Strona 2 z 7

: 2006-02-22 14:58
autor: strober
Ten gaz Ci chyba Qki się do kabiny przedostaje bo literki Ci się już mieszają!Co do gazu to profanacja(chyba że się buja autem służbowym :lol: ), a o różnych przygodach z gazem już nie raz słyszałem :!: W dłuższym okresie wychodzą na jaw spustoszenia jakie poczynił gaz :!: Ale jak kto lubi-zawsze będą przeciwnicy i zwolennicy!

: 2006-02-22 15:00
autor: Sqad
Vectra ja wiem że gaz to syf sam go nie znosze wystarczy że ma podniesioną temperature spalania, a tego nie da się przeskoczyć, a potem robota upalonych gnizd zaworowych czy zbetonionych uszczelniaczy może przekroczyć kase zaoszczędzoną na jeździe na gazie. Zresztą przy takim spalaniu co mam ja np. teraz to mi nawet nie przechodzi przez głowe taki denny pomysł.

samochód gazem zwykłym kaleczy się już po 20 tyś kilometrów problemy się zaczynją, w przypadku sekwencji ten czas wydłuża się 2-3 krotnie tak więc qki poczekamy jeszcze troche. Dobrze wiesz że nie znosze gazu i w tej kwestii jestem nie do przegadania.

Zresztą często się dzieje tak że jak się założy gaz to się zaczynja problemy, jak np. pelot w I genie, a przecież robił to w takim samym, jak to określiłeś profesjonalnym warsztacie co ty.

Ale wracjąc do dyskusji na temat. Wiemy już że 2.0 ma odcięcie paliwa, kto zna metode na ominięcie tego??

: 2006-02-22 15:52
autor: Probiacz2000
tak gaz to syf, ale nie odczowa sie tego od razu tylko po dluzszym okresie uzytkowania. wiem po poprzednim aucie. nic mi sie nie psulo, ale auto sie zamulilo strasznie i na wyzszych obrotach szarpalo itp... teraz nie mam najmiejszego zamiaru przerobic auta na gaz bo z przyjemnej jazdy zmienia sie to w zwykly srodek transortu, a po zmienie na benzyne i tak czuc szkody wyzadzone gazem. ;]

: 2006-02-22 16:17
autor: Wito
Kiedyś prowadziłem podobną rozmowe na temat ograniczenia prędkości i wyszło tak: USA ma ograniczenie do 180, a europa nie ma ograniczeń. Tak jak pisze Strober 180km/h i auto zaczyna sie trząść, ja osobiście za pierwszym razem już myślałem że coś się stało z silnikiem(nie przyjemne uczucie), ale to tylko ogranicznik.

Pozdrowionka

: 2006-02-22 17:13
autor: Probiacz2000
aha i to by byla odpowiedz na moje pytanie. mam wersje EU wiec jak mowi Wito nie powinienem miec ogranicznika. jak to sprawdze to napisze.

: 2006-02-22 17:18
autor: Kristofer
Zgadza się Wito , Ja mam wersję euro i nie mam ogranicznika :D
Max prędkość 205 km/ :roll:

: 2006-02-22 19:14
autor: tofil
Ja jechałem moim ponad 200 ale musiałem hamować :cry: Żadnego ogranicznika nie mam.

: 2006-02-22 20:28
autor: Sqad
na lpg czy unleaded fuel??

: 2006-02-24 15:58
autor: Robert
Szukając zupełnie czego innego odgrzebałem przypadkiem jakieś ograniczniki:
:arrow: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=730

: 2006-02-24 16:59
autor: tofil
Sqad pisze:na lpg czy unleaded fuel??
Na bynie i dodam, że wtedy jeszcze nie było lpga. Jednak autu załadowane 3 dorosłymi i kupą bagaży bo z wakacji wracałem.

: 2006-03-01 17:16
autor: Tengel
200km/h na benzynie,byloby troche wiecej,ale skonczyla sie prosta:(. Dodam ze testowany byl w z trzema osobami na pokladzie. Z tym ogranicznikiem to chyba lipa, nic nie zauwazylem. Na gazie rzeczywiscie jest nieco gorzej,ok 190 km/h,bez sekwencji.

: 2006-03-01 19:08
autor: nerVous
Mam 2.o USA i podobnie jak Strober przy 180 zaczyna autem szarpac i wiecej nie chce jechac :twisted:

: 2008-05-31 17:21
autor: HUNT18
Ja moim wiecej jak 180 nie mialem okazji smigać . Apropo gazu i jego wpływu u mojego ojca w firmie vectra ma juz 180tys przejechanych wszystko na gazie (orginalna instalacja w serwisie montowana przy zakupie) i poki co żadnych problemów z silnikiem. Autko z 2002 roku.

: 2008-06-01 11:33
autor: guciek
To samo jest w jedynce gl u mnie na bezynie 180 i szarpie a na gazie troszke ponad 200 oczywiscie sprawdzone inna metoda niz licznik bo w Gl skala licznika konczy sie przy 160:)

: 2008-06-01 11:51
autor: BenzoPiren
A ja miałem okazję wczoraj taki test odbyć, i jestem pozytywnie zaskoczony sądziłem że więcej jak 170 / 180 nie pojadę a skończyłem na 195 i musiałem hamować z racji na motocyklistów, jechałem na lpg

: 2008-06-01 12:17
autor: sawmaster
u mnie wystarczy niedługa prosta i osiąga 170km/h ale by osiągnąć np 180 i potrzeba naprawdę dłużo czasu, max 180km/h bo nie jeździłem aż takimi prostymi i długimi drogami aby dobić do 200

: 2008-06-01 13:16
autor: dyb
ja tez wiecej niz 180 nie jechalem
do 160 na 4rce, pozniej piatka i juz slabiej ciagnie ;)

: 2008-06-01 14:41
autor: sawmaster
to dziwne u mnie bo na 5 biegu więcej niż 160 km nie chciał iść, ale może to była przyczyna tego że lekko miałem zapchany kat

: 2008-06-01 20:19
autor: rabull
moja 2 litrówka rozpędzała się do 210 km/h pod warunkiem ze lałem V-power i nie jechałem pod wiatr nie sądzę żeby miała jakieś ograniczenie :twisted:

: 2008-06-01 20:25
autor: Kocureq
Amerykańskie wersje miały ograniczenie do 180 zaszyte w komputerze. Euro - nie.

: 2008-06-01 22:52
autor: 2Ya
rabull pisze:moja 2 litrówka rozpędzała się do 210 km/h pod warunkiem ze lałem V-power i nie jechałem pod wiatr nie sądzę żeby miała jakieś ograniczenie :twisted:
chyba z wiatrem i dołożonym żaglem :twisted:
:wink:

Pzdr. & c ya..

: 2008-06-02 06:30
autor: Voodoo
Mój też spokojnie wyciąga 200 km/h, a do zamknięcia budzika jeszcze troszkę mocy zostaje. Więc nie jest tak źle.

: 2008-06-03 00:37
autor: rabull
chyba jasno napisałem że z wiatrem ?? :wink:

: 2008-06-03 16:10
autor: sawmaster
rabull pisze:chyba jasno napisałem że z wiatrem ?? :wink:
no i jeszcze wywalić lusterka i założyć oponki o małych oporach toczenia to myślę że te 210km/h to jak najbardziej możliwe :)

: 2008-06-03 16:16
autor: HellHound
Nie wiem co w tym dziwnego. Scorpio(2.0 DOHC 16v) na czterech biegach leci 200km/h. Fakt ma silnik mocniejszy o 24KM, ale buda waży o prawie 400kg więcej, nie wspominając o aerodynamice :wink: Więc 200km/h dla Proba 2.0 powinno być jak najbardziej osiągalne :P