Robo-prob Swap FE3

KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Robo-prob Swap FE3

Post autor: KALI »

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Silniczek już jest na miejscu czeka nas sporo pracy żeby go wkleić do probka. :) :arrow: Więcej info soon...
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

To jest najleszy zakup jaki zrobiliscie. Czy numer na glowicy jest FE3N?
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Tak jest wytłoczony z przwej strony>FE3N :)
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Zapowiada się mocna jedynka :D
A w rękach (i szczególności nogach) Roberta będzie na prawdę szybka :twisted:
Ostatnio zmieniony 2006-05-24 09:41 przez Drzymek, łącznie zmieniany 1 raz.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

A jaką mocą legitymuję się ten silnik ?? i czy to jest jakiś kozacki silniczek??
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Nie - skąd. Postanowiłem się ustatkować i za namową Kaliiego zmieniam silnik z 2.2 na 2.0 (w dodatku na razie bez turbinki).
Mniejsza pojemność, mniejsze opłaty, mniejsze czasy - wszystko mniejsze :lol:
No oprócz mocy - moc na razie (bez turbo) ta sama (może ociupinę większa)... :cry:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

no no zapowiada sie niezła maszynka :D
a jak sie Bogdan pytał czy Robert kupił FE3 to sie nie przyznał :---)
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

|-X Jak się pytał to odpowiedziałem prawdę! :evil:
Kupiłem dopiero kilka godzin później... :twisted:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

No, no.
Robercie gratuluję
Dużo macie zamiar z tego wykrzesać?? :twisted:
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Robert pisze: No oprócz mocy - moc na razie (bez turbo) ta sama (może ociupinę większa)... :cry:
Raczej mniejsza bo ten silnik seryjnie ma 140 koni 8)

A dlaczego na razie bez turbo, toć to idealnie pasuje :twisted:

Do tego polecam lekturę F2T vs. FE3 NA
http://www.mx6.com/forums/archive/index ... 26984.html
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

A Kalii twierdził, że 150 :cry:

Czemu bez - bo Kamil chce szybko odpalić, posłuchać, pojeździć...

A potem na spokojnie spasować z turbiną, wyspawać co trzeba z kwasówki, bez ponaglania i gdy wiadomo na czym stoimy (tzn. mam nadzieję, że nie stoimy, ale jeździmy). Żeby się nie okazało, że na zlot nie mam czym jechać...
W dodatku mój Probek to przecież nie jedyny, którym się na bieżąco zajmuje.
Now before anyone says the infamous "SEARCH"...
:lol: :lol: :lol:

BTW: Przeczytałeś całość? Tam niektórzy "równiesz" mają problemy z pisownią i domyśl się co autor próbował powiedzieć :x
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Na pewno 140, ktoś tu bajki pisze 8) .
Co do kelktorów to pasują seryjne.
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

Ten silnik ma 140 koni. Ale potencjal na 400 koni. Przy standartowym booscie poprzedniego silnika masz 200 bez probelmowo. A podkrec tylko do 20 PSI to masz 400
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Ale kręcisz robert sqad mi pisał dzień wcześniej że kupiłeś go jak chciałem od was numer do szrotu na którym on był. Ale cóż klub to tylko klub i niczego tu się spodziewać innego nie można z tego co widzę. Powodzenia w pracach będziesz go przed wsadzeniem remontował czy tak jak stoi ?? A później można będzie sie wzajemnie informować na temat postępów twoich i moich tylko że mi trochę dłużej zejdzie bo ja swojego remontuje uturbiał nikiel itp. Pozdrawiam i dzieki wam wszystkim za szczerość. :evil:

A co będzie sie działo przy 16 ?? Bo dalej to już bym musiał sie znowu przy kompie bawić.
Ostatnio zmieniony 2006-05-24 17:42 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Sqad pisze:Na pewno 140, ktoś tu bajki pisze 8) .
Co do kelktorów to pasują seryjne.
Może moc jest taka jak piszesz ale kolektory to już inna bajka. 8) Ssący to ok z małymi różnicami ale wydech to zupełnie co innego no i na pewno z 2,2 kolektor pod turbo nie pasuje :!:
:arrow: Sądze że Robert będzie chciał rozwiać wszystkie wątpliwości i przed zamontowaniem turbiny pojedzie na rolki .Były już przypadki w klubie że moc katalogowa nie = się mocy na rolkach. :wink:
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Bogdan9999 pisze:Ale kręcisz robert pelot mi pisał dzień wcześniej że kupiłeś go jak chciałem od was numer do szrotu na którym on był. .
Koles nie wypisuj bzdur :!: po pierwsze nie napisałem nic Tobie że Robert kupuję ten silnik :!:
Po 2.to pierwsze słyszę że chciałeś ode mnie jakiś nr.telefonu na szrot.

WIĘCEJ NIE MIESZAJ :evil:
Obrazek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

To że kolektory wydechowe są inne to wiedziałem ale że mała różnica jest na ssącym to nie zauważyłem tego :?

Sory wielkie błąd naprawiłem tą wiadomość dostałem od Sqada zwracam honory zawsze mylą mi sie wasze niki nie wiem dlaczego. Pozdrawiam i jaszcze raz sory.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

kawałek pw, 2006-05-22 11:03 pisze:Ale
chyba
Robert go kupił dziś telefonu tam nie mam
Tsk więc prosze mnie o nic nie posądzać. Nie mam transmisji on line ze Złoto Kłosu i nie wiem kiedy dokładnie silnik kupili i przywieźli.

Kalii przeczytajcie dokładnie co tam jest napisane, bo jest praedopodobieństwo że w przypadku proba nie będzie się macha domykać z tym kolektorem
(Q) The FWD intake of the 12V F2 will mount onto the FE3 head with some modification, right?

I would say with a lot of modification. The Sportage intake manifold will not fit the hood line of the MX-6/Probe so you'll have to transfer the 12V intake manifold (primarily just a huge gasket match and redrill a couple flange holes with one hold-down bar for the center stud)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Dobra ok nie było tamatu tak czy siak silnik mam nie było tematu. Robert a ile dałeś za silnik ?? Jeśli mona wiedzieć i z którego on jest roku ??
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Piękna cena nie ma co.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

Marzenia się spełniają..............jak widac.............w Złoto Kłosie :D :D

Naprawdę gratulację , i czekam na dalsze relacje

wow :arrow: złoty dekiel :roll:
GG:9377317 white GT1 90'
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Drzymek pisze:Zapowiada się mocna jedynka :D
A w rękach (i szczególności nogach) Roberta będzie na prawdę szybka :twisted:
to są święte słowa :lol:

Robert,ja się Ciebie boję :twisted:
Obrazek
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Nowe wiadomości z frontu.. - gdzieś ktoś kiedyś powiedział napisał wszystko pasuje wkładasz jeździsz no nie do końca trochę się trzeba namęczyć i poprzerabiać żeby to wszystko spasować :) ale warto dla tego silnika.Ciesze się że projekt który miał być kiedyś w mojej jedynce realizowany upadł z prostej przyczyny ktoś mi 2 lata temu sprzątnął silnik i niestety darowałem sobie -- aż tu nagle znalazł się chętny i to chyba jeszcze bardziej niż ja uzależniony od przyspieszenia. :twisted: .A więc było trochę problemu z ze spasowaniem kolektora,po drodze doszło sprzęgło które zakupione z silnikiem nie pasowało a mianowicie wieloklin i nie można było przykręcić skrzyni ,pozostaje jeszcze sprawa zapłonu muszę rozebrać oba i porównać ,przerobić przewody od wspomagania i na końcu wydech - na szczęście podpora od przegubu długiego pasuje do bloku [miałem obawy]. - nie wspomne o wiązce elektrycznej :twisted:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

:arrow: PS . Robo obiecuje jak najmniej posługiwać się diaksem :!: :wink: :lol:
Ostatnio zmieniony 2006-06-01 07:08 przez KALI, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

he he to się pewnie do mnie tyczy :D

nie mówiłem że sprzęgło pasuje tylko że skrzynia, co do kolektora to pisałem że trzeba podrobić, reszta oki zresztą już hen czasu temu podawałem linka do strony z pełnym info jakie problemy można spotkać na drodze. Wystarczyło użyć opcji szukaj :twisted:

Co do stwierdzenia wkaładasz i jedziesz wiadomo że niegy nie jest to tak łatwo, a chodziło mi o to że nie ma większych problemów, bo większości silników nie wrzucisz tu pod mache bo praktycznie nic nie pasuje.

Pozdro walduś 8)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”