obrotomierz - problemy z nim związane.
Re: obrotomierz - problemy z nim związane.
witam, tez mam problem z obrotomierzem, mianowicie moim zdaniem pokazuje zanizone wartosci, jak jest na luzie i wlaczam to mi pokazuje okolo 300 obrotow na minute a odcinka jest przy 4000 (slychac ze kreci sie o wiele wyzej) jest po prostu zle zeskalowany czy moze jakies spiecie lub cos padlo i pozostaje tylko wymiana?
Re: obrotomierz - problemy z nim związane.
Pewnie był licznik rozbierany i został ponownie źle poskładany i tym samym przez to nieodpowiednio wyskalowany
pozdro.
pozdro.
- lysolek21
- Posty: 33
- Rejestracja: 2011-06-17 21:19
- Samochód: II gen 93' 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=20023
- Lokalizacja: Warszawa
Re: obrotomierz - problemy z nim związane.
ja zauważyłem taką zależność u siebie, że w zimę pokazuje idealnie a jak się robi cieplej to zaczyna się podobna historia jak u Ciebie, gdzieś na forum wyczytałem, że odpowiedzialny jest za to jakiś oporniczek czy coś podobnego
-duuużo wcześniej II gen 2.5 V6 euro
-teraz powrót do pasji i znów II gen 2.5 V6 euro
-teraz powrót do pasji i znów II gen 2.5 V6 euro
Obrotomierz-gdzie jest podlaczony?
Mam dziwne pytanko.Jak w probe jest podlaczony obrotomierz??Czy jest bezposrednio wpiety do srodkowego pinu w mniejszej kostce aparatu zaplonowego?Chodzi o aparat KL01.
Posiadam mazde 323f.Pierwotnie byla z silnikiem 2.0V6 ale zrobilem swapa na KLa i problem jest z obrotkiem.W 2.0 sygnal na niego idzie z ECU.W KL05 niby jest opcjonalne to wyjscie ale u mnie nie dziala.Podlaczylem pod aparat zaplonowy do srodkowego pinu tam gdzie niby wychodzi impuls na obr i jest git ale na wolnych obrotach.Podczas jazdy gdy dodam gazu to wskazowka obrotomierza skacze jak glupia.Ktos pomoze?
Posiadam mazde 323f.Pierwotnie byla z silnikiem 2.0V6 ale zrobilem swapa na KLa i problem jest z obrotkiem.W 2.0 sygnal na niego idzie z ECU.W KL05 niby jest opcjonalne to wyjscie ale u mnie nie dziala.Podlaczylem pod aparat zaplonowy do srodkowego pinu tam gdzie niby wychodzi impuls na obr i jest git ale na wolnych obrotach.Podczas jazdy gdy dodam gazu to wskazowka obrotomierza skacze jak glupia.Ktos pomoze?