
Dziś dostałem od kumpla z E-X-C Short Shifter --firmy Megan racing [na testy] mam przetestować jak to działa i jak się sprawuje w codziennym eksploatowaniu.
Pasuje do modelu od 93 w górę i nie ma znaczenia czy 2.0 czy 2.5. Wygląd jest typowo sportowy czyli "prosta"gałka[jak bila]- polerowana wraz z drążkiem,a element ze sworzniem w kolorze fioletowym.To na tyle jeżeli chodzi o walory estetyczne teraz najistotniejsza kwestia czyli po co i dlaczego? Powód jest prosty czyli dzięki specjalnemu kształtowi lewarka oraz specjalnie skrojonej długości będzie można szybciej i płynniej zmieniać biegi czy przy codziennym przemieszczaniu się czy przy sprincie.
Co do ceny- będę dla klubu negocjował jak najbardziej korzystną oczywiście wszystko zależy od ilości .

Modyfikacja sama w sobie potrzebna dająca konkretne efekty + orginalny wygląd całego lewarka.




Montaż shorta trwał jakieś 1,5godziny w sumie prosta mało skomplikowana robota musiałem zdemontować plastiki w środkowym kokpicie pozdejmować wszystkie gumowe osłony wgramolić się pod samochód rozkręcić miejsce łączenia się lewarka z dzwignią zmiany biegów i wszystko wyszło do góry po uprzednim demontażu sprężystego pierścienia zabezpieczającego.Największy problem sprawiło mi wyciskanie ze starego lewarka sfożnia plastikowego z metalową tulejką w środku tak aby tego plastiku nie uszkodzić ale udało się.
Po całkowitym montażu czas na jazdę testową - wrażenia:

dzwignia biegów ma krótszy skok

biegi wchodzą szybciej

trzeba mocniej je wkładać ale [wyrobi się]
Ogólne wrażenia pozytywne
