Nastepnie nadal nie wlacza mi sie wentylator...
termostat chodzi bo chlodnica cala jest goraca...plyn tez jest
sprawdzalem czujnik temp. ECTF i pokazuje mi on 4,58 kOhm
a norma to : 1,11 - 1,7 kOhm
...ECTF – Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
sprawdzalem czujnik temp. ECT i pokazal mi 0,5 kOhm
a norma :
-20 st.C – 14.6-17.8 kOhm,
20 st.C – 2.2-2.7 kOhm,
80 st.C – 0.25-0.35 kOhm.
ECT – Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
byl bardzo goracy wiec moze i prawda
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2009-04-01 13:45 przez DUKE, łącznie zmieniany 1 raz.
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
DUKE pisze:Ciag dalszy problemow
wiecie co chyba juz zaluje ze kupilem probka
Nie chcę się wymądrzać ale z każdym autem miałbyś podobne problemy kupując go w takim stanie jak tego Probka. Mam nadzieję, że jednak nie pękniesz i wreszcie zacznie Ci dobrze jeździć
W sumie Duke widziałeś co kupujesz i na co się porywasz. Uszczelka pod głowicę to wydatek niecałe 500zł. Jak zdecydujesz się na pompę wody i inne części wal do mnie na PRIV. Pozdro