
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Dolot metoda tuningu w I GT
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Chcesz ryzykować?lukask pisze:Zapominacie o jednym ile musiało by być tej wody żeby wywołać to o czym piszecie.A nawet jak troszke sie dostanie to odparuje w silniku i nic nie porozwala
Poza tym powietrze (i woda) dużo szybciej zapiepszają w turbawkach, więc woda może nie zdążyć odparować. A tej wody auto na pełnych chodach może zassać na prawdę dużo...
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Pluto
- Posty: 597
- Rejestracja: 2006-04-23 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=11609
- Lokalizacja: Ostrołęka
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Pluto
- Posty: 597
- Rejestracja: 2006-04-23 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=11609
- Lokalizacja: Ostrołęka
To bedzie dobre?
http://moto.allegro.pl/item167573742_sp ... 220km.html
i adapter
http://moto.allegro.pl/item166968666_ad ... kowy_.html
A jak nie ten storzek to co polecacie?
http://moto.allegro.pl/item167573742_sp ... 220km.html
i adapter
http://moto.allegro.pl/item166968666_ad ... kowy_.html
A jak nie ten storzek to co polecacie?


- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Filtr jest OK, jeżeli jest zrobiony z 100% bawełny. Zapytaj gościa czy nadaje się do silnika 3 litrowego - bo nasze silniki potrzebują więcej powietrza niż wolnossące. A co do adaptera, to nie wiem bo ja kupowałem za czasów jak nie było adapterów i musiałem zmieniać sobie fabryczne rozstawy śrub.
BEAUTY...POWER...SOUL...
- chemik_82
- Posty: 35
- Rejestracja: 2006-07-24 22:51
- Galeria: viewtopic.php?t=9867
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Witam! Ja mam identyczny Filtr, i tez od tego samego kolesia, a adapter tez kupiłem podobny jak masz na zdjeciach, ale musiałem otwory wiercic o parę milimetrów do środka...ale jest ok! A Filtr fajnie zasysa i jest dośc duży i masywny, i dobrze zrobiony...polecam! narka
Czarny Ford Probe 2.2 GT '89 ...A jednak się kręci !... Galileusz
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Pluto
- Posty: 597
- Rejestracja: 2006-04-23 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=11609
- Lokalizacja: Ostrołęka
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
no dobra tylko mi powiedzcie jaki adapter pasuje ??? M2 ?/ z tej aukcji
http://moto.allegro.pl/item166968666_ad ... kowy_.html ???
http://moto.allegro.pl/item166968666_ad ... kowy_.html ???

- kosmita
- Posty: 282
- Rejestracja: 2006-02-03 15:38
- Galeria: viewtopic.php?t=8651
- Lokalizacja: Lubin
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
ja wybralem b, wydaje sie najlepsza, najmniej konfliktowa i pasuje do linii autakosmita pisze:Witam wlasnie zalozylem stozek a teraz czas na dolot
tylko pytanie gdzie
a) power rura z pod zderzaka
b) z blotnika cos ala mercedesy sprintery te nowsze
c) z maski (tylko co jak deszcz pada lub snieg)

- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Maniak.M
- Posty: 72
- Rejestracja: 2006-08-09 19:01
- Samochód: FORD PROBE GT 2.2 TURBO
- Galeria: viewtopic.php?t=12164
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna (warszawa)
Ja zrobiłem sobie taki dolot:

Jest jeszcze przed skróceniem bo wyszedł za długi
Przebudowałem też odcinek przepustnica-intecooler. Teraz jest nasze standardowe kolanko przy przepustnicy potem prosta rura i na końcu kolanko ok.30 stopni do intercoolera. Po południu zrobie zdjęcia to wstawie.

Jest jeszcze przed skróceniem bo wyszedł za długi

Przebudowałem też odcinek przepustnica-intecooler. Teraz jest nasze standardowe kolanko przy przepustnicy potem prosta rura i na końcu kolanko ok.30 stopni do intercoolera. Po południu zrobie zdjęcia to wstawie.
Ford PROBE GT 2.2 TURBO + NITRO (USA) I Gen. 91r
Galeria
Galeria
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Maniak.M
- Posty: 72
- Rejestracja: 2006-08-09 19:01
- Samochód: FORD PROBE GT 2.2 TURBO
- Galeria: viewtopic.php?t=12164
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna (warszawa)
A oto druga część. Przepustnica-intercooler z zamontowanym Blow-offem. O tyle lepsza że jest mniej zakrętów.

Kolanko oklejone taśmą bo w serwisie wciskali na siłę i pękło, a jak pewnie wiecie takiego kolanka prawie, że zdobyć się nie da

Kolanko oklejone taśmą bo w serwisie wciskali na siłę i pękło, a jak pewnie wiecie takiego kolanka prawie, że zdobyć się nie da

Ostatnio zmieniony 2007-08-01 21:38 przez Maniak.M, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford PROBE GT 2.2 TURBO + NITRO (USA) I Gen. 91r
Galeria
Galeria
- Maniak.M
- Posty: 72
- Rejestracja: 2006-08-09 19:01
- Samochód: FORD PROBE GT 2.2 TURBO
- Galeria: viewtopic.php?t=12164
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna (warszawa)
Raczej nie. Przynajmniej bez szlifierkiflyke(vasil) pisze:a da rade w takim wypadku wcisnac stozek pod aku czy gdzie on sie znajduje?

W takim rozwiązaniu stożek jest dokładnie na miejscu aku.
Ford PROBE GT 2.2 TURBO + NITRO (USA) I Gen. 91r
Galeria
Galeria
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
czy ta tasma wytrzyma cisnienie jak turbinka sie rozkréci ??Maniak.M pisze:
Kolanko oklejone taśmą bo w serwisie wciskali na siłę i pękło, a jak pewnie wiedzie takiego kolanka prawie, że zdobyć się nie da
moze lepiej znajdz kawalem gumowej rury , w miaré miékká i nalóz na swoje pékniéte kolanko , z opaská z jednej i drugiej strony , stworzy to mocniejszá scianké od tasmy. TAk wg mnie. Ja tak odratowalem swoje kolanko przy przepustnicy
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 



- Maniak.M
- Posty: 72
- Rejestracja: 2006-08-09 19:01
- Samochód: FORD PROBE GT 2.2 TURBO
- Galeria: viewtopic.php?t=12164
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna (warszawa)
Też miałem pewne obawy, ale działa.
Ja mam tam trzy warstwy taśmy:
1. Bardzo elastyczna, szara taśma od klimatyzacji i dosyć szeroka. Bardzo dobrze dolega. Kolanko jest nią owinięte od jednej obejmy do drugiej.
2. Czarna taśma PateFixa. Dosyć sztywna, ale na opakowaniu napisali, że wytrzymuje 4bar. Również owinełem od opaski do opaski.
3. Na koniec głównie dla estetyki owinełem inną elastyczną, czarną taśmą.
Powinno wytrzymać, a jak znajdę takie kolanko to wymienię
Ja mam tam trzy warstwy taśmy:
1. Bardzo elastyczna, szara taśma od klimatyzacji i dosyć szeroka. Bardzo dobrze dolega. Kolanko jest nią owinięte od jednej obejmy do drugiej.
2. Czarna taśma PateFixa. Dosyć sztywna, ale na opakowaniu napisali, że wytrzymuje 4bar. Również owinełem od opaski do opaski.
3. Na koniec głównie dla estetyki owinełem inną elastyczną, czarną taśmą.
Powinno wytrzymać, a jak znajdę takie kolanko to wymienię

Ford PROBE GT 2.2 TURBO + NITRO (USA) I Gen. 91r
Galeria
Galeria
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Maniak.M
- Posty: 72
- Rejestracja: 2006-08-09 19:01
- Samochód: FORD PROBE GT 2.2 TURBO
- Galeria: viewtopic.php?t=12164
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna (warszawa)
Jeśli oryginalny = sygnowany przez HKS to nie
A jest między nimi jakaś zauważalna różnica oprócz loga i ceny

A jest między nimi jakaś zauważalna różnica oprócz loga i ceny

Ford PROBE GT 2.2 TURBO + NITRO (USA) I Gen. 91r
Galeria
Galeria
- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Maniak.M
- Posty: 72
- Rejestracja: 2006-08-09 19:01
- Samochód: FORD PROBE GT 2.2 TURBO
- Galeria: viewtopic.php?t=12164
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna (warszawa)
Za Bova dałem 450 zł. To jest jakaś kopia (podobno wierna) HKS SSQV.
Nie ma na nim żadnego loga. W każdym bądź razie działa jak należy
Kupiłem na niezawodnym allegro.pl jakieś 3 miesiące temu.
[ciach]
Akumulator w bagażniku
Nie ma na nim żadnego loga. W każdym bądź razie działa jak należy

[ciach]

Ford PROBE GT 2.2 TURBO + NITRO (USA) I Gen. 91r
Galeria
Galeria
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Pora teraz i na moją wersje dolotu .
W związku z tym że dalej nie mogę dojść co jest mojemu probkowi(brak mocy pow 4500 obr.) w wolnym czasie staram sie przerabiać to i owo.
Dostałem od radek1 ok rurę ok 1500 długości o średnicy 50 , więc postanowiełem przerobić dolot
A oto czego udało mi się dokonać , bov jest na razie "bogdanowy" ale planowany jest nowy.
http://picasaweb.google.pl/Davidlive1987/Dolot
pozdro
W związku z tym że dalej nie mogę dojść co jest mojemu probkowi(brak mocy pow 4500 obr.) w wolnym czasie staram sie przerabiać to i owo.
Dostałem od radek1 ok rurę ok 1500 długości o średnicy 50 , więc postanowiełem przerobić dolot


A oto czego udało mi się dokonać , bov jest na razie "bogdanowy" ale planowany jest nowy.
http://picasaweb.google.pl/Davidlive1987/Dolot
pozdro
Ostatnio zmieniony 2007-10-24 11:17 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
I JEST ZNOWU