Spalanie
- derek
- Posty: 345
- Rejestracja: 2008-02-03 13:12
- Samochód: Probe 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=14135
- Lokalizacja: Tarnów (Małopolska)
Re: Spalanie
Zimą różnica spalania w miescie jest spora, jezdzac na krotkich dystansach mi wychodzi teraz 12-15 na setke, za to na trasie bez roznicy, zawsze ok. 6,5  Na benzynie  98 oktanów
			
			
									
						
							Probe 2.0 , rocznik`95 (wg VIN `94), wersja HIGHLIGHT
			
						- 
				adrian_seki
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Spalanie
A mi zimą przy częstym odpalaniu a rzadkim jeźdzeniu wyszo 22L no ale cóż 100km robię na 10L <----- PB95
			
			
									
						
										
						- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Spalanie
Przy jakich prędkościach ? Bo przyznam szczerze, ze mnie zszokowałeś tym wynikiem (pozytywnie -rzecz jasna). Ja swoim 2.0 jeździłem równe 100 km co tydzień z Wawy w stronę Bydgoszczy (przez Płońsk) i raczej trudno by mi było uzyskać taki wynik przy średniej prędkości ok 130 km/h.sawmaster pisze: trasa 6,5-7 PB
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
			
						BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Spalanie
Ale na Twoje koszty, oprócz wachy, wpływ miał ekstremalnie krótki czas amortyzacji środka trwałego. 
			
			
									
						
							
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:  Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka)
 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Spalanie
Złośliwcu, krótko to miałem pierwszego Probka. Drugi żył przez 2 lata, więc nie tak źle...  
 
Nie mierzyłem w swoim Probku zużycia, ale po kieszeni nie odczuwam różnicy miedzy nim a Cougim, którym - jak pisałem - pomykam znacznie szybciej i komp mi pokazuje ok 9 l/100 w trasie. Stąd wniosek, ze mój Probek musiał palić porównywalnie. A tu mi piszą misie, że im palą 6,5 
 
Od razu mówię, ze silniczek miałem igiełkę (robiony w Auto-Jaxa), więc trefny silnik odpada.
			
			
									
						
							 
 Nie mierzyłem w swoim Probku zużycia, ale po kieszeni nie odczuwam różnicy miedzy nim a Cougim, którym - jak pisałem - pomykam znacznie szybciej i komp mi pokazuje ok 9 l/100 w trasie. Stąd wniosek, ze mój Probek musiał palić porównywalnie. A tu mi piszą misie, że im palą 6,5
 
 Od razu mówię, ze silniczek miałem igiełkę (robiony w Auto-Jaxa), więc trefny silnik odpada.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
			
						BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Spalanie
Hmm... To po co kupować takie auto ?
			
			
									
						
							JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
			
						BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
Re: Spalanie
ja sobie nie wyobrażam,że by auto kilkunastoletnie z pojemnością 2,2 i turbodoładowaniem spalało 6,5 litra  przecież to jest nie możliwe!Nie ford probe.
 przecież to jest nie możliwe!Nie ford probe.
			
			
									
						
										
						 przecież to jest nie możliwe!Nie ford probe.
 przecież to jest nie możliwe!Nie ford probe.- derek
- Posty: 345
- Rejestracja: 2008-02-03 13:12
- Samochód: Probe 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=14135
- Lokalizacja: Tarnów (Małopolska)
Re: Spalanie
Te 6,5 to spalanie kotre mozna osiagnac jadąc "normalnie" czyli jak inne samochody w trasie, jak mam kaprys wszystkich powyprzedzać albo sie spiesze to też wychodzi 8-9 
Instrukcja podaje spalanie 6.0 przy 90km/h i tak jest faktycznie, co prawda jest to liczone przy raczej stalej prędkosci ale warunki pomiaru muszą byc identyczne zeby cos w ogole porownywac.
Kazdy jezdzi jak chce, mi sie podoba to że mam jakis zapas mocy i w razie potrzeby albo dla zabawy moge mocniej wcisnąć.
			
			
													Instrukcja podaje spalanie 6.0 przy 90km/h i tak jest faktycznie, co prawda jest to liczone przy raczej stalej prędkosci ale warunki pomiaru muszą byc identyczne zeby cos w ogole porownywac.
Kazdy jezdzi jak chce, mi sie podoba to że mam jakis zapas mocy i w razie potrzeby albo dla zabawy moge mocniej wcisnąć.
					Ostatnio zmieniony 2010-03-01 17:41 przez derek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							Probe 2.0 , rocznik`95 (wg VIN `94), wersja HIGHLIGHT
			
						- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Spalanie
Aha...rozumiem...
Zawsze mnie zastanawiało, czemu te samochody stoją wzdłuż trasy... 
 
Ot - i zagadka rozwiązana
			
			
									
						
							Zawsze mnie zastanawiało, czemu te samochody stoją wzdłuż trasy...
 
 Ot - i zagadka rozwiązana

JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
			
						BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V




