Tak - przejechałem się 200. W sumie to często przejeżdżam się 200 i trochę powyżej.
Oczywiście na niemieckiej autostradzie
Dlatego przeszkadza mi ta kontrolka włączająca się.
Wprawdzie niektórzy twierdzą, że to nie kontrolka, tylko światełko w tunelu, ale nie jestem przekonany do końca
Dziwne jest to, że ABS po kolejnych ingerencjach/próbach naprawy - wyłączał się przy różnych, ale stałych wartościach prędkości.
Najpierw było to 190, potem 110, 140, znów 190 a teraz przy 200.
No nic - staruszek ma swoje humory, ale jeszcze potrafi zadziwić niejedno o wiele młodsze auto
Edit.
Po wymianie zębatki ABS-u na nowiusieńką - problem zniknął
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ok.
Przyszedł czas na uruchomienie klimy w Lx-ie. Nie działała od początku jak go kupiłem.
Po długich i ciężkich udało mi się nabyć nową chłodnicę do klimy, montowaną oryginalnie przez dealerów w USA.
Niestety od fabrycznej różni się jedną końcówką. Ale to się da przerobić
Wymieniony zostanie również osuszacz. Po długotrwałym rozszczelnieniu klimy - ten element nadaje się na złom.
Zaopatrzyłem się oczywiście w taki, ale nie miał właściwego koloru - więc żeby odpowiadał oryginałowi - został pomalowany
Mam nadzieję, że operacja się uda i Probe odzyska świeży powiew
EDIT:
Operacja oczywiście się udała i klima chłodzi jak należy
Dla odmiany Gt-ek też coś dostał na wiosnę.
A konkretnie - komplet oponek Vredestein Sportrac 5 205/60/15 91V