Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
GAS TECH 504
zaczynam montować instalację od Ravena,i w związku z tym mam prośbę czy ktoś mógłby wrzucić fotkę silnika z zamontowaną sekwencją?chodzi mi o rozmieszczenie poszczególnych elementów,oraz podpatrzenie w którym miejscu nawiercacie kolektor ssący...tylko proszę tego kolegę "macieja-gazola" o niezamieszczanie fotek swoich instalacji.po tej wypowiedzi już napewno nie powierzyłbym mu Probka.... :

domyślam się że kolega demontuje ,myje i czyści, a następnie nawierca kolektory wydechowe(bo w ssących raczej nagar nie ma się z czego osadzić)czyli doprowadza gaz do wydechu?!?!a to mi się już zupełnie nie podoba....maciej pisze:Witam niestety tak się składa że kolektory wykręcam i na stole nawiercam przy okazji myje je ,czyszcze z nagaru .



Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity

Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
Wykręć kolektor ssący i zobacz sobie co tam masz .w nowym aucie jest czysty. Jeśli chcesz mieć resztki z wiercenia i gwintowania w silniku alninium , to jesteś dobrym posiadaczem auta i wtedy mówią że gaz psuje auto .
P.S wykręć i zobacz co tam masz lub spóż na przepustnice i wyobraż sobie co dalej jest
P.S wykręć i zobacz co tam masz lub spóż na przepustnice i wyobraż sobie co dalej jest
spóż-ałem na przepustnicę....napewno to nie jest "nagar"Ty mylisz pojęcia człowieku!a jeśli nie wiesz o czym piszesz-lepiej nie pisz wcale!
Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity

Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
To sobie człowieku odkręć i zobacz koektor w środku człowieku .Ja to mam na co dzień . A dysze od wtrysku gazu montuje się jak naj bliżej i optymalnie do wtryskiwaczy benzyny . Nie ściąganie kolektora to leniwość . Myśl sobie co chcesz ,jak sobie pościelisz tak się wyśpisz .
Pozdrawiam
Ps kończe temat bo spiesze się na Koncert TOP Trendy
Pozdrawiam
Ps kończe temat bo spiesze się na Koncert TOP Trendy
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
To gdzie co włożysz to Twoja indywidualna koncepcja.
Najważniejsze to:
1.) Parownik najlepiej jakby był niżej od górnej krawędzi chłodnicy. Ja mam koło rozrządu i wydaje mi się że jest za wysoko, bo może się zapowietrzać.
2.) kolejność wtrysków gazu musi być odpowiednio do wtrysków benzyny, bo komputer wysterowuje je pobierając sygnał z wtrysku benzyny, dlatego m.in. zaleca się przyspieszenie zapłonu.
Najlepiej chyba zrób tak jak miał Raven, bo jak to robił zdolny gazol to pewnie poskracał przewody pierdoła.
Jeżeli nie masz instrukcji montażu z opisem kolorów kabli i gdzie idą pogadaj z Maciuchą, przy dobrych wiatrach ( krzynka pifa
) podrzuci Ci na maila. 
Najważniejsze to:
1.) Parownik najlepiej jakby był niżej od górnej krawędzi chłodnicy. Ja mam koło rozrządu i wydaje mi się że jest za wysoko, bo może się zapowietrzać.
2.) kolejność wtrysków gazu musi być odpowiednio do wtrysków benzyny, bo komputer wysterowuje je pobierając sygnał z wtrysku benzyny, dlatego m.in. zaleca się przyspieszenie zapłonu.
Najlepiej chyba zrób tak jak miał Raven, bo jak to robił zdolny gazol to pewnie poskracał przewody pierdoła.

Jeżeli nie masz instrukcji montażu z opisem kolorów kabli i gdzie idą pogadaj z Maciuchą, przy dobrych wiatrach ( krzynka pifa


Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt: