

to coś żeś ...... To mi wyleciało 2,5L z 4L które tam powinny byćMattijjah pisze:ja spuściłem olej i wlałem nowy przez czujnik prędkościomieża i weszło mi tylko 1.5 litra :\
nawet na allegro jestpusher1 pisze:Tylko gdzie takie coś dostać i za ile?? Ja zalałem mobilem dextron II i chodzi bez zarzutu . A ten olej który ty podajesz to odpowiednikiem jest właśnie dextron II>![]()
Dokładnie tak...Bendek pisze:Bzdety piszecie! Skrzynie się walą ale nie od oleju...tak już jest że dyfer i zabezpieczenie wałka satelit jest za słabe...skrzynie w jedynkach padały i będą padać.....
A oleje jakieś za 200-300 zł też nie pomogą....
Faktycznie na pewno nie.pusher1 pisze:Tak taki sam jak do automatu, zgadzam się w 100 procentachI na pewno nie żaden 75w90 tym bardziej że w niektórych jedynkach tak jak i w mojej jest manualna skrzynia ale ma chłodniczkę
A zresztą mi zwisa, po prostu chciałem pomóc i powiedziałem co znalazłem na forach.Notchy Manual (MTX) Gearboxes
The correct all-temperature gearbox oil weight is 75w90. A GL-5 oil can only be used if it does not contain sulphur
RX śmiałem się bo ja bym się nie sugerował w taki sposób są pewniejsze źródła.Xandr pisze:
Badziewie lejecie wiadomo że skrzynia to i kujawski przepali![]()
a zdajesz sobie sprawę dlaczego ???luki2006 pisze:W katalogu patrzac na mazde 626gd zalecaja 75w90oczywiscie mowie o manualu.
Mazdy 626 GD nie mają Intercoolera.luki2006 pisze:![]()
![]()