Przy czyszczeniu sprawa wygląda tak, że od razu zabezpiecz się w uszczelki między przepustnicą a kolektorem, oraz między zaworem obrotów i przepustnicą, koszt ok 80zł za komplet z wysyłką
lub kupujesz preszpan 0.5mm i samemu wycinasz. Wzór masz na mazdaspeed

ja swoją uszczelkę między kolektorem a przepustnicą zmodyfikowałem i jest tak jak powinno być.
Dodatkowo przygotuj się na ubytki płynu chłodniczego, później po montażu musisz odpowietrzyć układ i będzie śmigać.
Co do tego przywieszania, to bym jeszcze sprawdził czy układ Ci się nie zapowietrza-sprawdź czy nie ubywa Ci płynu.
Jak w końcu ustawiłeś zapłon? Bo trochę chaosu się wdarło do Twoich wypowiedzi. Na pewno przyda się potomnym.
Z tego co zdążyłem zaobserwować, nie dysponujesz manualem, więc ściągnij ode mnie z drive'a, wiele Ci to rozjaśni.
https://drive.google.com/file/d/0B7sRBL ... sp=sharing