MBC-mimo regulacji doładowanie nie rośnie
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Ja mam dodatkowy wskaźnik od Drzymka
a błąd to mam jeden tylko bo wyjołem boost controler , i przez to
Jeszcze ejdna sprawa jak sobie jade tak 130 (byle pow 100) ustawie na tempomacie ta prędkość to po ok 10 min zaświeca mi się check engine i wystarczy że wcisne i puszcze gaz i jest ok.Sądziłem że to zbyt uboga lub zbyt bogata mieszanka ale jest ok tylko 42 .
pozdro
a błąd to mam jeden tylko bo wyjołem boost controler , i przez to
Jeszcze ejdna sprawa jak sobie jade tak 130 (byle pow 100) ustawie na tempomacie ta prędkość to po ok 10 min zaświeca mi się check engine i wystarczy że wcisne i puszcze gaz i jest ok.Sądziłem że to zbyt uboga lub zbyt bogata mieszanka ale jest ok tylko 42 .
pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- _KrISS_
- Posty: 107
- Rejestracja: 2006-08-14 11:08
- Samochód: Peugeot 607
- Galeria: viewtopic.php?t=10599
- Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)
Wyjąłeś go fizycznie czy tylko odpiąłeś wtyczkę od kompa?davidlive pisze: wyjołem boost controler
Ja miałem takie objawy przy nieszczelnym dolocie.davidlive pisze: Jeszcze ejdna sprawa jak sobie jade tak 130 (byle pow 100) ustawie na tempomacie ta prędkość to po ok 10 min zaświeca mi się check engine i wystarczy że wcisne i puszcze gaz i jest ok.Sądziłem że to zbyt uboga lub zbyt bogata mieszanka ale jest ok tylko 42 .
Jest Czarny Peugeot 407 Coupe 2.2 16v '07
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Całkowicie go nie ma.
No właśnie chodzi oto że wszystko przy moich problemach wskazuje na nieszczelny dolot , ale dolot mam szczelny zostaje jedynie uszczelka pod kolektorem dolotowym , może podczas strzału ja wywaliło???
dziś sie okaże jak sie za to wezmę.
pozdro
No właśnie chodzi oto że wszystko przy moich problemach wskazuje na nieszczelny dolot , ale dolot mam szczelny zostaje jedynie uszczelka pod kolektorem dolotowym , może podczas strzału ja wywaliło???
dziś sie okaże jak sie za to wezmę.
pozdro
Ostatnio zmieniony 2007-11-07 21:37 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
a to takie rysunek poglądowy na cała sytuacje , jak ktos nie wie jak to podpiąć
a ja mam to podpięte w ten sposób
TROSZKĘ POMOCY
a oto i potrzebne materiały (przetłumaczcie sobie , albo jak ktoś będzie łaskaw to niech to zrobi w nastepnych postach )
1 x 1/8" NPT 1/4" Barbed Nipple (Male Fitting) - $1.00
1 x 1/8" NPT 1/4" Barbed Nipple (Female Fitting) - $1.00
1 x 3/16" Ball Bearing - $0.15
1 x Utility Spring - $0.30
2 x 1/2" Hose Clamps - $0.75
Oto jak w łatwy sposób można wykombinowac sobie MBC
pozdrawiam i miłego przyspieszania
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Lipex
- Posty: 135
- Rejestracja: 2007-10-24 02:28
- Galeria: viewtopic.php?t=13455
- Lokalizacja: Dębica
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Jak to zamontowac masz podane na fotkach wyżej.
MBC czyli manual boost control (regulacja ciśnienia doładowania )
Zakładasz to miedzy turbinka a west gate (taki cycek przy turbine zwany akuratorem)
Oryginale w tym miejscu jest takie cuś http://www.fordprobe.pl/performanceprobe.pl/
zastępujesz to zwężką co powoduje zwiekszenie doładowania na 12 psi.
MBC jest o tyle lepsze że możesz sobie recznie bez zmieniania tej zwężki regulowac jakie w danej chwili chcesz miec doładowanie.
Mniejszego niz 6-7 psi (jesli turbo jest ok ) nie uzyskasz
sprawdzałem , wykręcając MBC w lewo ile sie da i doładowanie oscyluje na ok 0.45 Bar.
Masz autko Cynkiego więc pogadaj z nim o ci wsio wyjasni
MBC czyli manual boost control (regulacja ciśnienia doładowania )
Zakładasz to miedzy turbinka a west gate (taki cycek przy turbine zwany akuratorem)
Oryginale w tym miejscu jest takie cuś http://www.fordprobe.pl/performanceprobe.pl/
zastępujesz to zwężką co powoduje zwiekszenie doładowania na 12 psi.
MBC jest o tyle lepsze że możesz sobie recznie bez zmieniania tej zwężki regulowac jakie w danej chwili chcesz miec doładowanie.
Mniejszego niz 6-7 psi (jesli turbo jest ok ) nie uzyskasz
sprawdzałem , wykręcając MBC w lewo ile sie da i doładowanie oscyluje na ok 0.45 Bar.
Masz autko Cynkiego więc pogadaj z nim o ci wsio wyjasni
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Taaa... - a po zmianach takie: http://www.fordprobe.pl/chat/davidlive pisze:Oryginale w tym miejscu jest takie cuś http://www.fordprobe.pl/performanceprobe.pl/
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Odsyłacz to to, na co "klikasz" - nie zawsze to, co pokazuje pasek adresu
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- Lipex
- Posty: 135
- Rejestracja: 2007-10-24 02:28
- Galeria: viewtopic.php?t=13455
- Lokalizacja: Dębica
Tylko, że moje turbo to pompuje prawdopodobnie powyżej 12psi, bo się skala kończy na wskaźniku jak przycisne do spodu. Mam nawet filmik:davidlive pisze:
zastępujesz to zwężką co powoduje zwiekszenie doładowania na 12 psi.
MBC jest o tyle lepsze że możesz sobie recznie bez zmieniania tej zwężki regulowac jakie w danej chwili chcesz miec doładowanie.
Mniejszego niz 6-7 psi (jesli turbo jest ok ) nie uzyskasz
sprawdzałem , wykręcając MBC w lewo ile sie da i doładowanie oscyluje na ok 0.45 Bar.
Masz autko Cynkiego więc pogadaj z nim o ci wsio wyjasni
http://www.fordprobe.pl/upload/goget.php/video006.3gp
I co teraz mi może dać MBC
Lulu
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Lipex
- Posty: 135
- Rejestracja: 2007-10-24 02:28
- Galeria: viewtopic.php?t=13455
- Lokalizacja: Dębica
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Lipex
- Posty: 135
- Rejestracja: 2007-10-24 02:28
- Galeria: viewtopic.php?t=13455
- Lokalizacja: Dębica
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Lipex
- Posty: 135
- Rejestracja: 2007-10-24 02:28
- Galeria: viewtopic.php?t=13455
- Lokalizacja: Dębica
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Lipex
- Posty: 135
- Rejestracja: 2007-10-24 02:28
- Galeria: viewtopic.php?t=13455
- Lokalizacja: Dębica
No właśnie nie wiem dokładnie ile tego mam.
Jeśli mam 16psi, czyli 1,1 bara to bardzo fajnie, ale dowiem się o tym dopiero po 18 maja, mam nadzieje jeszcze przed zlotem.
Bo na fabrycznym wskaźniku skończyła mi się skala, dlatego już zamówiłem dodatkowy wskaźnik.
Kupiłem kilka innych rzeczy, które myślę zdążyć zamontować przed zlotem, mam nadzieje, że mi się uda.
Jeśli mam 1,1 bara to jak dla mnie bomba, bo więcej to już ciężko uzyskać.
Jeśli mam 16psi, czyli 1,1 bara to bardzo fajnie, ale dowiem się o tym dopiero po 18 maja, mam nadzieje jeszcze przed zlotem.
Bo na fabrycznym wskaźniku skończyła mi się skala, dlatego już zamówiłem dodatkowy wskaźnik.
Kupiłem kilka innych rzeczy, które myślę zdążyć zamontować przed zlotem, mam nadzieje, że mi się uda.
Jeśli mam 1,1 bara to jak dla mnie bomba, bo więcej to już ciężko uzyskać.
Lulu