...tylko gumówkęAstro pisze:Dee - jeśli chcesz więcej jak -30mm to nie masz co kupować Jamexów.
Taxon
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Taxon
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Taxon
Astro ale ja wcale nie chcę Jamexów zakładać
Lepiej brzeszczota. Nie tylko obniżę auto ale też koszty..tylko gumówkę
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Taxon
He he he....takie były początki tuningu. Poza tym najprostsze rozwiązania są najlepsze.
A tak poważnie, to nie wiem, czy jest sens obniżania bardziej niż 3 cm w aucie do codziennej jazdy. Tak jak teraz jest OK - jak już pisałem auto nie straciło na komforcie, a zyskało na zakrętach
A tak poważnie, to nie wiem, czy jest sens obniżania bardziej niż 3 cm w aucie do codziennej jazdy. Tak jak teraz jest OK - jak już pisałem auto nie straciło na komforcie, a zyskało na zakrętach
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Taxon
Taxon masz jakieś zdjęcia z profilu z przed i po glebie bo na te od astro się raczej nie doczekam
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Taxon
Niestety takich typowych profili nie mam, a faktycznie można było walnąć.
Poza tym zgodnie z tym, co powiedział mi mechanior - samochód tak definitywnie"opadł" dopiero po dłuższym czasie.
Poza tym zgodnie z tym, co powiedział mi mechanior - samochód tak definitywnie"opadł" dopiero po dłuższym czasie.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- mario88
- Posty: 152
- Rejestracja: 2007-11-14 11:57
- Samochód: Ford Probe 2.5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=12865
- Lokalizacja: Świecie
Re: Taxon
Witam fajne autko konkretny felunek:) xDD, u mnie mam jamexy autko przy pierwszym założeniu wydawało sie wyższe niz seria, po jakimś czasie opadło i jest o wiele niżej na przodzie. tył raczej nie opadł, moze minimalnie. jesli ktoś chce wiecej niz -30mm to jamexy odpadają. na ebay.de są zawieszenia na gwincie czasami po dobrych pieniądzach.
FORD PROBE 2.5 V6 24V
Audi A6 Avant Quattro 2.5 V6 TDi S-line
Audi A3 1.9 Tdi 130ps
Pontiac Firebird 91 5.7 V8
Audi A6 Avant Quattro 2.5 V6 TDi S-line
Audi A3 1.9 Tdi 130ps
Pontiac Firebird 91 5.7 V8
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Taxon
Tył raczej nie ma prawa opaść, bo sprężyny tylne w przeciwieństwie do przednich - mają więcej zwojów niż seria. Dzięki temu są twardsze i autko lepiej się trzyma.
Przód tak jak mówisz - opada po pewnym czasie. Opuszczanie bardziej progresywne nie ma sensu, bo nie da się jeździć. Tym bardziej jak ktoś ma większe fele i szerszy kapeć.
-- dodano 2009-10-14 11:32 --
Wrzuciłem parę fotek mojego nowego dupowozu. W miarę modyfikacji będę wszystkie dokumentował.
Pozdrawiam
Przód tak jak mówisz - opada po pewnym czasie. Opuszczanie bardziej progresywne nie ma sensu, bo nie da się jeździć. Tym bardziej jak ktoś ma większe fele i szerszy kapeć.
-- dodano 2009-10-14 11:32 --
Wrzuciłem parę fotek mojego nowego dupowozu. W miarę modyfikacji będę wszystkie dokumentował.
Pozdrawiam
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: Taxon
A ja miałem już okazję na żywo zobaczyc tego Cougara i powiem, że nawet fajnie się prezentuje, w końcu to następca De-generacji . Śmigałem takim kiedyś w Gran Tourismo na psie . Taxon dawaj więcej fotek i pokaż jak w środku wygląda.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Taxon
No to czas na pierwsze naprawy i związane z tym mody
Do wymiany mam niestety lewy wahacz (polskie drogi), co w przypadku tego autka wiąże się z utratą 500 PLN (ASO).Zamienników brak.Samych tulei generalnie nie da się zostać, a jeżeli już się dostanie jakieś podróbki (ford nie robi) to koszt jest chory - 360 PLN - więc jak widać - nie opłaci się kombinować. Muszę wymienić też uszczelniacz lewej półosi, bo lekko puszcza olej. Z napraw generalnie to wszystko. Oczywiście standardowo - przygotowania do zimy (wymiana oleju w silniku i skrzyni, płyn w chłodnicy).
Modyfikacje obejmą zimny dolot ze stożkiem i wymianę kata na strumienicę, bo niestety się "przeżył" i lekko dławi silnik. Prawdopodobnie zostanie też zaślepiony zawór EGR , ale to jeszcze muszę przemyśleć ze względu na nadchodzącą zimę. Zaślepienie generalnie pozytywnie wpływa na silnik i osiągi, ale z drugiej strony dzięki dopalaniu spalin silnik o wiele szybciej się nagrzewa, co zimą jest akurat przydatne.
Wiosną będą kolejne mody - w planach jest przelotowy wydech z kolektorem (Mario z Płocka), Aluski 17" i być może opuszczenie auta, ale to dopiero jak pojeżdżę na 17-tkach i zobaczę jak autko będzie wyglądać i jeździć.
-- dodano 2009-11-09 11:46 --
No więc już po najważniejszych naprawach
Wszystko robiłem w ASO (Ford Auto Plaza-Bielany). Oprócz wahacza wymieniony został uszczelniacz półosi i wymieniony olej w skrzyni biegów. Pracuje jak nowa. Wszystko zamknęło się w niecałym 1000 PLN. Wymienili mi spalone żarówki, podociągali wydech i sprawdzili całą elektrykę. W ostatni weekend wymieniłem olej i filtr w silniku oraz płyn chłodniczy (cholera wie, co zalał poprzednik) no i kocur dostał nowe"buty" na zimę od Goodyeara.
Na najbliższy czas przewidziana modyfikacja dolotu i wymiana filtra paliwa.
-- dodano 2009-12-09 13:45 --
Na Mikołaja (5-6 grudnia 2009) Cougi dostał nowy dolocik Całość robiona na gratach SIOMOTA, które dotarły w piątek. Fotki w pierwszym poście galerii
Do wymiany mam niestety lewy wahacz (polskie drogi), co w przypadku tego autka wiąże się z utratą 500 PLN (ASO).Zamienników brak.Samych tulei generalnie nie da się zostać, a jeżeli już się dostanie jakieś podróbki (ford nie robi) to koszt jest chory - 360 PLN - więc jak widać - nie opłaci się kombinować. Muszę wymienić też uszczelniacz lewej półosi, bo lekko puszcza olej. Z napraw generalnie to wszystko. Oczywiście standardowo - przygotowania do zimy (wymiana oleju w silniku i skrzyni, płyn w chłodnicy).
Modyfikacje obejmą zimny dolot ze stożkiem i wymianę kata na strumienicę, bo niestety się "przeżył" i lekko dławi silnik. Prawdopodobnie zostanie też zaślepiony zawór EGR , ale to jeszcze muszę przemyśleć ze względu na nadchodzącą zimę. Zaślepienie generalnie pozytywnie wpływa na silnik i osiągi, ale z drugiej strony dzięki dopalaniu spalin silnik o wiele szybciej się nagrzewa, co zimą jest akurat przydatne.
Wiosną będą kolejne mody - w planach jest przelotowy wydech z kolektorem (Mario z Płocka), Aluski 17" i być może opuszczenie auta, ale to dopiero jak pojeżdżę na 17-tkach i zobaczę jak autko będzie wyglądać i jeździć.
-- dodano 2009-11-09 11:46 --
No więc już po najważniejszych naprawach
Wszystko robiłem w ASO (Ford Auto Plaza-Bielany). Oprócz wahacza wymieniony został uszczelniacz półosi i wymieniony olej w skrzyni biegów. Pracuje jak nowa. Wszystko zamknęło się w niecałym 1000 PLN. Wymienili mi spalone żarówki, podociągali wydech i sprawdzili całą elektrykę. W ostatni weekend wymieniłem olej i filtr w silniku oraz płyn chłodniczy (cholera wie, co zalał poprzednik) no i kocur dostał nowe"buty" na zimę od Goodyeara.
Na najbliższy czas przewidziana modyfikacja dolotu i wymiana filtra paliwa.
-- dodano 2009-12-09 13:45 --
Na Mikołaja (5-6 grudnia 2009) Cougi dostał nowy dolocik Całość robiona na gratach SIOMOTA, które dotarły w piątek. Fotki w pierwszym poście galerii
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V