
Edit: Bodzio. powiedz kto CI to wszytko robił w probku, bo ja troszkę nie wierzę że to tylko Twoje raciczki brały udział

Zechcielibyście wykłócać się na temat i nie odchodzić od meritum?Robert pisze:Zmieniając temat...
Może jakiś ogólnopolski u Was, bo na innym się Sącza nie doczekamy.Drzymek pisze:A jak się to ma do naszych 2.2 Turbo na 12 PSI?
Z wsadzeniem tłoków z F2 chłopaki nie przejdzie na początku też o tym myślałem ale korbowody nie wejdą znaczy się korbowód przy sworzniu jest dużo większy w FE3 bo sworzeń obraca się w korbowodzie a w F2 sworzeń obraca sie w tłoku. I przez to jest w F2 zrobione miejsce dla zagłębienia w tłoku. A już nie wspomnę że w tłoku F2 nie ma miejsca na zapinki aby sworzeń nie wyleciał ale to akurat najmniejszy problem. A korbowody sam wiesz Kalii że od F2 są dłuższe o 2 cm i cieńsze. Jak byłem w w sklepach to chciałem właśnie tłoki przystosowane do turbo ale nigdzie nie było i nie mieli nawet w ofercie tłoków do silnika F2 Turbo.