MechanikCzasu

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
-michal-
Posty: 982
Rejestracja: 2011-12-10 03:04
Samochód: Yugo Koral :P
Lokalizacja: Lublin, Chełm

Re: MechanikCzasu

Post autor: -michal- »

MechanikCzasu pisze: muszę jeszcze pomalować podszybie na czarno... Podobno taki spray od firmy K2 jest co poczernia plastik :]
pewnie chodzi ci o sprej strukturalny do zderzaków od K2

Podszybie można też spróbować potraktować opalarką, posiwiałe zderzaki od Fiaciora wyglądały jak nowe po opalarkowym zabiegu, podszybie też powinno wrócić do czerni
Oxanin pierwszej klasy :mrgreen:
Awatar użytkownika
wuka
Klubowicz
Posty: 1031
Rejestracja: 2012-01-25 20:30
Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=19968
Lokalizacja: Kraków, Gorlice

Re: MechanikCzasu

Post autor: wuka »

Tylko proponuje mieć mocne baczenie na szybę, zapewne może łatwo pstryknąć od naprężeń spowodowanych temperaturą :|
Obrazek
Awatar użytkownika
-michal-
Posty: 982
Rejestracja: 2011-12-10 03:04
Samochód: Yugo Koral :P
Lokalizacja: Lublin, Chełm

Re: MechanikCzasu

Post autor: -michal- »

dla spokojności zalecam demontaż plastikowego podszybia :)
Oxanin pierwszej klasy :mrgreen:
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: MechanikCzasu

Post autor: Lukas007 »

Jezeli lakier czarny, strukturalny w sprayu to tylko Novol. K2 i Boll sie bardzo słabo kładą wedlug mnie.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: MechanikCzasu

Post autor: KrecioPL »

Ja polakierowałem podszybie w kolor czarny mat lakierem Den Braven. Zmatowiłem, odtłuściłem, prysnąłem lakierem.
Trzyma się już dwa lata, polecam.

Spray kosztował 12,99zł... Jak ktoś chce to podrzucę na zlot.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
DanielPGT
Posty: 171
Rejestracja: 2014-02-23 12:38
Samochód: Ford Probe II GT 2.5 V6 KL-ZE USA '95r.
Galeria: viewtopic.php?t=21933
Lokalizacja: Lubelskie (Rokitno)

Re: MechanikCzasu

Post autor: DanielPGT »

Novol czarny strukturalny pozostawia drobnoziarnistą powłokę matową według mnie nie wygląda to ciekawie na podszybiu..
Ja polecam podkład bezbarwny Novol Plastic Primer a na to Novol czarny połysk. Efekt i trwałość jest naprawdę super o ile ktoś chce mieć plastiki w połysku :-)
Ford Probe II GT USA 2.5 V6 KL-ZE
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: MechanikCzasu

Post autor: MechanikCzasu »

Dobra dzisiaj udało mi się odwrócić sprężyny zrobić przegub wewnętrzny, i łożysko podpory półosi :) a i zmieniłem podświetlenie w nogach na kolor niebieski jutro dam zdjęcia ;) i teraz czekam aż pójdę do pracy i zmiana zawieszenia ;/
Awatar użytkownika
wuka
Klubowicz
Posty: 1031
Rejestracja: 2012-01-25 20:30
Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=19968
Lokalizacja: Kraków, Gorlice

Re: MechanikCzasu

Post autor: wuka »

=D>
Oby tak dalej, trzymam kciuki.
Obrazek
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: MechanikCzasu

Post autor: MechanikCzasu »

A w jako sposób zmienić gumy na drązku stabilizatora
?
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1242
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: MechanikCzasu

Post autor: Spider33 »

Odkręcasz je i wymieniasz na nowe.
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: MechanikCzasu

Post autor: MechanikCzasu »

Ale w jako sposób się tam dostać bo nawet łapki nie odzie wsadzić?
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5243
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: MechanikCzasu

Post autor: Romas »

Opuścić sanki trochę
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: MechanikCzasu

Post autor: MechanikCzasu »

Tzn? Czy na sankach trzyma się silnik czy jak
? Może ktoś to rozwinąć?
DNF91
Posty: 154
Rejestracja: 2016-01-20 08:25
Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MechanikCzasu

Post autor: DNF91 »

Romas, to chyba masz rękę jak drwał :wink: ja bez opuszczania sanek wymieniłem gumy stabilizatorów.
Było ciężko, trwało to ze 2h, miejsca na klucz tyle, że kręcisz 1/8 obr, ale da się :D
MechanikCzasu, od razu weź pod uwagę rozwiercanie śrub oraz cięcie końcówek-to będzie bankowe.
Pamiętaj też, żebyś najpierw zmierzył średnicę stabilizatora, bo było kilka rodzajów. Ja mam 27 albo 28mm i nie było tak łatwo z doborem.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: MechanikCzasu

Post autor: infernoblade »

DNF91 pisze: ja bez opuszczania sanek wymieniłem gumy stabilizatorów.
Potwierdzam, da się bez problemu wymienić, bez opuszczania sanek. Przy odpowiednich kluczach 30 min roboty
DNF91 pisze:MechanikCzasu, od razu weź pod uwagę rozwiercanie śrub oraz cięcie końcówek-to będzie bankowe.
Dlaczego? Już parę sanek odkręcałem,, z czego jeden probek stał dłuższy czas przyrośnięty do ziemi, śruby bez problemu puściły. Nie twierdzę, że na bank będzie dobrze, ale jak nikt wcześniej nie mieszał, to powinny się odkręcić :wink:
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: MechanikCzasu

Post autor: MechanikCzasu »

-- oryginalny post 2016-04-14 18:52 --

Kurcze to robota na inny piękny dzień kupie obrazu poiuretany żeby się nie bawić z tym 2 razy :)

-- dodano 2016-04-14 18:55 --

A co te sanki trzymają wgl. Auto do góry i co muszę odkręcić zanim zacznę je opuszczać? Czy muszę podstawic coś pod silnik itd?
DNF91
Posty: 154
Rejestracja: 2016-01-20 08:25
Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MechanikCzasu

Post autor: DNF91 »

Inferno, co do cięcia i wiercenia to chodziło mi o łapy gum stabilizatorów i śruby od końcówek stabilizatorów.
Jeśli końcówki nie były ruszane jakiś czas, to na bank idą do cięcia :)
Ja mam to szczęście, że mam dremela z tarczami diamentowymi, więc cięcie końcówek zajęło mi z 30minut na komplet.
Z kątówką raczej tam nie wejdziesz. Co do kluczy przy gumach.. oj jakbym miał płaskie grzechotki to parę minut i po sprawie ;)
Przy wymianie gum, pamiętaj żeby je przesmarować choćby ludwikiem. Łatwiej wejdą na stabilizator i szybciej wciśniesz na nie łapę.

Sanki, to inaczej belka. Spina zawias itp.
Pozdrawiam

Edycja.
Pamiętaj, że przy poliuretanach możesz zyskać dodatkowe odgłosy przy jeździe po nierównościach :D piski to Twój nowy kumpel :D
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: MechanikCzasu

Post autor: MechanikCzasu »

Mam klucze płaskie z grzechotka więc może się rusze i zobaczę co z tego będzie :)
DNF91
Posty: 154
Rejestracja: 2016-01-20 08:25
Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MechanikCzasu

Post autor: DNF91 »

Śruby pewnie nie dadzą za wygraną, więc pierwsze ich ruszenie zwykłym płaski, potem grzechotka, bo inaczej ją zerwiesz.
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5243
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: MechanikCzasu

Post autor: Romas »

ja wole popuścić sanki i zrobić to w o wiele szybciej.
Sanki trzymają silnik i magiel :wink:
DNF91
Posty: 154
Rejestracja: 2016-01-20 08:25
Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MechanikCzasu

Post autor: DNF91 »

Popuszczenie sanek to też tak wiesz.. możesz 3 dni się cackać ze śrubami :D
Ja bym się lekko zdenerwował jakbym miał zrzucać sanki dla dwóch gum :P
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: MechanikCzasu

Post autor: MechanikCzasu »

Zobaczę co z tego będzie ale wezmę się za to w weekend :)
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: MechanikCzasu

Post autor: infernoblade »

DNF91 pisze:Jeśli końcówki nie były ruszane jakiś czas, to na bank idą do cięcia :)
No tak, w większości przypadków trzeba ciąć, ale skoro ściągasz belkę to lepiej je obciąć tam gdzie wygodniej ( na środku) a dokończyć operację już po ściągnięciu jak będzie więcej miejsca :wink: Gorzej jak chcesz wymienić same łączniki wtedy dramat #-o
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: MechanikCzasu

Post autor: MechanikCzasu »

-- oryginalny post 2016-04-14 21:10 --

Końcówki wymieniłem ale udało mi się górę obciąć i zmieniałem wahacze więc Dolnego nie musiałem ciąć że wszystkiego została Mo tylko zmiana gum :) a i ostatnie moje zmiany dotyczące oświetlenia stóp z żółtego na niebieski. Oceńcie czy wam się podoba :) bo mi tak :).
Żarówki Led niebieskie.

-- dodano 2016-04-14 21:58 --
Załączniki
DSC_0153.JPG
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: MechanikCzasu

Post autor: LukaszProbe »

2 fast 2 furious
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”