę grosza w kieszeni zostało 
Fotek nie robiłem, bo szczerze mówiąc to była ostatnia rzecz o której myślałem, wolałem w przerwie napić się piwa, a nie stać z aparatem
 
Chwilowo użytkuję samochód, wszystko fajnie- trzyma się drogi, bardzo ładnie się zbiera, jedynie hamowania silnikiem prawie nie ma (po montażu lekkiego koła pasowego)
Na montaż czekają w tej chwili:
-gwizdek na wydech
-wiatraczek do dolotu
-nitroczip do zapalniczki
-wlepy sponsorów: biedronka, obi, castorama oraz grycan
			
			
									
						
							Fotek nie robiłem, bo szczerze mówiąc to była ostatnia rzecz o której myślałem, wolałem w przerwie napić się piwa, a nie stać z aparatem
Chwilowo użytkuję samochód, wszystko fajnie- trzyma się drogi, bardzo ładnie się zbiera, jedynie hamowania silnikiem prawie nie ma (po montażu lekkiego koła pasowego)
Na montaż czekają w tej chwili:
-gwizdek na wydech
-wiatraczek do dolotu
-nitroczip do zapalniczki
-wlepy sponsorów: biedronka, obi, castorama oraz grycan
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
			
						Jest: ST220 2005r
- Benet
 - Posty: 471
 - Rejestracja: 2016-07-25 17:14
 - Samochód: Ford Probe 96' 2.0
 - Galeria: viewtopic.php?t=23694
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Re: mysz
Jeszcze do tego super zestawu dorzuć sobie to:mysz pisze: Na montaż czekają w tej chwili:
-gwizdek na wydech
-wiatraczek do dolotu
-nitroczip do zapalniczki
-wlepy sponsorów: biedronka, obi, castorama oraz grycan
http://allegro.pl/stop-korozji-esa-zabe ... 60118.html
Probe 96' 2.0 EURO
			
						- spopielar
 - Posty: 61
 - Rejestracja: 2016-10-31 02:14
 - Samochód: Ford Probe 97' 2.0 16v
 - Galeria: viewtopic.php?t=23792
 
Re: mysz
Według komentarzy na dole aukcji to cudowne urządzenie. Po przyczepieniu do samochodu nie dość że usuwa istniejącą już korozję to jeszcze samochód sam się ponownie maluje  
 . A co do blacharki to znam ten ból, mojego Probka czeka na dniach rozbiórka dosłownie całego zawieszenia z tyłu żeby porządnie zrobić podłużnice  
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 2017-02-02 18:19 przez spopielar, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- mysz
 - Klubowicz
 - Posty: 1941
 - Rejestracja: 2010-04-03 15:02
 - Galeria: viewtopic.php?t=18115
 - Lokalizacja: wwa
 
Re: mysz
Taa, ale dwa tygodnie bez samochodu, gnaty obolałe, człowiek zmęczony- wiesz, ja już mam swoje lataduracell pisze:Co za typzaoszczędził grosza, nauczył się, posiadł wiedzę dla nielicznych i jeszcze kumpla ruga że mu dobrze doradził....
Dokąd zmierza ten świat?
Odpada. Masa wrogiem osiągów- ruda musi być.Benet pisze: Jeszcze do tego super zestawu dorzuć sobie to:
http://allegro.pl/stop-korozji-esa-zabe ... 60118.html
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
			
						Jest: ST220 2005r
- KrecioPL
 - Klubowicz
 - Posty: 3440
 - Rejestracja: 2012-02-27 16:00
 - Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
 - Galeria: viewtopic.php?t=21787
 - Lokalizacja: Na wsi.
 
Re: mysz
Myszaty, daj znać jak zainstalujesz te swoje tunningi to wtedy zrobimy kreskę o bak paliwa - tak jak to kiedyś z Batigolem chciałeś.mysz pisze: Na montaż czekają w tej chwili:
-gwizdek na wydech
-wiatraczek do dolotu
-nitroczip do zapalniczki
-wlepy sponsorów: biedronka, obi, castorama oraz grycan
Przy tak konkretnych modach u Ciebie, zaczynam się obawiać, że mnie wyprzedzisz.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
			
						- abramowicz
 - Posty: 46
 - Rejestracja: 2016-11-28 22:02
 - Samochód: Ford Probe 2 2.0 '96
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: mysz
Cześć, o które koło pasowe chodzi? Przepraszam za mój brak elementarnej wiedzy, ale chcę znać takie szczegóły.mysz pisze:... jedynie hamowania silnikiem prawie nie ma (po montażu lekkiego koła pasowego)...
"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą."
Mam Proba i dużo walki przy nim
			
						Mam Proba i dużo walki przy nim
- KrecioPL
 - Klubowicz
 - Posty: 3440
 - Rejestracja: 2012-02-27 16:00
 - Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
 - Galeria: viewtopic.php?t=21787
 - Lokalizacja: Na wsi.
 
- abramowicz
 - Posty: 46
 - Rejestracja: 2016-11-28 22:02
 - Samochód: Ford Probe 2 2.0 '96
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: mysz
i to wystarczy dla zmniejszenia bezwładności silnika, żeby prawie nie było hamowania silnikiem? Więc również niesamowicie zwiększa start, ale odbija się czkawką w górnych granicach prędkości?KrecioPL pisze:Koło pasowe wału korbowego.
"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą."
Mam Proba i dużo walki przy nim
			
						Mam Proba i dużo walki przy nim
