Dolot metoda tuningu w I GT
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
Dolot metoda tuningu w I GT
Wita od pewnego czasu zastanawiam sie jak można przerobić dolot w 1 generacji GT aby był krótszy i stawiał mniejsze opory dla zasysanego powietrza. I mam do was w tym temacie trochę pytań a mianowicie czy przepływka musi być przed turbiną czy może być zamontowana tak jak jest u Kaliego w II generacji zaraz przed kolektorem ssącym ?? I czy można przedłużyć przewody idące do przepływki chodzi mi o to czy nie zmienią sie parametry odczytu czy czegoś tam ??? Jeśli temat już kiedyś taki był(szukałem ale nie znalazłem) to proszę o przeniesienie tego posta. 
Pozdrawiam
			
			
									
						
							Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4
			
						Sportage FE3N 4X4
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Jakieś rozwiązanie zimnego dolotu jest na performanceprobe.
http://www.fordprobe.pl/performanceprobe.pl/
Aluminiowa rura od dołu do filtra.
W przypadku stożka, można też zrobić wlot na masce i wtedy zimne powietrze będzie wdmuchiwane. Więcej metod nie znam/nie słyczałem
			
			
									
						
							http://www.fordprobe.pl/performanceprobe.pl/
Aluminiowa rura od dołu do filtra.
W przypadku stożka, można też zrobić wlot na masce i wtedy zimne powietrze będzie wdmuchiwane. Więcej metod nie znam/nie słyczałem
BEAUTY...POWER...SOUL...
			
						- mika_vixen
 - Posty: 140
 - Rejestracja: 2005-11-18 18:58
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Strzyżów
 
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Mistrzowie jody, odświerzam temat.
Chce zrobić prosty dolot od turba do przepływki i stożka.
Ale jest problem, bo od przepływki do turba, prowadzi taki plastikowy wąż i on nie bardzo się chce wyginać.
Jest drugi problem: od przepływomierza idzie jeszcze jeden wąż do pokrywy zaworów. I on jest bardzo krótki.
Dodam że aku mam w bagażniku, więc jest trochę miejsca.
Jak to zrobić?
			
			
									
						
							Chce zrobić prosty dolot od turba do przepływki i stożka.
Ale jest problem, bo od przepływki do turba, prowadzi taki plastikowy wąż i on nie bardzo się chce wyginać.
Jest drugi problem: od przepływomierza idzie jeszcze jeden wąż do pokrywy zaworów. I on jest bardzo krótki.
Dodam że aku mam w bagażniku, więc jest trochę miejsca.
Jak to zrobić?
BEAUTY...POWER...SOUL...
			
						od pokrywy zaworów wężyk możesz przedłużyć lub po prostu założyć filterek na tą odmę
A po co chcesz to ruszać ? i tak przepływki nie przesuniesz bo kable krótkie. Lepiej wykombinować coś z kwasuwy i przesunąć stożek pod lampę. Ja mam zamiar go wpakować w nadkole (tam pod aku) tylko muszę to pospawać bo mi blacha troszkę pękła i woda tam bywa hehe. Wy chyba macie podobną konstrukcję nadkola.
http://img54.imageshack.us/img54/9319/pict3166ab0.jpg
			
			
									
						
							A po co chcesz to ruszać ? i tak przepływki nie przesuniesz bo kable krótkie. Lepiej wykombinować coś z kwasuwy i przesunąć stożek pod lampę. Ja mam zamiar go wpakować w nadkole (tam pod aku) tylko muszę to pospawać bo mi blacha troszkę pękła i woda tam bywa hehe. Wy chyba macie podobną konstrukcję nadkola.
http://img54.imageshack.us/img54/9319/pict3166ab0.jpg
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 
Mr. Cynk pisze:ale po co?![]()
przecież to turbo...![]()
jak chcecie dolot z jajem to podziurawcie maskę i wyszpachlujcie garba z wkładem K&N płaskim i od tego rurę w turbo.
pod tym przepływomierz daje się, jak będziesz jechał będzie zagarniać piękne zimne zasyfione powietrze wprost w mordę filtra.
Popieram w 100% miałem zrobiony wlot powietrza w postaci siatki nad stożkiem w gt 1 i dało to wyższe doładowanie o 2 setki poza tym za.....dzwięk zasysanego powietrza .--Pelot teraz testuje i jest tego samego zdania a dolot jest tej samej długości.
					Ostatnio zmieniony 2006-09-10 18:22 przez KALI, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 
- Lukask
 - Posty: 1980
 - Rejestracja: 2005-10-14 14:09
 - Samochód: Bardzo szybki :P
 - Galeria: viewtopic.php?t=6860
 - Lokalizacja: Szczecin
 - Kontakt:
 
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 
- Lukask
 - Posty: 1980
 - Rejestracja: 2005-10-14 14:09
 - Samochód: Bardzo szybki :P
 - Galeria: viewtopic.php?t=6860
 - Lokalizacja: Szczecin
 - Kontakt:
 
Drzymek właśnie jestem w tym temacie przeróbki 
aku do bagażnika i stożek od razu od turbo
trzeba skrócić plastiową rure i włożyć orginalną gumową rurę i
przepływka jeszcze przeróbka podciśnienia i kabli do przepływki
z tym że mój stożek będzie zamknięty w obudowie z plexi
i oczywiście odprowadzone powietrze ze zderzaka
jak będzie gotowe to dam fotki
			
			
									
						
							aku do bagażnika i stożek od razu od turbo
trzeba skrócić plastiową rure i włożyć orginalną gumową rurę i
przepływka jeszcze przeróbka podciśnienia i kabli do przepływki
z tym że mój stożek będzie zamknięty w obudowie z plexi
i oczywiście odprowadzone powietrze ze zderzaka
jak będzie gotowe to dam fotki
Mechanika samochodowa 
Pranie czyszczenie tapicerek
			
						Pranie czyszczenie tapicerek
