Ten ,,jęczący'' (w pozytywnym sensie) dźwięk kompresora jest super, przypomina dodge'a hellcata, a w sumie nawet taki sam odgłos. Probe Pawlacza osoby o słabszych nerwach przy przejażdżce potrafi przyprawić o palpitacje serca - sprawdzone, robiłem za pasażera.
Ja i tak wybrałbym LS1, ale co kto lubi. Szacun dla Pawlacza za całokształt.
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Pawlacz
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 681
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Pawlacz
Mierzyłeś czymś czasy jakie robi teraz ? 0-100 ; 1/4 itp ?
- pawlacz
- Posty: 378
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Pawlacz
Jeszcze nie, jak dorwę kogoś z dragym lub czymś podobnym to zmierzę.
- pawlacz
- Posty: 378
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Pawlacz
Trochę napraw od ostatniego posta:
-klocki+tarcze tył TRW, nowy zacisk FERODO, stary ciekł
-polakierowanie ramiona wycieraczek "garażowo"

-naprawione podświetlenie daszka przeciwsłonecznego, nie działało odkąd kupiłem samochód; winny był przerwany kabel w głębi podsufitki, udało się zrobić bez jej zdjemowania

-dołożone kolanko paliwowe 45 stopni, gdy było proste to wąż za bardzo pracował, parciał i ciekł

-zmienione wszystkie żarówki z tyłu

-zmieniona rolka napędu, stara dostała luzu i po prostu wypadła



Ogólne zdięcia:



Minęło ponad 10 lat odkąd mam samochód, zleciało bardzo szybko. Porównanie teraz a 2014 w tych samych miejscach:







Jak ktoś ma haczyk do zawieszenia kurtki, montowany w podsufitce z tyłu, to chętnie kupię.
-klocki+tarcze tył TRW, nowy zacisk FERODO, stary ciekł
-polakierowanie ramiona wycieraczek "garażowo"

-naprawione podświetlenie daszka przeciwsłonecznego, nie działało odkąd kupiłem samochód; winny był przerwany kabel w głębi podsufitki, udało się zrobić bez jej zdjemowania

-dołożone kolanko paliwowe 45 stopni, gdy było proste to wąż za bardzo pracował, parciał i ciekł

-zmienione wszystkie żarówki z tyłu

-zmieniona rolka napędu, stara dostała luzu i po prostu wypadła



Ogólne zdięcia:



Minęło ponad 10 lat odkąd mam samochód, zleciało bardzo szybko. Porównanie teraz a 2014 w tych samych miejscach:







Jak ktoś ma haczyk do zawieszenia kurtki, montowany w podsufitce z tyłu, to chętnie kupię.
-
- Klubowicz
- Posty: 3852
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Pawlacz
Nardzo ładmie się prezentuje.
Duży PLUS za utrzymywanie Probe w takim stanie
Duży PLUS za utrzymywanie Probe w takim stanie
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)